Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Toisinaan liipasinsormi on ajatustakin nopeampi ;)
08.04.2026
kopolanpoika
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Kerronpa teille tarinan kun taistelin itseäni vastaan. Minä: Jee Starfield tulee vihdoin pleikalle ja tätä on odotettu. Mun aivot...
08.04.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista
.
Siis laadussa en nähnyt OG Legoihin mitään eroa. No ehkä ne 1x1 namiskat oli vähän tiukkoja - omilla sormivoimilla kyllä asettuu...
08.04.2026
Jaakkimo
aloitti viestiketjun
Ruotsalaistudio Hazelight hehkuttelee peliensä myyntejä – käyneet kaupaksi yli 50 miljoonan kopion verran
osiossa
KonsoliFIN
.
Ruotsalaiskehittäjä Hazelight Studiosilla pyyhkii loistavasti ainakin myyntilukujen valossa. F-pommeja ahkerasti viljelevän Josef...
08.04.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju
.
Mä olen vähän liikaa tänne postaillut noita mun löytöjä tuolta kaukoidästä niin mut varmaan leimataan kohta joksikin kiinan agentiksi...
08.04.2026
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
with
Like
.
Näin on tosiaan käynyt. Esimerkiksi jotkut 80-luvun suuret Legopakkaukset ovat aivan järjettömän hintaisia nykyään. Esimerkkinä yksi...
08.04.2026
Strooper12
reacted to
karpaasi's post
in the thread
with
Like
.
Eikös nää legojen hinnat ole karannut aivan pilviin vai onko se ihan sama homma muilla klassikoilla, kuten Barbeilla jne. ja menee...
08.04.2026
wopsu
reacted to
rap's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Wow
.
Tänään on julkaistu pc:lle Samson niminen avoimen maailman peli. Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tässä vaiheessa vain pc:lle...
08.04.2026
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
with
Love
.
Kiitos muuten tästä vinkistä, laitoin tilaukseen. Ei vain luonne anna periksi maksaa lähes 200 euroa aidosta ja alkuperäisestä...
08.04.2026
IlpoNuokko
vastasi viestiketjuun
.
Näin on tosiaan käynyt. Esimerkiksi jotkut 80-luvun suuret Legopakkaukset ovat aivan järjettömän hintaisia nykyään. Esimerkkinä yksi...
08.04.2026
N
Nubbiz
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Kerronpa teille tarinan kun taistelin itseäni vastaan. Minä: Jee Starfield tulee vihdoin pleikalle ja tätä on odotettu. Mun aivot...
08.04.2026
wopsu
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
08.04.2026
S
shamaniac
reacted to
Mattix's post
in the thread
Seuraavan sukupolven konsolit
with
Like
.
Olisi hinnoitteluongelma, jos seuraavaa sukupolvea myytäisiin yli tonnilla, koska nelinumeroinen luku on psykologinen kipuraja monelle...
08.04.2026
S
shamaniac
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Seuraavan sukupolven konsolit
with
Like
.
Muan enemmän "itkettää" pelien hinnat kuin itse konsolin. Se on kuiteskin kertakirpaisu kun taas kohta satasen laaki pelit tekevät...
08.04.2026
IlpoNuokko
reacted to
karpaasi's post
in the thread
with
Like
.
Eikös nää legojen hinnat ole karannut aivan pilviin vai onko se ihan sama homma muilla klassikoilla, kuten Barbeilla jne. ja menee...
08.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom