Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• A
    aild vastasi viestiketjuun Pelien ja laitteiden hankintaketju.
    Ps3:lle ollut kuulokkeet haussa ja näissähän ei taida toimia kun sonyn omat gold kuulokkeet, no viime viikonloppuna bongasin aivan...
    • IMG_2961-compressed.jpeg
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to BaDari's post in the thread Cyberpunk 2077 with Like Like.
    Todennäköisesti kyllä. Itse kun tehnyt kaikkia mahdollisia sivutehtäviä, kehittänyt hahmoa, niin tuntuu että sitten vihdoin kun lähtee...
  • BaDari
    BaDari reacted to Ippenator's post in the thread Cyberpunk 2077 with Like Like.
    Luultavasti tuosta on johtunut. Itse kehitän peleissä aika paljon hahmoja, ja niin tein Cyberpunkissakin, enkä muista siinä pomojen...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Todennäköisesti kyllä. Itse kun tehnyt kaikkia mahdollisia sivutehtäviä, kehittänyt hahmoa, niin tuntuu että sitten vihdoin kun lähtee...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    mikä voisi mennä vikaan? https://www.suomenmaa.fi/uutiset/anthropic-hyllytti-tekoalyohjelman-joka-on-liian-vaarallinen-julkaistavaksi/...
  • VanDamScum
    VanDamScum reacted to janneus's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Totta. Siinä se muistaakseni tuli uudestaan! Unohtui vallan. Siellä itse kentässä ns. vapaasti vaelleltavalla alueella sitä ei...
  • M
    Edgen tatti modulit saapui postista ja hienosti toimii! Hyvät ja luotettavat kaupat! Hyvä työn jälki! Suosittelen!
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Totta. Siinä se muistaakseni tuli uudestaan! Unohtui vallan. Siellä itse kentässä ns. vapaasti vaelleltavalla alueella sitä ei...
  • Ulukai
    Ulukai reacted to Strooper12's post in the thread Avaruusalueen seurantaketju with Like Like.
    Joo. Tortilloja, Spicy Green Beans ja viittä sorttia hot sauceja niin arvaan että vessoillakin on kysyntää.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Ippenator's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Juu, kyllä pointtisi ymmärrän, mutta mielestäni noista mainitsemistasi peleistä reiluja vertailukohtia ovat lähinnä RE0, RE2 ja...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Kyllä se tekee noita asioita, mutta ei kyllä hirveästi positiivisena bottina Sheva jäänyt mieleen. Enkä ole yksin tämän mielipiteen...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Juu, kyllä pointtisi ymmärrän, mutta mielestäni noista mainitsemistasi peleistä reiluja vertailukohtia ovat lähinnä RE0, RE2 ja...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Kyllä se tekee noita asioita, mutta ei kyllä hirveästi positiivisena bottina Sheva jäänyt mieleen. Enkä ole yksin tämän mielipiteen...
  • S
    shamaniac reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Love Love.
    Mietinkin, että otatko tuon RE5:n esimerkiksi :D Muttajoo, yksinpelatessa tuota peliä sinun täytyy periaatteessa vuorovaikuttaa...
  • S
    shamaniac reacted to Sähköfakiiri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Vertaat nyt co-op pelejä yksinpeleihin missä taas mainitsemasi Resi osat eivät silti juurikaan yksinpelattuna ole muuta kuin rasite...
Ylös Bottom