Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ac3way
    Ac3way reacted to Murdoc's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Miksiköhän tuo viivakuvio tuossa ohjaimessa ei ole spiraalilla? Kai tuo tuota legendaarista piippukuvaa esittää kuitenkin. Mutta ehkä...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    No tottakai, 60h pelaamisen jälkeen löytyi wrestling minipelikin. Mitä tässä pelissä ei ole! Nyt aloitan seuraavaksi chapter 5. Kivaa...
  • batistuta
    Godzilla Minus Zero tiiseri.
  • A
    aild reacted to ItseMestari's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    Microsoftilla käydään parhaillaan ”erittäin suuria keskusteluja” Xboxin yksinoikeusstrategiasta. Toimittaja Jez Cordenin lähteiden...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Pakko kehaista, että päätarinaki alkaa vähän enemmän kiinnostaa pidemmällä. Chapter 8 nyt alkoi itsellä ja pari vikaa chapteria on ollut...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    En itse edes huomaa mitään isompia muutoksia, mutta eipä itselläni alkuun ollutkaan mistään mitään valittamista ja peli toimi oikein...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mulle nämä päivitykset ei ole olleet mitään "ois pitäny venaa kesään" ihan sama idea ja koukku pelissä on ollut julkasuversiosta, ja...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to ItseMestari's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    Microsoftilla käydään parhaillaan ”erittäin suuria keskusteluja” Xboxin yksinoikeusstrategiasta. Toimittaja Jez Cordenin lähteiden...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Kovaa tahtia tulee kyllä päivityksiä. Chapter 6 menossa ja 66h pelitunteja takana. Edelleen maistuu ja koko aika maistuu vain paremmalta!
  • Ac3way
    Ac3way reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mulle tää "kiva oottaa kesään ku päivitetty" asia on iha niinku mitä? Mulle tää peli on julkasusta asti ollu juuri se mitä luvattiin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Piti ihan samaa itsekin kirjoitella. Tosiaankin kaikki tätä tekevät. Kaikki eivät silti lisää niin paljon merkittäviä ominaisuuksia...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Tuosta spoilerista: minun mielestä se oli vähän turha asia. Alkoi vain ärsyttämään, kun selkeästi se toinen vaihtoehto oli se oikea...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to rap's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Läpi meni PS5. 12 tuntia kesti. Oli kyllä hyvä peli. Pelattavuus hyvää, ei bugeja. Helpolla pelasin niin ei tarvinnu hermoja menettää...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun The Outer Worlds 2.
    Tämä olisi lähtenyt 17eurolla PS5:lle, mutta jokin pidätteli ostamista. Fallouteista tykkään ja myös OW1 oli ihan hyvä. Mutta jotenkin...
  • P33RO
    Monta vuotta tullut pelattua Summer Movie Wageria eli arvaa USA:n kesäajan top 10 -leffaa lipputuloilla mitattuna. Minut löytää tutulla...
Ylös Bottom