Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
reacted to
Huttu's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Love
.
Varmaan kaikki sanottava on jo sanottu, nyttenki näyttäis aikadilaatiolooppi alkavan alusta. Loppuvuodesta näytetään taas mihin...
Torstai klo 13:34
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Keskustelua tekoälystä
.
Varmaan kaikki sanottava on jo sanottu, nyttenki näyttäis aikadilaatiolooppi alkavan alusta. Loppuvuodesta näytetään taas mihin...
Torstai klo 13:27
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Joo, tuollainen ei kuulosta hauskalta. Olisin voinut lähteä kehittämään sitä naista, mutta se lähti pois juonen takia. Varmaan jonkun...
BaDari
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mä olen vähän jumissa tässä kun peli pakottaa hahmonvaihtoa tietyis kohdis ja ekasta selvisin, tää toka on vähän sellainen ettei nyt...
Jonza85
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Eli peli pakottaa pelaamaan joissain tilanteissa toisella hahmolla. Voi olla että ei itsekkään jaksa tuota. Kerran kokeilin sitä...
Torstai klo 13:24
Jonza85
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Wow
.
Mä olen vähän jumissa tässä kun peli pakottaa hahmonvaihtoa tietyis kohdis ja ekasta selvisin, tää toka on vähän sellainen ettei nyt...
Torstai klo 13:21
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Torstai klo 13:14
M
m_vierimaa
vastasi viestiketjuun
Seuraavan sukupolven konsolit
.
Nähdäkseni perusongelma on siinä että konsolisodaton maailma olisi käytännössä PC-maailma, ja toistaiseksi Nintendoa se ei kiinnosta...
Torstai klo 13:03
T
templar
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Howlongtobeatin mukaan RE6 pisin, main story 21 tuntia. RE4 (sekä Remake että originaali) 15-16 tuntia. RE9 vain 11 tuntia. Itelläkin...
Torstai klo 12:36
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Onhan RE4r myös pidempi, kun tämä.
Torstai klo 12:21
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Spaceballs 2 on nimi.
Torstai klo 12:11
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Mass Effect - BioWaren toimintarope
.
Kova avaruuskiima on taas päällä. Tuli ladattua Elite Dangerous PS5:lle pitkästä aikaa ja For All Mankindia rupesin katsomaan uudestaan...
Torstai klo 12:10
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
En ole mitannut aikoja niin tarkasti, mutta kyllä tuntuma on, että RE6 on pidempi. Toki jos jotkut kohdat ovat nimenomaan RE9:ssä...
Torstai klo 11:57
Ac3way
reacted to
JTahti's post
in the thread
Mass Effect - BioWaren toimintarope
with
Like
.
Mass Effect 1 Legendaarinen versio pelattu läpi Pleikkarilla! Kuuntelin kerran Ylen radio-ohjelmaa kun siellä puhuttiin peleistä ja...
Torstai klo 11:56
Ippenator
reacted to
Mathael's post
in the thread
Forza Horizon 6
with
Like
.
Niin jos ei itse kaahailu enää maistu autopeleissä niin aika vaihtaa genrea? Kuitenkin Forza Horizon tarjoaa monipuolista tekemistä...
Torstai klo 11:54
Foorumi
Uudet
Bottom