Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac reacted to Huttu's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Love Love.
    Varmaan kaikki sanottava on jo sanottu, nyttenki näyttäis aikadilaatiolooppi alkavan alusta. Loppuvuodesta näytetään taas mihin...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Varmaan kaikki sanottava on jo sanottu, nyttenki näyttäis aikadilaatiolooppi alkavan alusta. Loppuvuodesta näytetään taas mihin...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Joo, tuollainen ei kuulosta hauskalta. Olisin voinut lähteä kehittämään sitä naista, mutta se lähti pois juonen takia. Varmaan jonkun...
  • BaDari
    BaDari reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mä olen vähän jumissa tässä kun peli pakottaa hahmonvaihtoa tietyis kohdis ja ekasta selvisin, tää toka on vähän sellainen ettei nyt...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Eli peli pakottaa pelaamaan joissain tilanteissa toisella hahmolla. Voi olla että ei itsekkään jaksa tuota. Kerran kokeilin sitä...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Mä olen vähän jumissa tässä kun peli pakottaa hahmonvaihtoa tietyis kohdis ja ekasta selvisin, tää toka on vähän sellainen ettei nyt...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • M
    m_vierimaa vastasi viestiketjuun Seuraavan sukupolven konsolit.
    Nähdäkseni perusongelma on siinä että konsolisodaton maailma olisi käytännössä PC-maailma, ja toistaiseksi Nintendoa se ei kiinnosta...
  • T
    templar vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Howlongtobeatin mukaan RE6 pisin, main story 21 tuntia. RE4 (sekä Remake että originaali) 15-16 tuntia. RE9 vain 11 tuntia. Itelläkin...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Onhan RE4r myös pidempi, kun tämä.
  • HideoMiyamoto
    Spaceballs 2 on nimi.
  • Ac3way
    Kova avaruuskiima on taas päällä. Tuli ladattua Elite Dangerous PS5:lle pitkästä aikaa ja For All Mankindia rupesin katsomaan uudestaan...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    En ole mitannut aikoja niin tarkasti, mutta kyllä tuntuma on, että RE6 on pidempi. Toki jos jotkut kohdat ovat nimenomaan RE9:ssä...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to JTahti's post in the thread Mass Effect - BioWaren toimintarope with Like Like.
    Mass Effect 1 Legendaarinen versio pelattu läpi Pleikkarilla! Kuuntelin kerran Ylen radio-ohjelmaa kun siellä puhuttiin peleistä ja...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Mathael's post in the thread Forza Horizon 6 with Like Like.
    Niin jos ei itse kaahailu enää maistu autopeleissä niin aika vaihtaa genrea? Kuitenkin Forza Horizon tarjoaa monipuolista tekemistä...
Ylös Bottom