Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Remeded
    Kyllästyin odottelamaan Edgen latailua aina pelisession pöätteeksi niin ostin sille kaverin. Mustan tällä kertaa. 170€ tuntuu vielä...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to FleeingNevada's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Destiziä on nyt varoitettu ja viestit poistettu. NSFW-materiaali ei ole tänne soveliasta, eikä varsinkaan AI-spämmi PC-pelaamiseen...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to FleeingNevada's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Destiziä on nyt varoitettu ja viestit poistettu. NSFW-materiaali ei ole tänne soveliasta, eikä varsinkaan AI-spämmi PC-pelaamiseen...
  • BaDari
    BaDari reacted to MarcheM's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Ei ole väliä millä teet, mutta kunhan tämä ketju ei muutu uudeksi AI-omakehuketjuksi, mutta näiden muutaman kommentin perusteella olen...
  • BaDari
    BaDari reacted to MarcheM's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Miten nämä liittyy PC-pelaamiseen? Aiotko julkaista tämän vai onko tämä nyt vain AI-ketjun jatkoa?
  • BaDari
    BaDari reacted to R2zapiN's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Not Safe For Work, eli NSFW, ei NFSW.
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    joo ei muutu, lähinnä tein updaten vain tuosta omasta projektistani. et miten paljon voi saada AI:lla aikaan hyvin nopeasti, myös tällä...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to MarcheM's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Miten nämä liittyy PC-pelaamiseen? Aiotko julkaista tämän vai onko tämä nyt vain AI-ketjun jatkoa?
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Ei ole väliä millä teet, mutta kunhan tämä ketju ei muutu uudeksi AI-omakehuketjuksi, mutta näiden muutaman kommentin perusteella olen...
  • payjay83
    payjay83 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Eiköhän tuota kerkee halukkaat vastata. Ja siellä oli otettu heti neuvosta vaari ja loppu monivalinta kysymykset seinään. Ite en niistä...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet.
    Kokeile toimiiko ilman, mutta todennäköisesti vaatii port forwardia. Ainakin omalla kohdalla vaati, mutta olen ottanut kaikista...
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    todennäköisesti aion, sit ku se on valmis, eli tämä on pc peli projektini, mitä väliä sillä onko se tehty AI:lla vai ei jos hallitsee...
  • Strooper12
    Miten toi portal ottaa yhteyksiä tuohon pleikkariin mikäli ei olla samassa Wi-Fi verkossa ja kotona sisäverkko missä kaikki laitteet...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Hei kuulkaa rakkaat kanssavisailijat, mulle kävi pieni kosteusvahinko läppärille ja on nyt kuivamassa. Pitäisi vissiin olla ohjeiden...
Ylös Bottom