Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
.
Oli kyllä paljon kaikkea. Tärkeimpänä tietysti Fire emblemin julkaisupäivä. Uusi Kingdom hearts ja uusi Xenoblade. Mukava myös päästä...
09.06.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Xenoblade Chronicles
.
Vihdoinkin on sen aika, 4K 60fps ja ensimmäistä kertaa aion yrittää tehdä Xenoblade trilogiassa kaiken mitä kykenen ja se alkaa nyt...
09.06.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Jirza's post
in the thread
with
Like
.
Ai ai, mitä tykitystä Nintendo taas järjesti! Edelleen ei voi kun todeta, että maailman parhaat yksinoikeudet tulee tämän firman...
09.06.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Dragon's Dogma 2
.
No perhana, kelpaa!
09.06.2026
H
Huttu
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Dragon's Dogma 2
with
Like
.
Dark Arisen tyylinen DLC sanoin minä. Se on kirjaimellisesti nimetty Dark Arisen.
09.06.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan
.
Ohhoh! Mlnkäs pelin TARINA/JUONI kestää 100h? Mutku eihän mikään peli voi olla pitkä, jos siitä pitää. Tai eihän mikään peli oo lyhyt...
09.06.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
.
Ai ai, mitä tykitystä Nintendo taas järjesti! Edelleen ei voi kun todeta, että maailman parhaat yksinoikeudet tulee tämän firman...
09.06.2026
henkka007
reacted to
pelle's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Puolenkuunpelit Eye toy: antigrav 7e Harmonixin tekemä leijulautailu mitä olen aina halunnut päästä kokeilemaan. Virtua cop elite 15e...
09.06.2026
Jaakkimo
aloitti viestiketjun
Seuraava Star Fox -peli julkaistaan loppukuusta – pelattava demomaistiainen nyt kokeiltavissa
osiossa
KonsoliFIN
.
Tulevaa Star Fox -lentelyä pääsee kokeilemaan jo nyt demon muodossa. Kesäkuun 25. päivä julkaistava Star Fox on itse asiassa...
09.06.2026
BaDari
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi
with
Like
.
Olen pelannut Nintendollakin, sille ei vaan ole montaa minua kiinnostavaa peliä. Aion pidättää itselläni oikeuden kirjoittaa foorumille...
09.06.2026
BaDari
reacted to
DarkAges's post
in the thread
PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi
with
Like
.
Jos viesti oli mulle suunnattu, nii et oo kyllä yhtään mun viestejä täällä foorumilla lukenu. Mä olen 20v Xboxilla pelannu, mutta...
09.06.2026
BaDari
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Haha
.
Kiva lukea näin mukavia juttuja. Tästä huokuu lapsenomainen into rakkaaseen harrastukseen.
09.06.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Joo, saa nähdä koska sitten saapuvat markkinoille. Ennen ensi vuoden helmikuuta kuitenkin. Mutta odottelen rauhassa.
09.06.2026
BaDari
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Kyllä mä odottaisin, että saa vaihdettavan akun. Sehän on aika iso plussa kaikissa akullisissa laitteissa.
09.06.2026
MarcheM
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Xenoblade Genesis
with
Love
.
Nimi: Xenoblade Genesis Kehittäjä: monolift soft Julkaisija: monolift soft Alustat: Switch 2 Lajityyppi: JRPG Julkaisu: 2027 HELL...
09.06.2026
Foorumi
Uudet
Bottom