Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
HideoMiyamoto
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
Bullet Heaven -pelit
with
Like
.
Pitääpä laittaa kokeiluun. Olen aiemminkin tästä lukenut, että genren parhaimmistoa pitäisi olla. Olen itse nyt parina iltana pelannut...
Eilen klo 14:05
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
Bullet Heaven -pelit
.
Pitääpä laittaa kokeiluun. Olen aiemminkin tästä lukenut, että genren parhaimmistoa pitäisi olla. Olen itse nyt parina iltana pelannut...
Eilen klo 13:59
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Bullet Heaven -pelit
.
Soulstone Survivorsia nyt 8h takana jo voi antaa vähän enemmän mielipidettä.Tämä eroaa parilla merkittävällä tavalla yleisestä BH...
Eilen klo 13:48
J.Sunderland
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Xbox-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)
with
Like
.
Oma toivelista kertoi, että nyt olisi Plucky Squire hyvässä alessa. Vain 7,49€. Odotellut, että tämä tulisi alennukseen ja nyt sitten...
Eilen klo 13:38
J.Sunderland
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Kirppistelyt Juhannuksen kunniaksi. Pelit 2-5€ välillä. Mielestäni parhaimmat löydöt tässä ovat tuo Wolverine ja Splinter Cell Double...
Eilen klo 13:33
A
aild
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Kirppistelyt Juhannuksen kunniaksi. Pelit 2-5€ välillä. Mielestäni parhaimmat löydöt tässä ovat tuo Wolverine ja Splinter Cell Double...
Eilen klo 13:21
Strooper12
reacted to
Remeded's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Jos peli jatkaa tämmösenä että ei tiedä mihin seikkailu johtaa on kyllä ekaan osaan verrattuna huikea muutos mielestäni, kyllä tässä on...
Eilen klo 12:51
Remeded
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Jos peli jatkaa tämmösenä että ei tiedä mihin seikkailu johtaa on kyllä ekaan osaan verrattuna huikea muutos mielestäni, kyllä tässä on...
Eilen klo 12:43
Z
Zak
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Halo: Campaign Evolved
with
Like
.
Pöljää, mutta toisaalta käy järkeen, koska crossplay ja crossprogression. Playstationillahan pilvitallennukset on lukittu PS Plussan...
Eilen klo 11:57
Pajavasara
reacted to
Remeded's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Mä kuulun varmaan ainakin täällä kfin gta foorumilla vähemmistöön siitä asiasta että mua kiinnostaa enemmän mihin suuntaan se gta online...
Eilen klo 11:39
Pelaaja44
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Löytyykö täältä ketää kenellä ei koskaa ole ollut Xbox game ultimate ostin sen ohjaimen ja mukana tuli yhden kuukauden jakso itsellä...
Eilen klo 11:33
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Facebook toimii tavaran myynti- ja ostopaikkana. Ja siinäkin tapauksessa vaan välttävästi. Muuten se on vaan mainosta ja jotain täysin...
Eilen klo 11:23
Jirza
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
On muuten Facebook nykyään sellainen kaatopaikka, ettei sitä viitsi edes käyttää. Liikaa mainoksia ja jonninjoutavia suosituksia ja...
Eilen klo 11:18
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
Välttelin aiemmin Switch 2:lla useimpia Switch 1 pelejä huonon käsikonsoliresoluution takia, mutta nyt tuo uusi boost moodi mahdollisti...
Eilen klo 10:45
I
ItseMestari
reacted to
Remeded's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Mä kuulun varmaan ainakin täällä kfin gta foorumilla vähemmistöön siitä asiasta että mua kiinnostaa enemmän mihin suuntaan se gta online...
Eilen klo 10:09
Foorumi
Uudet
Bottom