Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to ripulipamaus's post in the thread Bullet Heaven -pelit with Like Like.
    Pitääpä laittaa kokeiluun. Olen aiemminkin tästä lukenut, että genren parhaimmistoa pitäisi olla. Olen itse nyt parina iltana pelannut...
  • R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Bullet Heaven -pelit.
    Pitääpä laittaa kokeiluun. Olen aiemminkin tästä lukenut, että genren parhaimmistoa pitäisi olla. Olen itse nyt parina iltana pelannut...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Bullet Heaven -pelit.
    Soulstone Survivorsia nyt 8h takana jo voi antaa vähän enemmän mielipidettä.Tämä eroaa parilla merkittävällä tavalla yleisestä BH...
  • J.Sunderland
    Oma toivelista kertoi, että nyt olisi Plucky Squire hyvässä alessa. Vain 7,49€. Odotellut, että tämä tulisi alennukseen ja nyt sitten...
  • J.Sunderland
    Kirppistelyt Juhannuksen kunniaksi. Pelit 2-5€ välillä. Mielestäni parhaimmat löydöt tässä ovat tuo Wolverine ja Splinter Cell Double...
  • A
    aild reacted to Jartza72's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Kirppistelyt Juhannuksen kunniaksi. Pelit 2-5€ välillä. Mielestäni parhaimmat löydöt tässä ovat tuo Wolverine ja Splinter Cell Double...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Remeded's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Jos peli jatkaa tämmösenä että ei tiedä mihin seikkailu johtaa on kyllä ekaan osaan verrattuna huikea muutos mielestäni, kyllä tässä on...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Jos peli jatkaa tämmösenä että ei tiedä mihin seikkailu johtaa on kyllä ekaan osaan verrattuna huikea muutos mielestäni, kyllä tässä on...
  • Z
    Zak reacted to Dragonfly's post in the thread Halo: Campaign Evolved with Like Like.
    Pöljää, mutta toisaalta käy järkeen, koska crossplay ja crossprogression. Playstationillahan pilvitallennukset on lukittu PS Plussan...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Remeded's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mä kuulun varmaan ainakin täällä kfin gta foorumilla vähemmistöön siitä asiasta että mua kiinnostaa enemmän mihin suuntaan se gta online...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Löytyykö täältä ketää kenellä ei koskaa ole ollut Xbox game ultimate ostin sen ohjaimen ja mukana tuli yhden kuukauden jakso itsellä...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Facebook toimii tavaran myynti- ja ostopaikkana. Ja siinäkin tapauksessa vaan välttävästi. Muuten se on vaan mainosta ja jotain täysin...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    On muuten Facebook nykyään sellainen kaatopaikka, ettei sitä viitsi edes käyttää. Liikaa mainoksia ja jonninjoutavia suosituksia ja...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Välttelin aiemmin Switch 2:lla useimpia Switch 1 pelejä huonon käsikonsoliresoluution takia, mutta nyt tuo uusi boost moodi mahdollisti...
  • I
    ItseMestari reacted to Remeded's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mä kuulun varmaan ainakin täällä kfin gta foorumilla vähemmistöön siitä asiasta että mua kiinnostaa enemmän mihin suuntaan se gta online...
Ylös Bottom