Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• P
    Pena_FIN reacted to Barca11910's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mafia 3 oli allekirjoittaneen mielestä paras ajomalli mitä on OpenWorldeissä tullut vastaan. Toki se muuten on pelinä todella itseään...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Vaan ku se fyysinen on jo tulossa tässä tapauksessa. Alan Wakessa ei ollut minkäänlaista fyysistä julkaisua alkuun. Tuohan olisi aivan...
  • rap
    rap reacted to Remeded's post in the thread PlayStation 6 with Haha Haha.
    Vinyylisoitin. :p
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Mä luulen, että tässä tehdään samalla lailla kuin Alan Wake 2:n kanssa. Fyysinen julkaisu tulee noin vuoden jäljessä. Hölmöähän se olisi...
  • Burnout
    Burnout reacted to FleeingNevada's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Foorumilla on tarkoitus keskustella itse, eikä vaan kopioida tekoälyn suoltamaa tekstiä. Ei näitä seiniä lisää siis, kiitos.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Niin siis alunperinhän tämä koko jupakka on lähtöisin yhdestä viestistä joka on tulkittu miten ihmset sen haluaa tulkita. Siinä ei...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Ei ne varmaa tuu ilmoittaa sitä vasta kun reilusti gta 6 julkasun jälkeen että "hei tämmönenkin tulee vielä ihan levylle" se ainakin...
  • Remeded
    Remeded reacted to m_vierimaa's post in the thread PlayStation 6 with Haha Haha.
    Varmaankin AI-apuri joka voi neuvoa kesken pelin mitä tehdä, jollet itse keksi.
  • M
    m_vierimaa vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Varmaankin AI-apuri joka voi neuvoa kesken pelin mitä tehdä, jollet itse keksi.
  • BaDari
    BaDari reacted to Remeded's post in the thread Trine 6: Together in Time with Like Like.
    En tiie kuvittelenko mut nyt jotenkin on puskettu melkoista tahtia näitä trine pelejä, ei sillä että valitan mut tuntuu että just sain...
  • BaDari
    BaDari reacted to Dragonfly's post in the thread Trine 6: Together in Time with Love Love.
    Täällä olisi tällainen setti vielä muoveissa odottamassa vuoroaan. Tiedä sitten milloin ehtii nämä pelata ja milloin kutososan pariin. :)
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Vinyylisoitin. :p
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Joo mietin kanssa, että toiset lähteet sanoo toista ja toiset lähteet kumoaa niitä väitteitä. :D
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Sen verran tarkennan vielä et ite vertaan gta yksityiskohtaista maailmaa näihin gta klooneihin, watch dogs, mafiat ym, kun alkaa ottaa...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Huhut osoittautui valheelliseksi GTA 6 ei saa sittenkään levy versiota ei tule edes kuukausien päästä julkaisusta...
Ylös Bottom