Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Onimusha: Way of the Sword
.
Virallista. 4 syyskuuta uusi julkaisupäivä. https://www.ign.com/articles/onimusha-way-of-the-sword-release-date-moved-forward
02.07.2026
M
Mattix
reacted to
Ac3way's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Like
.
Lopulta aika odotettu päätös Sonyltä, mutta tietysti ei se mukavana asiana tule pelaajille. Itse olen siirtynyt kauan sitten...
02.07.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Alan Wake II
.
Itsekin olen miettinyt tämän uudelleenpeluuta. Pelattavaa on kuitenkin niin paljon, ettei juuri nyt pysty. Peli on myös vähän liian...
02.07.2026
JLunen
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Tämäpä se ongelma onkin. Toivottavasti näihin tartuttaisiin viranomaistaholta jossain kohtaa mutta voihan se olla toiveajattelua.
02.07.2026
Hulikopteri
reacted to
stammy's post
in the thread
Alan Wake II
with
Like
.
Itse olen nyt valtaisan pitkän ajan jälkeen aloittanut toisen läpipeluun. Tällä kertaa Final Draft + DLC:t. Pelin uudelleen aloittamista...
02.07.2026
JLunen
reacted to
stammy's post
in the thread
Alan Wake II
with
Like
.
Itse olen nyt valtaisan pitkän ajan jälkeen aloittanut toisen läpipeluun. Tällä kertaa Final Draft + DLC:t. Pelin uudelleen aloittamista...
02.07.2026
S
sl4yer94
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Normipäivä digimaailmassa. Kun "ostat" digitaalisesta kaupasta, hyväksyt tällaisen kohtelun. Käytännössä jokaisen palvelun...
02.07.2026
S
sl4yer94
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Kyllähän tämän tyyppisiin juttuihin pitäisi saada joku EU tason säätely, että näin ei voi käydä. Varsinkin, kun maailma menee kokoajan...
02.07.2026
M
Mattix
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Sitähän useimmat fyysisen median kannattajat vaativatkin, että pelit olisivat 100 % levyllä.
02.07.2026
Marauder
reacted to
Ac3way's post
in the thread
with
Like
.
Lopulta aika odotettu päätös Sonyltä, mutta tietysti ei se mukavana asiana tule pelaajille. Itse olen siirtynyt kauan sitten...
02.07.2026
Murdoc
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Tätä aikaisemmin vuodettua pelilistaa aletaan pitää nyt aika varmana kun katsoo mitä on julkistettu. This pretty much confirms that...
02.07.2026
Murdoc
reacted to
MarcheM's post
in the thread
with
Like
.
Mutta ei ne datakeskukset vähenisi vaikka kaikki pelit olisivat fyysisiä ja 100%:sti levyllä, niitä rakennettaisiin silti lisää. Kumpi...
02.07.2026
Poro24
reacted to
stammy's post
in the thread
Alan Wake II
with
Like
.
02.07.2026
MarcheM
vastasi viestiketjuun
.
Mutta ei ne datakeskukset vähenisi vaikka kaikki pelit olisivat fyysisiä ja 100%:sti levyllä, niitä rakennettaisiin silti lisää. Kumpi...
02.07.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
.
02.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom