Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
reacted to
jsys's post
in the thread
PlayStation 6
with
Like
.
Paska homma,olen jo pari vuotta pelannut kirjastosta lainaamia pelejä,toki uutuuksia pitää jonotta hiukan mut ei haittaa,uusin bondi...
03.07.2026
S
shamaniac
reacted to
m_vierimaa's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Like
.
Kun näitä uutisia lukee, tulee mieleen että ainoa mikä tässä lopulta on kriisissä on Sonyn businessmalli. 30v toiminut malli missä...
03.07.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
En ole sanonut etteikö kuluttajat olisi digiä hyväksyneet, omaksuneet ja käteväksi kokeneet. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä että sitä...
03.07.2026
M
m_vierimaa
vastasi viestiketjuun
.
Kun näitä uutisia lukee, tulee mieleen että ainoa mikä tässä lopulta on kriisissä on Sonyn businessmalli. 30v toiminut malli missä...
03.07.2026
Murdoc
reacted to
Huttu's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Jep, veikkaan että jos nyt koittaisin onlinea voisi se olla ihan eri kokemus kuin julkaisussa. Tosin olen lukenut että sinne on tullut...
03.07.2026
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Vaikka tällaisia tyyppejä olisi kymmenentuhatta YouTubessa, niin miten ne pyörittää pelimediaa? Jos siis katsotaan tätä siltä...
03.07.2026
S
shamaniac
reacted to
Kimmo72's post
in the thread
with
Like
.
Nonni, pizzatkin menee digitaalisiksi.
03.07.2026
S
shamaniac
reacted to
asin's post
in the thread
with
Like
.
Eihän Shamaniac sanonut että muutos on ollut pakotettu, vaan ohjattu siihen suuntaan. Tästä mä olen kyllä samaa mieltä hänen kanssaan ja...
03.07.2026
S
shamaniac
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
with
Like
.
Harmittaa kyllä kovasti ja paljon pitänyt asiaa pureskella viime päivät. Viimeiset vuodet olen innostunut aiempaa enemmän keskittymään...
03.07.2026
S
shamaniac
reacted to
asin's post
in the thread
with
Like
.
Fyysisten ystävänä toivoisin että Sony antaisin mahdollisuuden pelata niitä jatkossakin tuomalla levyaseman. Kun kaikki pelit jatkossa...
03.07.2026
A
asin
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Vaikka tällaisia tyyppejä olisi kymmenentuhatta YouTubessa, niin miten ne pyörittää pelimediaa? Jos siis katsotaan tätä siltä...
03.07.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Jep, veikkaan että jos nyt koittaisin onlinea voisi se olla ihan eri kokemus kuin julkaisussa. Tosin olen lukenut että sinne on tullut...
03.07.2026
H
Huttu
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Muuttui todella merkittävästi. Ajofysiikat meni uusiksi, ammuskelu, liikkuminen, suojiin meno päivittyi isosti. Mekaniikoihin lasken...
03.07.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Muuttui todella merkittävästi. Ajofysiikat meni uusiksi, ammuskelu, liikkuminen, suojiin meno päivittyi isosti. Mekaniikoihin lasken...
03.07.2026
I
ItseMestari
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Kunnon megavisa
03.07.2026