Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• batistuta
    batistuta reacted to Subi's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    No minä ainakin ihan aidosti odotan, että ovat molemmissa asioissa siirtyneet nykypäivään. GTA voi olla GTA ilman paskaa pelattavuutta...
  • R
    Seikkailut on nyt toistaiseksi seikkailtu. Erittäin hyvä peli oli. Pelailin enimmäkseen Switch 2 käsikonsolitilassa ja pienen osan myös...
  • BaDari
    BaDari reacted to Strooper12's post in the thread Lemmikit with Love Love.
    Pieni-iso päivitys tähän mitä kutsun harakka saagaksi.. Tänään tapahtui jotain jännittävää. Emo on tuonut (poikanen seurannut?) yhden...
  • BaDari
    BaDari reacted to shamaniac's post in the thread Lemmikit with Wow Wow.
    Minun isälläni oli lemmikkivaris, mistä on useita kuvia tallessa mutta itse en tainnut olla silloin vielä syntynytkään. Ihmettelin kyllä...
  • BaDari
    BaDari reacted to ripulipamaus's post in the thread Lemmikit with Love Love.
    Ei ole itsellä kokemusta mutta isä on kertonut, että nuorena oli kesyttänyt korpin ja opettanut sille sanoja sekä myös pelottelemaan...
  • BaDari
    BaDari reacted to Strooper12's post in the thread Lemmikit with Love Love.
    Eihän tätä ketään lemmikiksi lue, mutta onko kukaan täällä kesyttänyt korvideja (harakat, varikset, korpit, naakat)? Nämähän on...
  • R
    ripulipamaus reacted to Strooper12's post in the thread Lemmikit with Like Like.
    Pieni-iso päivitys tähän mitä kutsun harakka saagaksi.. Tänään tapahtui jotain jännittävää. Emo on tuonut (poikanen seurannut?) yhden...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to J.Sunderland's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Lähinnä naiivia on etsiä "syyllisiä" Sonyn päätökselle jostain muualta kuin Sonylta. Minä en ainakaan ole ikinä väittänyt Sonyn...
  • Pelaaja44
    Tässä riittää katsomista vähäksi aikaa.
    • IMG_20260706_122757.jpg
  • Fabre#4
    Fabre#4 reacted to kissanpoika's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    No tässä on yksi asia, joka oli pitkään vähemmän yleistä kuin annettiin ymmärtää. Jopa tätä foorumia myöten väitettiin, että fyysiset...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland reacted to Mathael's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Joku oli kaivellut tarkkaan mitä näissä Playstation säännöissä lukee. Oli osunut tälläinen silmään accounteista et jos käyttäjä ei ole 3...
  • Fabre#4
    Fabre#4 reacted to kissanpoika's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Jos tässä pohtii ennemmin fyysisen median harrastajan näkökulmasta, niin tämä jälleenmyynti on vain yksi osa kokonaisuutta. Yksi...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Lähinnä naiivia on etsiä "syyllisiä" Sonyn päätökselle jostain muualta kuin Sonylta. Minä en ainakaan ole ikinä väittänyt Sonyn...
  • Fabre#4
    Fabre#4 reacted to Jogi's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Oma kuvitelma on ainakin näiden kahden yhdistelmä, uskottelu 80..85% digi johtajuudesta -> lauma saadaan uskomaan että digidigi digi ja...
  • Fabre#4
    Kaikilla konsolivalmistajilla varmasti kastuu housut, kun kaikista vaihtoehdoista juuri Sony ilmoitti virallisesti tästä jo vuosia...
Ylös Bottom