Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Remeded
    Remeded reacted to payjay83's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Minä en oo tässä hypessä senkään takia mukana että PC pelaajia tämä asia ei koske kuin aikaisintaan vuoden päästä. Mutta minun mielestä...
  • P
    Silloin joskus muinoin pelasin sen. Muistaakseni ihan ok DLC, tyyliin lisää samaa, ihan pienillä muutoksilla. Koska ostan pelejä usein...
  • R2zapiN
    R2zapiN reacted to JTahti's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Vaihdettavat akut Nintendo pelikoneisiin. Hyvä EU!
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Lisäillään uutisia. Tänään 1600 työntekijää ja sit 1600 seuraavan tilikauden aikana. YT on myös menossa Arcanella nämä kestää 2...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to JTahti's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Vaihdettavat akut Nintendo pelikoneisiin. Hyvä EU!
  • Subi
    Subi reacted to payjay83's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Minä en oo tässä hypessä senkään takia mukana että PC pelaajia tämä asia ei koske kuin aikaisintaan vuoden päästä. Mutta minun mielestä...
  • T
    Traveller vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Samaa mieltä yhtään studiota ei suljettu vaan pari siirtyi itsenäisiksi ja pari uuden omistajan alle. Ja vieläpä nämä pelit mitä...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Remeded's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    GTAV oli sitä aikaa ku älypuhelimet alkoi yleistyy, nii kyllä oli siinäkin interntettiä ym, gta neloses oli sitä nettikahvila meininkiä...
  • P
    Peelo vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Jos katsoo sivun alareunan tekstiä, niin huomaa, että luvut ovat täysin vertailukelpoisia. Kohta 2 koskee fyysistä myyntiä ja se...
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Asha Sharma hoitaa sulkemisia/irtisanomisia mielestäni oikein mallikkaasti. Se mitä aiemmissa huhuissa ollut näistä. Joku toinen olis...
  • M
    Mathael reacted to kissanpoika's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Jotain positiivista väliin: Double Fine ja Compulsion Games muuttuvat itsenäiseksi. Muita uutisia: Ninja Theory ja Undead Labs myydään...
  • payjay83
    payjay83 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Lemmikit.
    Tiedä tekeekö kukaan tälläkään tiedolla mitään mutta yhden kerran (viikko sitten tms) vaimoni vietti lounaan kanssani just tuossa...
  • H
    Gigantista ja Powerista saa ennakkotilattua tämän varsin huokeaan 39,99 € hintaan. Houkutteleva hinta etenkin meille, jotka ei ole tätä...
  • Murdoc
    Joo sama. Sylttyä ja Arskaa tuli töljöteltyä junnuna älyttömiä määriä ja toki vielä nykyäänkin palattua aika-ajoin noihin klassikoihin. :)
Ylös Bottom