Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Hulikopteri
reacted to
payjay83's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Minä en oo tässä hypessä senkään takia mukana että PC pelaajia tämä asia ei koske kuin aikaisintaan vuoden päästä. Mutta minun mielestä...
07.07.2026
Juri
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Onko pelit saavuttaneet jo pelikehityksen huipun vai uskotteko että jotain mullistavaa olisi vielä edessä?
with
Like
.
Minä luulen, että monella tapaa se huippu saavutettiin jo huomattavasti aiemmin. Laskentatehon lisääntyminen on mahdollistanut...
07.07.2026
rap
reacted to
pelle's post
in the thread
PlayStation 5
with
Like
.
Mä olen huomannut, että usein se levy lähtee irti kun se peli tippuu sieltä luukusta ja kopsahtaa lattialle. Varsinkin jos se peli on...
07.07.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Onko pelit saavuttaneet jo pelikehityksen huipun vai uskotteko että jotain mullistavaa olisi vielä edessä?
.
Itse uskon että jossain kohtas tulee taas mullistava hyppy kehityksessä. GTA V oli sellainen peli, että sai vuosikaudet muut AAA-pelit...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
payjay83's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Minä en oo tässä hypessä senkään takia mukana että PC pelaajia tämä asia ei koske kuin aikaisintaan vuoden päästä. Mutta minun mielestä...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Jostain luin että pelissä puhelin ja some jossain muodossa/roolissa tätä peliä. :oops: Ihan jo riitti se V pelin puhelin. Eikös sitä nyt...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
No minä ainakin ihan aidosti odotan, että ovat molemmissa asioissa siirtyneet nykypäivään. GTA voi olla GTA ilman paskaa pelattavuutta...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Juuri tuota aikasemmin tarkoitin tässä ketjussa. Todennäköisesti se rulee olemaan juuri noin. Tämä tulee olemaan GTA, eikä sen enempää...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Ei niissä haasteissa ja mitalihommissa muuten mitään vikaa mutta olihan se ihan helvetin paskasti toteutettu. RDR:ssä oli niin että kun...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
En minäkään siedä. Muistaakseni jossain IV:n lisärissä oli jo tuo systeemi, ellen väärin muista. Ei motivoinut ollenkaan. Onneksi...
07.07.2026
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Mä en lähtökohtaisesti siedä ollenkaan tuollaista mitalihommaa tehtävistä, mutta niin kauan kun niillä kultamitaleilla ei saa mitään...
07.07.2026
BaDari
reacted to
casse's post
in the thread
Parhaat Grand Theft Auto -pelit - Luo tänne oma listasi
with
Like
.
Tuohan oli oikeasti jatkumoa True Crime -sarjalle, joka taas oli GTA-kopio, mutta poliisina. L.A. ja New York - kumpikin hyviä! Musta...
07.07.2026
G
Grimm
reacted to
rap's post
in the thread
PlayStation 5
with
Like
.
Oletteko muut huomanneet kuinka surkeasti nykyään on ps5 fyysisissä nuo pelilevyt kiinni kotelossa? Tänään tipahti Directive 8020...
07.07.2026
I
Ihmehulttio
reacted to
Remeded's post
in the thread
PlayStation 6
with
Like
.
Pahin skenaario pleikka kutosen kohdalla mulle olisi se että se olisi pelkästään digipönttö, ei levyasemaa eikä sen myötä myöskään jo...
07.07.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
GOTY: Vuoden peli 2026 - kerro omat valintasi
.
Crimson Desert itselle aivan ylivoimaisesti. Vaikka ei ole joka asian suhteen aivan loppuun asti hiottu miten jonkun muun ison studion...
06.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom