Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan
with
Like
.
Harmitus koskeekin lähinnä sitä, että sisältö tulee siinä kohtaa kun itsekin mattimyöhäisenä on pelannut pelin jo vuosi tai useampi...
08.07.2026
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Palautteet foorumin toiminnasta
.
Onko hakutoimintoon tullut xenforon pakotettuna muutos? Enää ei näyttäisi pystyvän hakiessa selaamaan pidemmälle kuin 10 sivua. Siellä...
08.07.2026
R2zapiN
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
En näe "vaikuttaa Witcheriltä" kovin negatiivisena asiana mutta toki omia ja tuoreitakin ideoita aina olisi kiva nähdä. Melko varmasti...
08.07.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Granblue Fantasy: Relink (JRPG)
.
Joo koitin Gallanza/Magliatelle taistelua proudissa, en siis edes ole vielä protossa, turpaan tulee huolella :D Toi meinaa vaan sitä...
08.07.2026
JLunen
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
En näe "vaikuttaa Witcheriltä" kovin negatiivisena asiana mutta toki omia ja tuoreitakin ideoita aina olisi kiva nähdä. Melko varmasti...
08.07.2026
JLunen
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Niin kauan kuin on kannattavaa julkaista sama peli tietokoneelle ja useammalle eri konsolille, niin ei ole mitään järkeä kehittää omaa...
08.07.2026
JLunen
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
No jos tästä on enemmän hyötyä kuin haittaa, niin mikäpä ettei. Sonyn Cell ei kuitenkaan ollut hyvä vaikka yhteensopivuuden jättäisi...
08.07.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Yleinen pelialan uutisketju
.
Eli käytät siis sitä halvinta vaihtoehtoa? Millaisen ruudun kanssa tuo on ok hinta? Itse olen kokenut vähintään sen keskitason olevan...
08.07.2026
Dragonfly
reacted to
Jogi's post
in the thread
with
Like
.
Sekalaiset fiilikset xbox studio poistoista.. noh, jos ne olisi tehneet pelejä jotka myy niin ongelmaa ei varmaan olisi.. nyt on ehkä...
08.07.2026
Dragonfly
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
with
Like
.
Itse maksoin 9,49€ juuri, joten ei se ainakaan minulle maksa 20€/kk. Inflaatiosta on tämäkin kärsinyt. Itse kävin elokuvissa viimeksi...
08.07.2026
Ferraro
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
Ei kai fyysisten ensisijainen juttu olekaan ollut - ainakaan pitkään aikaan - se, että voisi pelata levyltä/heti. Itse tykkäsin asentaa...
08.07.2026
Z
Zak
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Erinomainen uutinen, hienoa tosiaan, että tätä mahdollisuutta saa edes pakotettuna. Seuraavaksi sitten Walled Gardenit alas.
08.07.2026
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Ei tarvitse pakittaa ensimmäiseen Xboxiin asti. Myös Xbox 360 toimii niin että levy sisään ja pelaamaan ilman asennuksia. Toki pelin voi...
08.07.2026
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Niin kauan kuin on kannattavaa julkaista sama peli tietokoneelle ja useammalle eri konsolille, niin ei ole mitään järkeä kehittää omaa...
08.07.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan
.
Harmitus koskeekin lähinnä sitä, että sisältö tulee siinä kohtaa kun itsekin mattimyöhäisenä on pelannut pelin jo vuosi tai useampi...
08.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom