Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Kirai
vastasi viestiketjuun
Palworld
.
Tää on varmaan lähimpänä Ark: Survival Evolvedia + Pokemon -yhdistelmää. Et kyl tässä selviytymispeleistä tykkäävälle varmasti jokin...
10.07.2026
Kovacs
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Witcher 3: Wild Hunt
with
Like
.
Itse tykkäsin Gwentistä paljon mutta kyllähän se vaati parempia kortteja että pärjäsi. Sitten piti vähän tietää mitä on miltäkin...
10.07.2026
Kovacs
reacted to
Ippenator's post
in the thread
with
Like
.
Sama homma itsellänikin. Joitakin kertoja tuli yritettyä, ja todettua, ettei ole tämäkään korttipeli minun juttuni. Kuten ei ole mikään...
10.07.2026
Pajavasara
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Täytyy hetki pohtia. Ehkä muutama päivä :D
10.07.2026
Pajavasara
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Haha
.
Tää on tämmöistä vähän perseilyä nää mun kysymykset, mutta eipä siinä. 1. Maapallon ympäri on vedetty kireä vaijeri. Vaijeria...
10.07.2026
F
feogla
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Assassin’s Creed Black Flag Resynced
with
Like
.
Muutamaan kertaan on läpäisty, enkä mäkään kovin hyvin tätä muista. Iha hieno graafisesti ja ootan kovasti merelle pääsyä ku vasta...
10.07.2026
Make93
vastasi viestiketjuun
Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta
.
Voin suositella enemmän kans joo tota blops 2, eihä tuossakaan ole välissä kun pari vuotta ja kontrollit hitusen kehittyneemmät. Ei...
10.07.2026
J
Jussi U. Pellonpää
aloitti viestiketjun
Evil Dead Burn
osiossa
FilmiFIN
.
Elokuva Tragedian jälkeen Alice (Souheila Yacoub) joutuu vastentahtoisesti hakemaan tukea appivanhemmiltaan, mutta hautajaiset...
10.07.2026
janneus
reacted to
Kovacs's post
in the thread
with
Haha
.
Minulla on kolmas pelikerta enkä vieläkään kerta kaikkiaan ymmärrä qwentiä. Aina on vihulla paremmat korit ja se vaan vetää niitä lisää...
10.07.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Evil Dead Burn Oli kyllä paras moderneista kolmesta Evil Deadista. Ei toki järin pelottava ollut itselleni, mutta hullutteli ehkä...
10.07.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Assassin’s Creed Black Flag Resynced
.
Muutamaan kertaan on läpäisty, enkä mäkään kovin hyvin tätä muista. Iha hieno graafisesti ja ootan kovasti merelle pääsyä ku vasta...
10.07.2026
J.Sunderland
vastasi viestiketjuun
Doom: The Dark Ages
.
Näinhän se on, myynnit eivät ole olleet kummoisia valitettavasti. Itselläni on Dark Ages myös vielä pelaamatta, kuten myös Doom 2016...
10.07.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Palworld
.
Tän olemassa olo selvis mulle vasta eilen ja rupesin etsimään tästä tietoa, niin vaikuttaa kaikin puolin ihan mielenkiintoselta, mut...
10.07.2026
Make93
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta
with
Like
.
Kyllähän tuo BlOps 2 on vaan nykypäivänä niin paljon hauskempi pelata koska kontrollit on niin sulavat verrattuna ekaan osaan. Vähän...
10.07.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
nooo, spoilerit tagien taakse kiitos. Odotan itse kovasti vielä näkeväni tämän elokuvan.
10.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom