Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Palworld.
    Tää on varmaan lähimpänä Ark: Survival Evolvedia + Pokemon -yhdistelmää. Et kyl tässä selviytymispeleistä tykkäävälle varmasti jokin...
  • Kovacs
    Kovacs reacted to shamaniac's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
    Itse tykkäsin Gwentistä paljon mutta kyllähän se vaati parempia kortteja että pärjäsi. Sitten piti vähän tietää mitä on miltäkin...
  • Kovacs
    Kovacs reacted to Ippenator's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
    Sama homma itsellänikin. Joitakin kertoja tuli yritettyä, ja todettua, ettei ole tämäkään korttipeli minun juttuni. Kuten ei ole mikään...
  • Pajavasara
    Pajavasara vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Täytyy hetki pohtia. Ehkä muutama päivä :D
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Haha Haha.
    Tää on tämmöistä vähän perseilyä nää mun kysymykset, mutta eipä siinä. 1. Maapallon ympäri on vedetty kireä vaijeri. Vaijeria...
  • F
    feogla reacted to DarkAges's post in the thread Assassin’s Creed Black Flag Resynced with Like Like.
    Muutamaan kertaan on läpäisty, enkä mäkään kovin hyvin tätä muista. Iha hieno graafisesti ja ootan kovasti merelle pääsyä ku vasta...
  • Make93
    Voin suositella enemmän kans joo tota blops 2, eihä tuossakaan ole välissä kun pari vuotta ja kontrollit hitusen kehittyneemmät. Ei...
  • J
    Jussi U. Pellonpää aloitti viestiketjun Evil Dead Burn osiossa FilmiFIN.
    Elokuva Tragedian jälkeen Alice (Souheila Yacoub) joutuu vastentahtoisesti hakemaan tukea appivanhemmiltaan, mutta hautajaiset...
  • janneus
    janneus reacted to Kovacs's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Haha Haha.
    Minulla on kolmas pelikerta enkä vieläkään kerta kaikkiaan ymmärrä qwentiä. Aina on vihulla paremmat korit ja se vaan vetää niitä lisää...
  • Hulikopteri
    Evil Dead Burn Oli kyllä paras moderneista kolmesta Evil Deadista. Ei toki järin pelottava ollut itselleni, mutta hullutteli ehkä...
  • DarkAges
    Muutamaan kertaan on läpäisty, enkä mäkään kovin hyvin tätä muista. Iha hieno graafisesti ja ootan kovasti merelle pääsyä ku vasta...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Doom: The Dark Ages.
    Näinhän se on, myynnit eivät ole olleet kummoisia valitettavasti. Itselläni on Dark Ages myös vielä pelaamatta, kuten myös Doom 2016...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Palworld.
    Tän olemassa olo selvis mulle vasta eilen ja rupesin etsimään tästä tietoa, niin vaikuttaa kaikin puolin ihan mielenkiintoselta, mut...
  • Make93
    Kyllähän tuo BlOps 2 on vaan nykypäivänä niin paljon hauskempi pelata koska kontrollit on niin sulavat verrattuna ekaan osaan. Vähän...
  • Strooper12
    nooo, spoilerit tagien taakse kiitos. Odotan itse kovasti vielä näkeväni tämän elokuvan.
Ylös Bottom