Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Hulikopteri
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Mutta miksi tästä asiasta pitää mainita/napista joka ikinen kerta, kun joku täällä hehkuttaa, ihastelee tai kehuu näitä yksityiskohtia...
14.07.2026
A
arit73
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
Mistä saa ostaa psn halvalla onko sellaisia olemassa
14.07.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
.
Mä ainakin pelaan sekä PC:llä että konsoleilla, kuten myös molemmat lapseni. Ja niin tulee tapahtumaan myös seuraavalla...
14.07.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Mutta miksi tästä asiasta pitää mainita/napista joka ikinen kerta, kun joku täällä hehkuttaa, ihastelee tai kehuu näitä yksityiskohtia...
14.07.2026
Retski
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
On huvittavaa ku juuri ne, joita yksityiskohdat ei kiinnosta, tulee aina samaa mantraa hokemaan "mua ei mualiman yksityiskohtaisuus...
14.07.2026
JLunen
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Clair Obscur: Expedition 33
with
Like
.
Siinä on lopulta aika selkeä rytmitys ja viholliatyyppejä ei ole lopulta niin montaa, joten tolla dodgetuksella pärjää pitkälle, ellei...
14.07.2026
Nemesissi
reacted to
DarkAges's post
in the thread
with
Like
.
Yhtäkään kaheksankympin peliä en oo ostanut, enkä osta. Ihan ihmeellistä vittuilua sieltä taas jälleen kerran. Vittujako se sulle kuuluu...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
Mitä tässä tarkalleen ottaen kritisoit? Meinaatko että ensin valitetaan mutta sitten kuitenkin ostetaan? Ainakin itse olen lähinnä...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
Fabre#4's post
in the thread
with
Like
.
PS4 ja PS5 maksoivat julkaisussa sen noin 500 euroa, plusmiinus joitain kymppejä suuntaan tai toiseen. Pelejä sai 60 kappale. Muistan...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
Xgamer's post
in the thread
with
Like
.
Tänne ei kyllä tule enään ps6 , maksaa sitten alle tai yli tonnin. Ps5 että ps5 pro hommattuna kaikilla lisähärpäkkeillä / siihen...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
DarkAges's post
in the thread
with
Like
.
Täällä kans allekirjoitettiin. Jos pelit myytäisiin pelkästään PS Storessa, nii hinnat pompahtaisi pilviin. Ja siinä vaiheessa alkaisin...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Star Fox
with
Like
.
Tämä sai kunnian olla uunituoreen Switch 2:n ensimmäinen peli. N64-pelistä on hyvät muistot ja sitä tulikin hangattua melkoisesti. Tämä...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Jälleen lisää luovaa tulkintaa. Osoittaisitko sen kohdan, missä on sanottu että "peleissä ei saa olla mitään ylimääräistä" tai missä "ei...
14.07.2026
BaDari
reacted to
Gimble's post
in the thread
Indiepelit yleisesti
with
Like
.
Ei taida tästä riittää juttua oman ketjun arvoisesti, mutta laitetaan nyt vaikka tähän. Ehkä asetelmaltaan hieman kyseenalainenkin...
14.07.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
Mitä tässä tarkalleen ottaen kritisoit? Meinaatko että ensin valitetaan mutta sitten kuitenkin ostetaan? Ainakin itse olen lähinnä...
14.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom