Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Film grain sekä chromatic aberration vain ja ainoastaan aiheuttaa niiden yksityiskohtien hukkumista eikä noiden käytössä ole mitään...
    • ca.jpg
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Taitaa olla monella niin kuin minulla ja pojallani - ei edes huomata moisia. Varmaankin sitten helpottavat joidenkin graafisten...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    En vain ole vielä koskaan kuullut kenenkään sanovan niistä mitään positiivista niin olisi kyllä kiva kuulla sellainenkin mielipide miksi...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to shamaniac's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    Minä oletin että tässä olisi kaikki puhuneet nimenomaan teknisestä puolesta? Kaikki kun vain toimii niin paljon paremmin kakkosessa ja...
  • G
    Grimm reacted to Poro24's post in the thread Intergalactic: The Heretic Prophet with Haha Haha.
    Mukavaa kun hahmoissa Naughty Dog ei mene sieltä mistä aita on matalin, eli toimintapeliä ei pelata suuren kaula-aukon omaavalla...
  • G
    Grimm reacted to Ippenator's post in the thread Marvel's Wolverine with Haha Haha.
    Itse asiassa Spider-Man 2:takin on saanut jo jonkin aikaa parhaiden alejen aikaan n. 40 euron hintaan pleikkarin storesta. Taitaa olla...
  • G
    Grimm reacted to karpaasi's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Ite oon saanu ihan tarpeekseni open worldeista, todella harva peli niissä onnistuu. Spider-manissa luonnollisesti vaati sen jo...
  • G
    Grimm reacted to ripulipamaus's post in the thread Marvel's Wolverine with Haha Haha.
    Pitäis Ubisoftin tehdä nämä pelit niin tulis täydellisiä avoimen maailman pelejä mille hahmolle vaan.
  • G
    Grimm reacted to MarcheM's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Ohhoh, kylläpä taas vaan valitetaan :D Onko se internetin vika vai vain nämä ikävät ajat, mutta tuntuu että niin monella on nykyään...
  • G
    Grimm reacted to Marauder's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Mielummin itse otan tämmösen lineaarisen seikkailun, mielestäni sopii Wolverinen hahmoon matkaaja, eikä vaan pyöri samoilla mestoilla...
  • G
    Grimm reacted to Murdoc's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    On se menny mualima mullin mallin, ku kaikki pelit pitäis olla nykyään open worldeja! :D
  • G
    Grimm reacted to kissanpoika's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Itselleni on pelkästään positiivista, että kyseessä ei tällä kertaa ole avoimen maailman peli.
  • G
    Grimm reacted to rap's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Jos 2028 ollaan tilanteessa jossa ps6 julkaistaan vain digiversiona, fyysiset pelit loppu, fyysistä asemaan ei saa ps4 ja ps5 fyysisten...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Xenoblade Chronicles 2.
    Pitihän se pikku tyypit käydä ottaa heti puolenyön jälkeen ja voi jestas miten uoea tää Switch 2 versio on, silmä lepää kun ei ole enään...
  • payjay83
    Tässä vähän sama vika kuin RDR2 pelissä että se tuntuu työläälle pelattavalle. Mutta sekin sitten kun PC:llä PS4:n sijaan pelasin tuntui...
Ylös Bottom