Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jirza
vastasi viestiketjuun
The Legend of Zelda: Ocarina of Time Remake
.
Itselle valinta on helppo kun GTA paljastui only digiksi. Zeldaa pelataan jo julkaisussa ja GTA:ta sitten joskus.
01.08.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Tässä jo jonkin aikaa kyttäillyt Sarosta käytettynä, mutta hinta on vielä pikkasen liikaa. Kunhan pelin saan n. 30€ postikuluineen, niin...
01.08.2026
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Iloiset tapahtumat yms.
.
joo saa nähdä mihin sitä sitten erikoistuu et onko sisällöntuottaja vai onko jonkun generatiivisen AI firman palkkalistoilla, vai...
01.08.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
.
Tätä olen odotellutkin. Mutta syy miksi vain PC:lle Game Passissa varmaan se, että konsoliversiota ei ole, ainakaan vielä.
01.08.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Kirjoitin kylläkin näin: "Toivottavasti nähtäisiin jossain kohtaa julkisia tuotoksiakin kun niistä ja suunnitelmista niin paljon on jo...
01.08.2026
BaDari
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Jälleen muistutan, että tuo ketju suljettiin syystä ja tätä vastaava menoa ei ole tarkoitus jatkaa muualla.
01.08.2026
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
with
Like
.
Corsair Cove saapui Game Passiin. Harmillisesti vain PC:lle. Ehkä siksi että peli on reaaliaikastrategia, mutta kyllähän ne...
01.08.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
.
Kannattaa laittaa lähteitä tällaisille postauksille: https://dawn.fi/uutiset/2026/07/31/disney-plus-poisti-4k-hdr-eurooppa Tämä on...
01.08.2026
BaDari
reacted to
arit73's post
in the thread
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
with
Wow
.
Euroopassa ei kuulema disney kanavalka oo enää 4k tai dolby tukia ne on kokonaan poisnyt siitä kalliimasta hinnasta
01.08.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
Gears of War: E-Day
.
Tämän pelin skillicap on kyllä niin suuri että se jo oikeasti haittaa. Peli on oikeistaan ainoita nykypäivän hardcore räiskintä...
01.08.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Kingdom Come: Deliverance II
.
On tää kyl uskomaton peli, luulin että nyt vihdoin noin 100h ku päästiin... On tyyliin homma paketissa ja päästää vihdoin itse...
01.08.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Huttu's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Täytyy testata, edellinen hyvä tästä genrestä oliki toi Wuchang Fallen feathers (mahtavaa että sille tulee jatkoa muuten). Mun mielestä...
01.08.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Samaa mieltä. Ei mielestäni liity hypettämiseen vaan juurikin poistaa turhan sellaisen ja pääsee itse kokeilemaan maistuuko peli vai ei.
01.08.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
.
Samaa mieltä. Ei mielestäni liity hypettämiseen vaan juurikin poistaa turhan sellaisen ja pääsee itse kokeilemaan maistuuko peli vai ei.
01.08.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Gears of War: E-Day
.
Itseäni ei missään pelissä ole ikinä haitannut se että on eri tasoisia pelaajia ja on itse alussa huonompi kuin ne, jotka on jo päässeet...
01.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom