Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• M
    Mathael vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Mitä Sony hyötyy siitä että te pelaatte jo kerran ostettuja/maksettuja pelejä uudella laitteella ? Se haluaa vaan että ostatte tulevia...
  • BaDari
    BaDari reacted to Remeded's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    No todellaki olisi, joo on bisnes ja ei kiinnosta mut tuo on mun mielestä aika kusipäistä touhua jos ei oteta pitkäaikaisia jo PS1...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    No todellaki olisi, joo on bisnes ja ei kiinnosta mut tuo on mun mielestä aika kusipäistä touhua jos ei oteta pitkäaikaisia jo PS1...
  • Remeded
    Remeded reacted to BaDari's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Olisihan tuo typerä veto kun kelaa kuinka paljon sakilla on pelejä levyillä edellisestä sukupolvesta. Ja sitten vielä elokuvat. Jos ei...
  • M
    Tässä vie Mysticin videota aiheesta.
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Olisihan tuo typerä veto kun kelaa kuinka paljon sakilla on pelejä levyillä edellisestä sukupolvesta. Ja sitten vielä elokuvat. Jos ei...
  • Hulikopteri
    En ole hämisfani, mutta olihan tuo uusin sieltä paremmassa päästä. Eikä haitannut, vaikka ei aikasemmat ole niin hyvässä muistissa. 4/5
  • BaDari
    BaDari reacted to shamaniac's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Taisi olla vielä myös akkukeskustelu tai joku että käyttääkö akkua vai ladattavia paristoja. :D
  • BaDari
    BaDari reacted to kissanpoika's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Vähän tämä ohjainkeskustelu on levinnyt ketjussa nimeltä "Playstation 6". Varmaan useammankin viestin voisi siirtää toiseen ketjuun tai...
  • L
    Luckyman vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Limited Run Games vain hankkii oikeudet fyysiseen julkaisuun. Itse tuotanto menee konsolivalmistajan kautta. PS6 tukee levyjä...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Dragon's Dogma 2.
    Juu tämä on kyllä kärjessä odotuslistalla, eka Dark Arisen oli älyttömän hyvä. Tähä DD2:een on muuten tullut jo päivitys joka tuo...
  • BaDari
    Epäilevät että sillä on jotain tekemistä sen teknologian kanssa jota käyttävät siihen. Luoasivat kyllä tuoda sen takaisin mahdollisimman...
  • H
    Samaa mieltä. Ei mielestäni liity hypettämiseen vaan juurikin poistaa turhan sellaisen ja pääsee itse kokeilemaan maistuuko peli vai ei.
  • M
    Just Sony piti sijoittajille tarkoitetun tulos raportin. Juu ja ne ei peräänny yhtään tässä asiassa eli PS6 ei tulla näkemään yhtään...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Xenoblade Chronicles 2.
    Ainut iso ongelma tässä Switch 2 versiossa että ovat pahentaneet ääni balanssia. Taistelu musiikki meinaan on ihan liian hiljaisella ja...
Ylös Bottom