Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc reacted to pelle's post in the thread 007 First Light with Sad Sad.
    Ei ole mun peli tämä. Pelannut nyt vietnamiin asti ja taas täytyi lopettaa muutaman tunnin jälkeen kun pelaaminen vaan on niin julmetun...
  • H
    Huttu reacted to MarcheM's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Pelien grafiikat tai maailmat eivät ole kauheasto kehittyneet viimeisen 6 vuoden aikana. Tehot hukataan täysin turhiin asioihin kuten...
  • R
    ripulipamaus reacted to MarcheM's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Pelien grafiikat tai maailmat eivät ole kauheasto kehittyneet viimeisen 6 vuoden aikana. Tehot hukataan täysin turhiin asioihin kuten...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Darksiders 4.
    Saattaapi kohta olla traileria tulossa kun hehkuttavat THQ tilaisuutta discordissa.
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Kyllä se hyppy aika suuri tulee olemaan. Eihän siitä mihkään pääse että onhan tuo PS5 jo rautansa puolesta aika ikääntynyt, mutta onhan...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Harvinaisen rasittavaa ku kuulen toisella korvalla aika huonosti. Kuulokkeilla musan kuuntelu aika ikävää ku äänet kuuluu vaan...
  • T
    Traveller reacted to Mathael's post in the thread Gears of War: E-Day with Like Like.
    Pelihän näyttää juuri siltä miltä pitääkin. Rosoiselta, ruosteiselta, sodan runtelemalta. Tässä pelissä ei saa kiiltää kyllä mikään...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Mathael's post in the thread Gears of War: E-Day with Like Like.
    Pelihän näyttää juuri siltä miltä pitääkin. Rosoiselta, ruosteiselta, sodan runtelemalta. Tässä pelissä ei saa kiiltää kyllä mikään...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Final Fantasy XIV.
    Nopeasti on tunteja jo kertynyt kun Switch nyt jo ilmoittaa 10 tuntia profiilissani. Olen kyllä todella tyytyväinen tähän versioon ja...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Legopelit.
    Sillä autolla voi ampua sen hookin kauempaakin siihen tarvittavaan kohtaan
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun 007 First Light.
    Ei ole mun peli tämä. Pelannut nyt vietnamiin asti ja taas täytyi lopettaa muutaman tunnin jälkeen kun pelaaminen vaan on niin julmetun...
  • K
    kalakanto reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    6h maksumuurin takana ei pitäisi olla kenellekkään ongelma. Ei niin hätähousu voi olla.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to kissanpoika's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Nämä luetellut ovat mielestäni juuri niitä entusiastin juttuja, varsinkin kun päivityksen hinta tulee olemaan melkoinen. Itse ehdin...
  • K
    KepaGt reacted to Murdoc's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Toivottavasti ei… pelien striimaus on kyllä ihan vihoviimestä homma input lagin takia.
Ylös Bottom