Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Remeded
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Juu mutta ne on tehty paljon paremmin että ei oo semmosta, "huoh taas yksi kettu no lähetää sitten juoksee ja tiedetään kyllä...
09.08.2026
Murdoc
reacted to
Huttu's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Minäpä väännän koska ollaan keskustelufoorumilla ja vieläpä miltein oikean pelin ketjussa. Kai nyt itsekin tajuat miten helvetin typerä...
09.08.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Ottaisin puhtaan kokemuspisteisiin tai leveleihin perustuvan hahmonkehityksen aina mieluummin kuin Tsushiman yhdentekevän tyylin esim...
09.08.2026
Remeded
reacted to
Huttu's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Minäpä väännän koska ollaan keskustelufoorumilla ja vieläpä miltein oikean pelin ketjussa. Kai nyt itsekin tajuat miten helvetin typerä...
09.08.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että hamonkehityksen pitääkin olla sidottu myös lisätekemisiin ja jonkinlaiseen valittavissa olevaan...
09.08.2026
MarcheM
reacted to
templar's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Kingdom Hearts Final Mix (PS4) Okei, heti alkuun on kerrottava että minulla on erittäin ongelmallinen suhde Kingdom Heartsiin. Vaikka...
09.08.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Minulla on huonoja uutisia: hahmonkehitys on edelleen sidoksissa lisätekemisiin. Tosin, ovat ne ainakin minulle olleet mielekkäämpiä...
09.08.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
09.08.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
2028 mennes tämän ketjun otsikko muutetaan "Ostatko peilt digitaalisena vai digitaalisena?" :oops: :(
09.08.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Pelasitko itse pelkän tarinan pelistä helpoimmalla?
09.08.2026
Remeded
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Hämmentävä väite tämä aina, että lisätehtävien laatu ja monipuolisuus ei voi vaikuttaa fiilikseen pelistä negatiivisesti, kun se ei ole...
09.08.2026
A
aleksi61
reacted to
shamaniac's post
in the thread
PlayStation 6
with
Like
.
Ei sillä ole mitään merkitystä että mistä hinta muodostuu. Jos se on korkea, niin se on korkea ja se vaikuttaa siinä kohtaa kun...
09.08.2026
T
templar
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
Kingdom Hearts Final Mix (PS4) Okei, heti alkuun on kerrottava että minulla on erittäin ongelmallinen suhde Kingdom Heartsiin. Vaikka...
09.08.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
No, eipä tämäkään ketju kohta enää ole ajankohtainen. 'Kohta' lienee suhteellinen käsite mutta miltä näyttää, niin puhutaan melko...
09.08.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Hämmentävä väite tämä aina, että lisätehtävien laatu ja monipuolisuus ei voi vaikuttaa fiilikseen pelistä negatiivisesti, kun se ei ole...
09.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom