Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Juu mutta ne on tehty paljon paremmin että ei oo semmosta, "huoh taas yksi kettu no lähetää sitten juoksee ja tiedetään kyllä...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Huttu's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Minäpä väännän koska ollaan keskustelufoorumilla ja vieläpä miltein oikean pelin ketjussa. Kai nyt itsekin tajuat miten helvetin typerä...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Ottaisin puhtaan kokemuspisteisiin tai leveleihin perustuvan hahmonkehityksen aina mieluummin kuin Tsushiman yhdentekevän tyylin esim...
  • Remeded
    Remeded reacted to Huttu's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Minäpä väännän koska ollaan keskustelufoorumilla ja vieläpä miltein oikean pelin ketjussa. Kai nyt itsekin tajuat miten helvetin typerä...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Itse olen kyllä sitä mieltä, että hamonkehityksen pitääkin olla sidottu myös lisätekemisiin ja jonkinlaiseen valittavissa olevaan...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to templar's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Kingdom Hearts Final Mix (PS4) Okei, heti alkuun on kerrottava että minulla on erittäin ongelmallinen suhde Kingdom Heartsiin. Vaikka...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Minulla on huonoja uutisia: hahmonkehitys on edelleen sidoksissa lisätekemisiin. Tosin, ovat ne ainakin minulle olleet mielekkäämpiä...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
  • Remeded
    2028 mennes tämän ketjun otsikko muutetaan "Ostatko peilt digitaalisena vai digitaalisena?" :oops: :(
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Pelasitko itse pelkän tarinan pelistä helpoimmalla?
  • Remeded
    Remeded reacted to Murdoc's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Hämmentävä väite tämä aina, että lisätehtävien laatu ja monipuolisuus ei voi vaikuttaa fiilikseen pelistä negatiivisesti, kun se ei ole...
  • A
    aleksi61 reacted to shamaniac's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Ei sillä ole mitään merkitystä että mistä hinta muodostuu. Jos se on korkea, niin se on korkea ja se vaikuttaa siinä kohtaa kun...
  • T
    templar vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Kingdom Hearts Final Mix (PS4) Okei, heti alkuun on kerrottava että minulla on erittäin ongelmallinen suhde Kingdom Heartsiin. Vaikka...
  • Strooper12
    No, eipä tämäkään ketju kohta enää ole ajankohtainen. 'Kohta' lienee suhteellinen käsite mutta miltä näyttää, niin puhutaan melko...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Hämmentävä väite tämä aina, että lisätehtävien laatu ja monipuolisuus ei voi vaikuttaa fiilikseen pelistä negatiivisesti, kun se ei ole...
Ylös Bottom