Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
T
templar
reacted to
Mossy's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Chain of Memories on vähän erityylinen peli, joka jakaa aika vahvasti mielipiteitä. Jos se ei maistu niin suosittelen katsomaan vaikka...
10.08.2026
J.Sunderland
reacted to
pelle's post
in the thread
The Outer Worlds 2
with
Like
.
Tämän parissa meni hieman yli 50 tuntia ja samalla tästä tuli mun vuoden toiseks paras peli. Alku oli kyllä hieman kuiva kun...
10.08.2026
P
Peelo
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Donkey Kong Bananza
with
Haha
.
Olin lapsille hehkuttanut tätä peliä ennakkoon ajatuksella, että tässä on semmonen apinapeli missä voi tuhota kaiken ympäristön, siis...
10.08.2026
Ulukai
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Avaruusalueen seurantaketju
with
Like
.
On taas se aika vuodesta kun niitä Perseidejä alkaa näkymään. Täytyy totisesti toivoa että 12. päivän yö on kirkas ja pilvetön...
10.08.2026
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
PS1 aikaan oli tosiaan ihan yleistä, että ne laitteet modattiin toimimaan myös kopioiduilla peleillä. Ylipäätään ysärillä ja 2000-luvun...
10.08.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
Lataamisen pitää aina olla mahdollista. Streamaamiseen en tule ainakaan itse koskaan lähtemään mukaan pelien suhteen. Eiköhän se...
10.08.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Lue: mainos netflixissä. Mua yhä enemmän ja enemmän pelottaa mitä tästä oikein mahtaa tulla. Mutta mä nyt olenkin tällainen paskahousu...
10.08.2026
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Meinasin jo kysyessä tägätä @TT-2k, siinä on mies oletettu johon on ennenkin näissä hommissa luotettu :D Laitoin muistikortin ja...
10.08.2026
Lebe80
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
No tietysti Netflix-dokumentti aiheesta!
10.08.2026
kopolanpoika
reacted to
TT-2k's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Käviskö Proshopista 512 gigan kortti 89,99 eurolla? https://www.proshop.fi/Muistikortti/Lexar-microSD-Express-PLAY-Pro-90MBs-512GB/3361602
10.08.2026
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Donkey Kong Bananza
.
Olin lapsille hehkuttanut tätä peliä ennakkoon ajatuksella, että tässä on semmonen apinapeli missä voi tuhota kaiken ympäristön, siis...
10.08.2026
Z
Zak
reacted to
Remeded's post
in the thread
PlayStation 6
with
Like
.
Jos mulla olisi ollut kristallipallo ois ollut loistava peliliike ostaa se PS5 PRO silloin ku siinä oli "huikea" tarjous 799 ilman...
10.08.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Avaruusalueen seurantaketju
.
On taas se aika vuodesta kun niitä Perseidejä alkaa näkymään. Täytyy totisesti toivoa että 12. päivän yö on kirkas ja pilvetön...
10.08.2026
Strooper12
reacted to
Mossy's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Haha
.
Chain of Memories on vähän erityylinen peli, joka jakaa aika vahvasti mielipiteitä. Jos se ei maistu niin suosittelen katsomaan vaikka...
10.08.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Ghost of Yōtei
.
Yotei on yllättävän armoton myös normaalilla. Nimimerkillä äsken hinkkasin erästä bossia puoli tuntia putkeen :D
10.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom