Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• T
    templar reacted to Mossy's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Chain of Memories on vähän erityylinen peli, joka jakaa aika vahvasti mielipiteitä. Jos se ei maistu niin suosittelen katsomaan vaikka...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland reacted to pelle's post in the thread The Outer Worlds 2 with Like Like.
    Tämän parissa meni hieman yli 50 tuntia ja samalla tästä tuli mun vuoden toiseks paras peli. Alku oli kyllä hieman kuiva kun...
  • P
    Peelo reacted to kopolanpoika's post in the thread Donkey Kong Bananza with Haha Haha.
    Olin lapsille hehkuttanut tätä peliä ennakkoon ajatuksella, että tässä on semmonen apinapeli missä voi tuhota kaiken ympäristön, siis...
  • Ulukai
    Ulukai reacted to Strooper12's post in the thread Avaruusalueen seurantaketju with Like Like.
    On taas se aika vuodesta kun niitä Perseidejä alkaa näkymään. Täytyy totisesti toivoa että 12. päivän yö on kirkas ja pilvetön...
  • Ippenator
    PS1 aikaan oli tosiaan ihan yleistä, että ne laitteet modattiin toimimaan myös kopioiduilla peleillä. Ylipäätään ysärillä ja 2000-luvun...
  • Ippenator
    Lataamisen pitää aina olla mahdollista. Streamaamiseen en tule ainakaan itse koskaan lähtemään mukaan pelien suhteen. Eiköhän se...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Lue: mainos netflixissä. Mua yhä enemmän ja enemmän pelottaa mitä tästä oikein mahtaa tulla. Mutta mä nyt olenkin tällainen paskahousu...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Meinasin jo kysyessä tägätä @TT-2k, siinä on mies oletettu johon on ennenkin näissä hommissa luotettu :D Laitoin muistikortin ja...
  • Lebe80
    Lebe80 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    No tietysti Netflix-dokumentti aiheesta!
  • kopolanpoika
    kopolanpoika reacted to TT-2k's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Käviskö Proshopista 512 gigan kortti 89,99 eurolla? https://www.proshop.fi/Muistikortti/Lexar-microSD-Express-PLAY-Pro-90MBs-512GB/3361602
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Donkey Kong Bananza.
    Olin lapsille hehkuttanut tätä peliä ennakkoon ajatuksella, että tässä on semmonen apinapeli missä voi tuhota kaiken ympäristön, siis...
  • Z
    Zak reacted to Remeded's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Jos mulla olisi ollut kristallipallo ois ollut loistava peliliike ostaa se PS5 PRO silloin ku siinä oli "huikea" tarjous 799 ilman...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Avaruusalueen seurantaketju.
    On taas se aika vuodesta kun niitä Perseidejä alkaa näkymään. Täytyy totisesti toivoa että 12. päivän yö on kirkas ja pilvetön...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Mossy's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Haha Haha.
    Chain of Memories on vähän erityylinen peli, joka jakaa aika vahvasti mielipiteitä. Jos se ei maistu niin suosittelen katsomaan vaikka...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Yotei on yllättävän armoton myös normaalilla. Nimimerkillä äsken hinkkasin erästä bossia puoli tuntia putkeen :D
Ylös Bottom