Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Ei kannata vaipua epätoivoon. Ihmiskunta saattaa kuitenkin tuhota itsensä tällä tekoälykikkailulla ennen kuin menee mahdottomaksi...
16.08.2026
Remeded
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Sad
.
Noiden kyseisten patukoiden hinnat ovat tainneet 3-4-kertaistua viimeisen kolmen vuoden aikana. Hinnat laskevat todennäköisesti sitten...
16.08.2026
Remeded
reacted to
Jogi's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Wow
.
Juu, hinnat on karanneet.. ennen noita nousuja tuli ostettua tarjouksista 2x samsung 990 2Tb ja 1x 4Tb.. lisäksi uuteen tietsikkaan tuli...
16.08.2026
Retski
reacted to
Remeded's post
in the thread
Kingdom Come: Deliverance II
with
Like
.
Pikku tauon jälkeen palannut takaisin Henryn saappaisiin, melkoista toimintaa ja dramaa ollut. Välil kyl tuntuu et Henry saanut Akun...
16.08.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
.
Pelin normi hinta on nyt pudotettu 50€. Eli kun odottelee -50% alea niin alkaa saamaan hyvään hintaan.
16.08.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Thablad's post
in the thread
Unohdetut ja/tai muuten vaan hylätyt pelisarjat, joita kaivataan takaisin
with
Like
.
https://www.pelaaja.fi/artikkelit/muistatteko-kun-vin-diesel-teki-todellisen-huippupelin/ Tavallaan olin jo unohtanut koko Riddick...
16.08.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Ottaisin ensimmäisen pelin remasterin koska vaan. Mutta turha toivo.
16.08.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Donkey Kong Bananza
.
Itse en ole nähnyt kyllä missään tätä nostettavan Odyssey ylitse. Myös arvostelujen keskiarvo kertoo toista. Tykkäsin kyllä ite tästä...
16.08.2026
Ac3way
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Kingdom Come: Deliverance (2018) - pelti kiinni keskiajalla!
with
Like
.
Itse lähdin tästä ykkösestä liikkeelle ja hyvä niin. Peli ja miljöö vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, varsinkin kun ei ole tietoa...
16.08.2026
T
Thablad
vastasi viestiketjuun
.
https://www.pelaaja.fi/artikkelit/muistatteko-kun-vin-diesel-teki-todellisen-huippupelin/ Tavallaan olin jo unohtanut koko Riddick...
16.08.2026
BaDari
reacted to
JTahti's post
in the thread
Mikä kirja on luettavana nyt?
with
Like
.
Nyt on luettavana Iida Turpeisen Elolliset diginä. Kirja on historiallinen romaani tutkimusretkistä pohjoiselle pallonpuoliskolle. Kirja...
16.08.2026
BaDari
reacted to
pelle's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Tekoälyyn liittyen mua vituttaa se mikä viimeksikin eli sen vaikutus sähkön hintaan. Nythän on uutisoitu, että sähkön hinta saattaa...
16.08.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Donkey Kong Bananza
.
Kiva kuinka joku muukin on mun kanssa samaa mieltä tästä. En voi vieläkään ymmärtää miten tämä yleensä nostetaan odysseyn edelle sillä...
16.08.2026
L
Laama
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista
with
Like
.
Pieni Lego päivitys: eilen vasta pääsin aloittamaan tuon kun kaikenlaista kiirettä. Tänään onkin mennyt jo sen 14 tuntia tuon kanssa...
16.08.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Tekoälyyn liittyen mua vituttaa se mikä viimeksikin eli sen vaikutus sähkön hintaan. Nythän on uutisoitu, että sähkön hinta saattaa...
16.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom