Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Jos haluat vielä lisäprojektia, niin noihin on saatavilla hienoja LED-valosarjoja. Tuohon (aiempien kuvien perusteella) 75192-sarjaan...
  • Strooper12
    No toi on käynyt mielessä pariinkin otteeseen mutta taitaa lopulta olla vähän liian disko omaan makuun. Kelasin että toi tulee olemaan...
  • R
    Jos haluat vielä lisäprojektia, niin noihin on saatavilla hienoja LED-valosarjoja. Tuohon (aiempien kuvien perusteella) 75192-sarjaan...
  • Strooper12
    Olen ihan super pahoillani että spammaan tänne näitä mun jorinoita tästä Falcon legosta. Olen vaan niin naiivin innoissani tästä. Eli ne...
    • 04D6F713-4AB8-42A3-A43F-F6604F4AA471_1_105_c.jpeg
    • 3B8D9C7F-5EAA-44E5-B637-7661DEBE11F7_1_105_c.jpeg
    • 6598002E-BF23-45DA-980B-6053B1F104AB_1_105_c.jpeg
  • kopolanpoika
    Mulle noi takanäppäimet on huonossa kohti, ei mitenkään luonnollisesti satu sormet niiden kohdalle. Painikkeet saisi olla selvemmin...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Alan Wake II.
    No jo oli aikakin! Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
  • kopolanpoika
    On kyllä hiton hyvä ohjain! Pidän myös boxin perusohjaimesta, mutta pleikkarin oma ohjain ei ole omaan mieleeni. Mutta kyllä tämä Switch...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to frozen9999's post in the thread S.T.A.L.K.E.R. 2 with Like Like.
    Tutkiminen todellakin kannattaa kun ikinä ei tiedä mitä kivaa sieltä voikaan löytää :)
  • JLunen
    JLunen reacted to TT-2k's post in the thread Alan Wake II with Like Like.
    Remedy ei ole vielä lakannut tukemasta peliä. Tänään julkaistu päivitys lisäsi PC-versioon tuen FSR4:lle. Konsoliversiot saivat pieniä...
  • JLunen
    JLunen vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Oli siellä kuitenkin kohtuullinen määrä AAA-pelejä, jotka pyöri PS4:llä 60 fps, kun PS3:lla tyydyttiin 30 frameen. Voinee...
  • F
    feogla reacted to pelle's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Kuten pari muutakin täällä niin myös minä olen lähiaikoina pelannut batman: arkham originsin läpi. Viimeksi pelasin tän WiiU:lla läpi...
  • T
    Traveller reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Warren Spector lopettaa pelien kehittämisen. Ei sillä että miehen nimi olisi mitenkään merkittävä ollut enään 20 vuoteen mutta oli...
  • Minä
    Minä reacted to Sensenoi's post in the thread Star Wars: Zero Company with Like Like.
    Pelitunteja tuli itseasiassa Steamin mukaan jo 38! :D Preview-pätkä itsessään oli noin 20h mittainen, ja kokeilin sitä parilla eri...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Alan Wake II.
    Mä odottelen, että tämä ennakkotilaus paita tulis kaikille saataville. Laittaisivat edes myyntiin vaikka 3e hintaan niin ostaisin ja...
    • paita.jpg
  • K
    kalakanto reacted to Jirza's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Uusi GTA olisi ollut yksi niistä harvoista peleistä, jonka olisin voinut ostaa heti julkaisussa ja maksaa jopa vähän extraa, mutta...
Ylös Bottom