Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
reacted to
rauttiz's post
in the thread
Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista
with
Like
.
Jos haluat vielä lisäprojektia, niin noihin on saatavilla hienoja LED-valosarjoja. Tuohon (aiempien kuvien perusteella) 75192-sarjaan...
Tiistai klo 18:38
Strooper12
vastasi viestiketjuun
.
No toi on käynyt mielessä pariinkin otteeseen mutta taitaa lopulta olla vähän liian disko omaan makuun. Kelasin että toi tulee olemaan...
Tiistai klo 18:38
R
rauttiz
vastasi viestiketjuun
.
Jos haluat vielä lisäprojektia, niin noihin on saatavilla hienoja LED-valosarjoja. Tuohon (aiempien kuvien perusteella) 75192-sarjaan...
Tiistai klo 18:36
Strooper12
vastasi viestiketjuun
.
Olen ihan super pahoillani että spammaan tänne näitä mun jorinoita tästä Falcon legosta. Olen vaan niin naiivin innoissani tästä. Eli ne...
Tiistai klo 18:11
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Mulle noi takanäppäimet on huonossa kohti, ei mitenkään luonnollisesti satu sormet niiden kohdalle. Painikkeet saisi olla selvemmin...
Tiistai klo 18:09
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Alan Wake II
.
No jo oli aikakin! Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Tiistai klo 18:07
kopolanpoika
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
On kyllä hiton hyvä ohjain! Pidän myös boxin perusohjaimesta, mutta pleikkarin oma ohjain ei ole omaan mieleeni. Mutta kyllä tämä Switch...
Tiistai klo 18:04
Ippenator
reacted to
frozen9999's post
in the thread
S.T.A.L.K.E.R. 2
with
Like
.
Tutkiminen todellakin kannattaa kun ikinä ei tiedä mitä kivaa sieltä voikaan löytää :)
Tiistai klo 18:00
JLunen
reacted to
TT-2k's post
in the thread
Alan Wake II
with
Like
.
Remedy ei ole vielä lakannut tukemasta peliä. Tänään julkaistu päivitys lisäsi PC-versioon tuen FSR4:lle. Konsoliversiot saivat pieniä...
Tiistai klo 17:17
JLunen
vastasi viestiketjuun
PlayStation 6
.
Oli siellä kuitenkin kohtuullinen määrä AAA-pelejä, jotka pyöri PS4:llä 60 fps, kun PS3:lla tyydyttiin 30 frameen. Voinee...
Tiistai klo 17:12
F
feogla
reacted to
pelle's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Kuten pari muutakin täällä niin myös minä olen lähiaikoina pelannut batman: arkham originsin läpi. Viimeksi pelasin tän WiiU:lla läpi...
Tiistai klo 17:09
T
Traveller
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Like
.
Warren Spector lopettaa pelien kehittämisen. Ei sillä että miehen nimi olisi mitenkään merkittävä ollut enään 20 vuoteen mutta oli...
Tiistai klo 16:57
Minä
reacted to
Sensenoi's post
in the thread
Star Wars: Zero Company
with
Like
.
Pelitunteja tuli itseasiassa Steamin mukaan jo 38! :D Preview-pätkä itsessään oli noin 20h mittainen, ja kokeilin sitä parilla eri...
Tiistai klo 16:47
pelle
vastasi viestiketjuun
Alan Wake II
.
Mä odottelen, että tämä ennakkotilaus paita tulis kaikille saataville. Laittaisivat edes myyntiin vaikka 3e hintaan niin ostaisin ja...
Tiistai klo 16:27
K
kalakanto
reacted to
Jirza's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Uusi GTA olisi ollut yksi niistä harvoista peleistä, jonka olisin voinut ostaa heti julkaisussa ja maksaa jopa vähän extraa, mutta...
Tiistai klo 16:24
Foorumi
Uudet
Bottom