Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Pelaaja44
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Täällä saadaa vääntöä vaikka hirvi kärpäsistä tuo oli sitten huumoria.
11.09.2026
Qwerty1
vastasi viestiketjuun
Resonance: A Plague Tale Legacy
.
Tämäkin löyty jo torista käytettynä, pääse kohta tämänkin kimppuun.
11.09.2026
Dragonfly
reacted to
Qwerty1's post
in the thread
Pelien hinnoista
with
Like
.
Mietin sellaistakin että jospa Microsoft on halunnut rauhassa odottaa miten tuossa Sonyn digionly päätöksessä käy. Jos Sony olisikin...
11.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Joo, siksi se päätös jääköön ylläpidolle. Tosin kyllähän kaiken maailman rikoksia puidaan keltaisen lehdistön sivuilla harvasen päivä...
11.09.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina
.
Tulipa aloitettua uusintakierros tässä kun jatko-osa kolkittelee ovella. Ei kyllä ole pisaraakaan menettänyt laatua vaikka tässä on...
11.09.2026
Qwerty1
vastasi viestiketjuun
Pelien hinnoista
.
Mietin sellaistakin että jospa Microsoft on halunnut rauhassa odottaa miten tuossa Sonyn digionly päätöksessä käy. Jos Sony olisikin...
11.09.2026
Dragonfly
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Ei, vaan, että kerrottaisiin edes käyttäjän nimimerkki. Monesti sen perusteella saa selville identiteetin. Toki yleisellä tasolla on...
11.09.2026
Qwerty1
reacted to
asin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Itse olen vähän ihmeissäni siitä miten moni lyttää pelin jo nyt. Eihän tuota kukaan ole vielä edes pelannut ja pelin keskiarvo on noin...
11.09.2026
MarcheM
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Ihan yleisesti voisi todeta että viesteistä kannattaisi pyrkiä jättämään ne pienetkin näpäytykset, saati henkilökohtaisuudet pois. Nyt...
11.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Siis meinaatko ettei sitä saisi mainita että joku on tällä foorumilla menneisyydessä huijannut?
11.09.2026
BaDari
reacted to
Koalitio's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Kylläpäs näyttää yllättävän pannukakulta uusi Wolverine, kun ottaa huomioon mikä studio on kyseessä, ja mikä IP on käytössä. Itse en ole...
11.09.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Putkijuoksu ei tosiaan haittaa yhtään. Se on mukavaa vaihtelua. Eikä tässä olla vaikeudesta huolissaan vaan nimenomaan helppoudesta. Kun...
11.09.2026
A
asin
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Itse olen vähän ihmeissäni siitä miten moni lyttää pelin jo nyt. Eihän tuota kukaan ole vielä edes pelannut ja pelin keskiarvo on noin...
11.09.2026
BaDari
reacted to
Ippenator's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Itse taas pidän molemmista. High fantasylle on todellakin paikkansa itselleni, koska se mahdollistaa yhden hauskimmista pelaamisen...
11.09.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Täysin samat fiilikset! Näiden pelien ankeat, räkäiset ja maanläheiset sekä karut maailmat on se juttu, mikä viehättää heittämällä...
11.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom