Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Minä en pidä sinua minkään alustan fanipoikana mutta näet niitä vähän turhan paljon muissa kirjoittajissa ja annat sille liikaa...
14.09.2026
S
shamaniac
reacted to
Mossy's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Mielestäni tuo on ollut ihan siedettävää vielä tähän asti, mutta jossain määrin allekirjoitan. Pelaan vaikeimmalla vaikeusasteella ja...
14.09.2026
S
shamaniac
reacted to
BaDari's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
No itse olen laittanut mm. pisteitä siihen kykyyn millä saa kynsillä enemmän vahinkoa aikaiseksi. Tietysti myös varusteista tulee...
14.09.2026
S
shamaniac
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Ainakin mulla tavalliset iskut on enimmäkseen tapa kerätä energiaa kykyihin. Toki ne itsessään tekee myös ihan hyvin vahinkoa...
14.09.2026
Mossy
reacted to
P33RO's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Ymmärrän, että ärsyttää, kun odottaa jotain ja toiset dumaa sen jo etukäteen. Tai ylipäätänsä jos tykkää jostain ja toiset haukkuu...
14.09.2026
Mossy
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Mielestäni tuo on ollut ihan siedettävää vielä tähän asti, mutta jossain määrin allekirjoitan. Pelaan vaikeimmalla vaikeusasteella ja...
14.09.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
Minä en pidä sinua minkään alustan fanipoikana mutta näet niitä vähän turhan paljon muissa kirjoittajissa ja annat sille liikaa...
14.09.2026
S
shamaniac
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Jep, nimenomaan näin. Ja vahvasti semmonen fanitus paistaa siinä kohtaa, kun se menee tollaiseksi kuittailuksi ja pitäisi olla taas...
14.09.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Jokainen voinee arvosanojen perusteellakin sanoa/arvata/mutuilla ettei 70-80 peli ole kehno, vaan menee sinne "hyvän" alueelle. Se...
14.09.2026
Dragonfly
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Jokainen voinee arvosanojen perusteellakin sanoa/arvata/mutuilla ettei 70-80 peli ole kehno, vaan menee sinne "hyvän" alueelle. Se...
14.09.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
14.09.2026
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
Minusta ongelma on jo siinä jos ei keskitytä siihen, mitä on sanottu, vaan siihen, kuka sen on sanonut tai mistä "näkökulmasta". Mistä...
14.09.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
No itse olen laittanut mm. pisteitä siihen kykyyn millä saa kynsillä enemmän vahinkoa aikaiseksi. Tietysti myös varusteista tulee...
14.09.2026
Mossy
reacted to
Subi's post
in the thread
World of Warcraft
with
Like
.
Varmasti on niitä, jotka eivät tästä innostu. Nuo henkeen ja vereen classic pelaajat ovat varmaan kuitenkin varsin marginaalinen osa...
14.09.2026
Murdoc
reacted to
BaDari's post
in the thread
with
Like
.
Itse en ole huomannut mitään tuollaista koko ketjussa. Siis että jotkut nyt nauttisi kun joku PlayStation-yksinoikeus saa jonkun...
14.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom