Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Valor Mortis
with
Like
.
Selvästi Dishonoredista liikkumiseen ja kenttäsuunnitteluun fiilistä hakeva Valor Mortis käyttää Wolverinen aiheuttamaa pelaajan kädestä...
14.09.2026
TT-2k
vastasi viestiketjuun
PlayStation 4
.
Kytke ohjain kaapelilla konsoliin ja odota, kunnes ohjaimen valo lakkaa vilkkumasta oranssina. Ei siihen mitään varsinaista asetusta...
14.09.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Google kertoo (ja minä suomensin vapaasti) eroista seuraavaa: Normaalilla vastukset voi tuntua "luotisieniltä" mutta duelist-tasolla...
14.09.2026
K
käkikotka
vastasi viestiketjuun
PlayStation 4
.
Mistä pystyy lataamaan ohjaimen akun täyteen PS4:sessa? On jotenki unohtunu..
14.09.2026
BaDari
reacted to
Mossy's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Mielestäni tuo on ollut ihan siedettävää vielä tähän asti, mutta jossain määrin allekirjoitan. Pelaan vaikeimmalla vaikeusasteella ja...
14.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Valor Mortis
.
Selvästi Dishonoredista liikkumiseen ja kenttäsuunnitteluun fiilistä hakeva Valor Mortis käyttää Wolverinen aiheuttamaa pelaajan kädestä...
14.09.2026
BaDari
reacted to
Kirai's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Itsekin palasin pelin pariin, ja uudistettu tarina kiinnosti sen verran että aloitin alusta. Vähän hirvitti heittää jo pelatut 130+...
14.09.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
En itse pidä vaihtoehtona kenenkään piilottamista tai estämistä. Voin siinä kohtaa olla reagoimatta. En siis halua mitään kuplaa, missä...
14.09.2026
BaDari
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Minä en pidä sinua minkään alustan fanipoikana mutta näet niitä vähän turhan paljon muissa kirjoittajissa ja annat sille liikaa...
14.09.2026
Z
Zak
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Metal Gear Solid: Master Collection
with
Like
.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (pelattu: Xbox Series X) Peli läpi. Metal Gear Solid 4 on outo peli. Se ei ole sitä...
14.09.2026
Z
Zak
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Minä katsoin ensimmäistä kautta joitakin jaksoja. Muistaakseni sarja ei herättänyt tunteita oikein mihinkään suuntaan, joten varmaan...
14.09.2026
Z
Zak
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Hyvän mielen ketju - kuvia, videoita ja tarinoita
with
Like
.
Mikä onkaan kivempaa ko pulahdella altaassa. Keskellä päivää, tekemättä mitään. Kestääköhän ylläpidon maltti tän mun pakonomaisen...
14.09.2026
Jonza85
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Jep, nimenomaan näin. Ja vahvasti semmonen fanitus paistaa siinä kohtaa, kun se menee tollaiseksi kuittailuksi ja pitäisi olla taas...
14.09.2026
S
shamaniac
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Harvemman kanssa itsekään olen kaikesta samaa mieltä tai kaikesta eri mieltä. Siksi tuo toiminto on kyllä ongelmallinen. Toisaalta...
14.09.2026
Z
Zak
reacted to
shamaniac's post
in the thread
with
Like
.
Minä en pidä sinua minkään alustan fanipoikana mutta näet niitä vähän turhan paljon muissa kirjoittajissa ja annat sille liikaa...
14.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom