Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
I
ItseMestari
reacted to
payjay83's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
En oo perkele saanu vasta kjun ekan kysymyksen mietittyä.? Joku muu voi ttehdä visan jos lähtis paremmin
20.09.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Hmm... Puoli vuotta kesti tajuta, että tavallisia kiviäkin voi louhia. Yleensä käytän poraa, mutta kivaa vaihtelua se on välillä...
20.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
No siinä voi odotella tammikuuhun 2028 asti. Jos ei ole silloin tullut, niin Sonyn lopettaessa fyysiset versiot kokonaan, mahdollisuus...
20.09.2026
Subi
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Pragmata
with
Like
.
Ei kai siinä mitään järkeä ole, mutta jos paljon käyttää englanninkielistä lähdemateriaalia niin se tulee luonnostaan ja kuulostaa...
20.09.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Dying Light 2
.
Päätin sitten aloittaa The Beastin. Yllättävän virkistävää pelata tälläistä mättöpeliä pitkästä aikaa. Toimii hyvänä välipalana ennen...
20.09.2026
payjay83
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
En oo perkele saanu vasta kjun ekan kysymyksen mietittyä.? Joku muu voi ttehdä visan jos lähtis paremmin
20.09.2026
I
Ihmehulttio
vastasi viestiketjuun
Pragmata
.
Tää kyllä vuoden positiivinen yllätys itselle. Battle mukavaa ja tutkiminen hauskaa. Suosittelen.
20.09.2026
I
Ihmehulttio
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Mulla on PS5 Pro + levyasema. Jos mä en osta tätä peliä diginä vaan jään odottelemaan levy versiota niin kauankohan siinä menee...
20.09.2026
I
Ihmehulttio
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Näyttää hyvin Insomniac peliltä. Mutta hahmo on paljon mielenkiintoisempi kuin Spiderman.
20.09.2026
Juuberi
reacted to
Ode_'s post
in the thread
Control Resonant
with
Like
.
Arvostelujen perusteella vaikuttaa hyvältä. Onneksi tämä on koneella myös Steamissä eikä pelkästään Epicissä. Peli ostettu ja torstaita...
20.09.2026
batistuta
reacted to
Ac3way's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Eikö nykyään enää tehdä uusia pelejä? Ihmiset odottaa jotain halvatun Vice City Remakea... ;) Toivottavasti Rockstarilla on vielä...
20.09.2026
batistuta
reacted to
Jirza's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Mä itse asiassa odotan enemmän Ocarina of Time Remakea kuin tätä ;)
20.09.2026
JLunen
vastasi viestiketjuun
Gamerscore
.
Molemmissa on minun mielestä puolensa. Nyt kun Achievementteihin tulee platina, niin siinä yhdistyy molempien parhaat puolet (vaikka...
19.09.2026
JLunen
reacted to
Ode_'s post
in the thread
Control Resonant
with
Like
.
Arvostelujen perusteella vaikuttaa hyvältä. Onneksi tämä on koneella myös Steamissä eikä pelkästään Epicissä. Peli ostettu ja torstaita...
19.09.2026
Jartza72
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Tässä vielä yksi kuva jossa kone on nyt omalla paikallaan. Tietojen siirto vanhasta konsolista oli helppoa ja nopea tehdä. Varsinkin kun...
19.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom