Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
Star Wars: Zero Company
with
Like
.
Ohhoh, tämähän on pitkä peli. Alkoi jo tuntua lopun merkit, vaan ei! 35h kohdalla alkaisi riittää, mutta hauskaa settiähän tämä on. Kun...
20.09.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Kivoja kysymyksiä, palasin viime yönä Espanjasta missä itseasiassa tein itse tortilla espanolan ;D Onnistui paremmin kuin odotin, tuli...
20.09.2026
Strooper12
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Tässäpä visakysymykset! Visa syntyi tällä kertaa hieman nopeutetulla aikataululla ja teemoja on laidasta laitaan, mutta toivottavasti...
20.09.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Itse näen montakin syytä miksi levyversiota ei tehtäisi. Mutta ainoa millä tavalla fyysinen levy voisi tulla, olisi joku...
20.09.2026
Strooper12
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tämä on niin koukuttava peli! Jäänyt kaikki muut pelit nyt sivuun. Niin paljon tehtävää ja nähtävää. Ja rakastan miten tässä tämä...
20.09.2026
BaDari
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
En kyllä usko tähän ite hetkeäkään. Se olisi aikamoinen sylky julkaisussa ostavien kasvoille jos tulisi myöhemmin levyllinen versio. Ja...
20.09.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
En kyllä usko tähän ite hetkeäkään. Se olisi aikamoinen sylky julkaisussa ostavien kasvoille jos tulisi myöhemmin levyllinen versio. Ja...
20.09.2026
B
BanditRadioFM
reacted to
BaDari's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Itse en tekisi tuosta ongelmaa vaan ostaisin sen pelin diginä. Varsinkin kun sinulla on siellä lompakossa rahaa. Ja kun se "fyysinen"...
20.09.2026
B
BanditRadioFM
reacted to
Jirza's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Mä itse asiassa odotan enemmän Ocarina of Time Remakea kuin tätä ;)
20.09.2026
B
BanditRadioFM
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Haha
.
Enää alle kaksi kuukautta ilmoitukseen, että julkaisu siirtyy ensivuoden puolelle. :D
20.09.2026
B
BanditRadioFM
reacted to
Sensenoi's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Anteeksi, lukematta koko nivaskaa, millä alustalla tätä ongelmaa sattuu? En oo ite PC:llä huomannu, tapahtuuko tätä siis pleikkarilla tms?
20.09.2026
B
BanditRadioFM
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Mulla tapahtu tää PC:llä, oisko ollu ekan viikon aikoihin julkaisusta. Mutta siis vain kerran kävi näin.
20.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Tästä mainitsin jo heti silloin, kun otin ensituntumat pelistä. Kamera on aivan liian lähellä Wolverine selkää, lisäksi se on kankea...
20.09.2026
Dragonfly
reacted to
Pirate_fin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Taisteluita hankaloittaa tuo aivan surkea kamera. Spider-Maneissa kamera toimi hemmetin hyvin, vaikka olisi ollut paljon porukkaa...
20.09.2026
I
Ihmehulttio
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Kyl mä luulen et tosta tulee joskus levy versio mut tuskin jaksan ja viittin odottaa. Vaikka tossa onkin kymmeniä tai satoja pelejä...
20.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom