Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 reacted to VanDamScum's post in the thread Star Wars: Zero Company with Like Like.
    Ohhoh, tämähän on pitkä peli. Alkoi jo tuntua lopun merkit, vaan ei! 35h kohdalla alkaisi riittää, mutta hauskaa settiähän tämä on. Kun...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Kivoja kysymyksiä, palasin viime yönä Espanjasta missä itseasiassa tein itse tortilla espanolan ;D Onnistui paremmin kuin odotin, tuli...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to ItseMestari's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Tässäpä visakysymykset! Visa syntyi tällä kertaa hieman nopeutetulla aikataululla ja teemoja on laidasta laitaan, mutta toivottavasti...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Itse näen montakin syytä miksi levyversiota ei tehtäisi. Mutta ainoa millä tavalla fyysinen levy voisi tulla, olisi joku...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tämä on niin koukuttava peli! Jäänyt kaikki muut pelit nyt sivuun. Niin paljon tehtävää ja nähtävää. Ja rakastan miten tässä tämä...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    En kyllä usko tähän ite hetkeäkään. Se olisi aikamoinen sylky julkaisussa ostavien kasvoille jos tulisi myöhemmin levyllinen versio. Ja...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    En kyllä usko tähän ite hetkeäkään. Se olisi aikamoinen sylky julkaisussa ostavien kasvoille jos tulisi myöhemmin levyllinen versio. Ja...
  • B
    BanditRadioFM reacted to BaDari's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Itse en tekisi tuosta ongelmaa vaan ostaisin sen pelin diginä. Varsinkin kun sinulla on siellä lompakossa rahaa. Ja kun se "fyysinen"...
  • B
    BanditRadioFM reacted to Jirza's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mä itse asiassa odotan enemmän Ocarina of Time Remakea kuin tätä ;)
  • B
    BanditRadioFM reacted to DarkShadow's post in the thread Grand Theft Auto VI with Haha Haha.
    Enää alle kaksi kuukautta ilmoitukseen, että julkaisu siirtyy ensivuoden puolelle. :D
  • B
    BanditRadioFM reacted to Sensenoi's post in the thread The Blood of Dawnwalker with Like Like.
    Anteeksi, lukematta koko nivaskaa, millä alustalla tätä ongelmaa sattuu? En oo ite PC:llä huomannu, tapahtuuko tätä siis pleikkarilla tms?
  • B
    BanditRadioFM vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Mulla tapahtu tää PC:llä, oisko ollu ekan viikon aikoihin julkaisusta. Mutta siis vain kerran kävi näin.
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Tästä mainitsin jo heti silloin, kun otin ensituntumat pelistä. Kamera on aivan liian lähellä Wolverine selkää, lisäksi se on kankea...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Pirate_fin's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Taisteluita hankaloittaa tuo aivan surkea kamera. Spider-Maneissa kamera toimi hemmetin hyvin, vaikka olisi ollut paljon porukkaa...
  • I
    Ihmehulttio vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Kyl mä luulen et tosta tulee joskus levy versio mut tuskin jaksan ja viittin odottaa. Vaikka tossa onkin kymmeniä tai satoja pelejä...
Ylös Bottom