Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Joo samalla setillä pelaillu itekki. Axatanaa kans kokeilin ku ois netin mukaan paras ase mutta palasin kuitenki takas axeen. Shellejä...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Dying Light 2.
    Jos ette jo tiedä niin The Beast tulee saamaan fyysisen version, houkuttais kyllä. Mitä toi "retail" versio tarkoittaa? Jos en ihan...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Oon pelannut alusta asti Tiel Shellillä ja Axe and Dagger aseella. Välillä kokeillut muita aseita ja shellejä hetken mut palannut takas...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Control Resonant.
    Fyysistä tiskiin niin kun olis jo! :D
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Loppupomosta olen kuullut puhetta, että olisi aika vaikea ja vieläpä huonolla tapaa. Jotenkin epäreilusti vissiin tehty se vaikeus siinä...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Remeded's post in the thread Mortal Shell 2 with Like Like.
    Alkaa peli mukavasti lähestymään loppua, enää yksi alue sumussa ja niitä kirottuja tornejaki ehkä pari kolme tjsp. Bossit ollut tähän...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Control Resonant.
    Iso suositus Skill Upilta.
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Mortal Shell 2.
    Alkaa peli mukavasti lähestymään loppua, enää yksi alue sumussa ja niitä kirottuja tornejaki ehkä pari kolme tjsp. Bossit ollut tähän...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to JLunen's post in the thread Gamerscore with Like Like.
    Molemmissa on minun mielestä puolensa. Nyt kun Achievementteihin tulee platina, niin siinä yhdistyy molempien parhaat puolet (vaikka...
  • Z
    Zak reacted to Dragonfly's post in the thread Gamerscore with Like Like.
    En ole osannut sitä juurikaan Xboxin puolella kaivata. Pelien kohdalla kuitenkin näkyy 100% jos pelistä on täysi tonni, mutta en pistä...
  • Remeded
    Remeded reacted to DarkShadow's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Tässä vielä yksi kuva jossa kone on nyt omalla paikallaan. Tietojen siirto vanhasta konsolista oli helppoa ja nopea tehdä. Varsinkin kun...
  • Remeded
    Remeded reacted to DarkShadow's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
    Tässä se nyt on kaikkine härpäkkeineen. Ohjaimet on myös tottakai mustat.
  • Sensenoi
    Sensenoi vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Okei, ompa persauksesta :confused:
  • Sensenoi
    Sensenoi reacted to BanditRadioFM's post in the thread The Blood of Dawnwalker with Like Like.
    Mulla tapahtu tää PC:llä, oisko ollu ekan viikon aikoihin julkaisusta. Mutta siis vain kerran kävi näin.
  • I
    ItseMestari vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Aivan mahtava peli! Olen pelannut vasta vajaat kaksi tuntia, joten en vielä uskalla antaa mitään sen tarkempaa arviota, mutta ainakin...
Ylös Bottom