Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Remeded
    Oha se komia, ootko jo mitää peliä testannut mitä oot pelannut ensin perus pleikalla ja nyt proolla? Huomaatko mitään suurta tai edes...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    No se nyt on se ja sama pidätkö sitä fyysisenä vai et. Fyysisen julkaisun nimellä se kuitenkin kulkee. Ja tuo on aivan täysin eri asia...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Tässä kannattaa kuitenkin huomata se merkittävä ero Alan Waken tai vastaaviin, että tässä tulee fyysinen julkaisu digin kanssa samaan...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun World of Warcraft.
    Jep tämän huomasin kun menin vähän maistelee classic WoW:ia pari päivää sitten. Alotin Warlockilla niin kaiki muut summonit paitsi imp...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun World of Warcraft.
    Olen tässä nyt muutamana päivänä seuraillut kaverin pelaamista ja olin täysin unohtanut miten uniikkeja eri classit olivat tuohon...
  • C
    Entiset Playstationin pomot tapasivat toisensa jälleen. Tosin toisin kuin ikonisessa videoclipissä Playstation 4:n julkaisuvuonna, tällä...
  • D
    DelAtletico reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Iso suositus Skill Upilta.
  • BaDari
    Toronton elokuvafestareilla tuli katsottua 35 elokuvaa viimeisen reilun viikon aikana. Näistä pari suositusta: Kick on -...
  • Remeded
    MIetin, että mikä peli backlogissa olisi hyvä välipala ennen Ocarina of Timea, ja Saros sai tämän kunnian. Returnal kolahti aikoinaan...
  • vilsson
    vilsson reacted to FIN100NX's post in the thread The Witcher 3: Wild Hunt with Like Like.
    Itse tulen korkkaamaan Witcher-maailman suoraan Witcher 3 Remasteredilla. Mutta ennen sitä luen kaikki kirjat. Eka onkin jo lopuillaan...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    No se nyt on se ja sama pidätkö sitä fyysisenä vai et. Fyysisen julkaisun nimellä se kuitenkin kulkee. Ja tuo on aivan täysin eri asia...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    En tiedä että onko aiemmin vastaavaa ollut mutta minun mielessä tuossa ei ole mitään fyysistä jos se on pelkkä lappu. Ihan sama vaikka...
  • S
    shamaniac reacted to Murdoc's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Tässä kannattaa kuitenkin huomata se merkittävä ero Alan Waken tai vastaaviin, että tässä tulee fyysinen julkaisu digin kanssa samaan...
  • S
    shamaniac reacted to Dragonfly's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Joo, ei mitään huolta. Maksimi strandit aukeaa selvästi ennen loppua vaikka ei saisi lähellekään täysiä niistä trialeista. Kunhan...
  • S
    shamaniac reacted to pelle's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Jos yhtään lohduttaa niin niitä trialeita on niin paljon ettei läheskään kaikista tartte saada parasta arvosanaa jotta saa ne maksimi...
Ylös Bottom