Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ac3way
    Ac3way reacted to Murdoc's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Täysin samaa mieltä parin edeltävän käyttäjän kanssa. Aivan loistava peli tuon ensimmäinenkin Control ja todella kaukana keskinkertaisesta.
  • Jartza72
    Vanhat hajos, toinen korva lakkas suoltamasta mitään ääntä. Sain tekosyyn ostaa uuden mallin. 370€ tarjouksessa Verkkiksessä. Mietin...
  • JLunen
    JLunen reacted to Murdoc's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Täysin samaa mieltä parin edeltävän käyttäjän kanssa. Aivan loistava peli tuon ensimmäinenkin Control ja todella kaukana keskinkertaisesta.
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Control Resonant.
    Jaakkimon ja KFINin 2/5 Control-arviota lämmöllä muistaen... No ei vaines. Kiinnostaa kyllä tämä, hyvin mielenkiintoiselta on kaikki...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Murdoc's post in the thread Control Resonant with Like Like.
  • P
    Peelo reacted to Strooper12's post in the thread NHL-jääkiekko with Like Like.
    Ohoh, Mikke Granlundista Anaheimin kapteeni! :) Onnittelut hänelle! On hieno kunnianosoitus...
  • P
    Peelo reacted to BaDari's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Itselleni tämä AAA-peleihin keskittyminen on vain negatiivinen asia. Olen nauttinut paljon enemmän Microsoftin pienemmistä julkaisuista...
  • M
    Mimmo reacted to Dragonfly's post in the thread Snufkin: Melody of Moominvalley with Like Like.
    Peli läpi. Tämä on kuin jakso Muumit sarjaa, jonka saa itse pelata. Todella nostalgista ja söpöä. Välitöntä mielenrauhaa. Graafinen...
  • Juuberi
    Juuberi reacted to Ac3way's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Olen kyllä täysin eri mieltä Control 1 toiminnasta. Eri aseet ovat selkeästi erilaisia, aseisiin löytyy modeja, erilaiset kyvyt tuovat...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Call Of Duty. Mihin suuntaan alko mennä ko astu MS alaisuuteen? Piti olla se lypsykone. Mikä tää toinen peli oli kun moninpeliä tukee...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Control Resonant.
  • BaDari
    BaDari reacted to Dragonfly's post in the thread Snufkin: Melody of Moominvalley with Like Like.
    Peli läpi. Tämä on kuin jakso Muumit sarjaa, jonka saa itse pelata. Todella nostalgista ja söpöä. Välitöntä mielenrauhaa. Graafinen...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Ac3way's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Olen kyllä täysin eri mieltä Control 1 toiminnasta. Eri aseet ovat selkeästi erilaisia, aseisiin löytyy modeja, erilaiset kyvyt tuovat...
  • Enrarliz
    Enrarliz reacted to Dragonfly's post in the thread Gamerscore with Like Like.
    TrueAchivementsin artikkeli Mythic Achievementista. Tärkeimmät pointit: https://www.trueachievements.com/news/xbox-mythic-achievement
  • Koalitio
    Koalitio reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Undead Labs (State of Decay) siirtyy pois Microsoftin alaisuudesta ja on nyt independent sutdio. State of Decay 3 pysyy yhä...
Ylös Bottom