Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• BaDari
    BaDari reacted to Pelaaja44's post in the thread SENUA with Sad Sad.
    Näitä pelejä tehnyt studio suljetaan Xbox irtisanomisten vuoksi harmi koska sieltä oli tulossa uusi Senua peli olisi lakkautettu...
  • BaDari
    BaDari reacted to stammy's post in the thread SENUA with Like Like.
    Hellbladet olen pelannut ja ne ovat hienoja pelejä. Teknisiä taidonnäytteitä vahvalla sanomalla ja näkemyksellä. Pirun epäkaupallisia ne...
  • Remeded
    Remeded reacted to Hulikopteri's post in the thread Silent Hill Townfall with Like Like.
    Ensimmäinen tunti takana. Lähdin pelaamaan normaalilla ja puzzlet myös normaalilla. Erittäin mielenkiintoinen alku ja koukuttava...
  • Remeded
    Remeded reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Silent Hill Townfall with Like Like.
    Ooh paljon paremmat kun odotin. Kyllähän tämä suurena sarjan fanina peluuseen lähtee jossain vaiheessa. Julkaisu traileri
  • D
    Dingypack vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Pakko mainita että tässä saattaa olla itselle vuoden viihdyttävin peli tältä vuodelta. Minun kiinnostuksen herättää aina hyvä tarina...
  • S
    stammy vastasi viestiketjuun SENUA.
    Hellbladet olen pelannut ja ne ovat hienoja pelejä. Teknisiä taidonnäytteitä vahvalla sanomalla ja näkemyksellä. Pirun epäkaupallisia ne...
  • L
    Lordi Pohjola reacted to Hulikopteri's post in the thread Silent Hill Townfall with Like Like.
    Ensimmäinen tunti takana. Lähdin pelaamaan normaalilla ja puzzlet myös normaalilla. Erittäin mielenkiintoinen alku ja koukuttava...
  • Remeded
    Tarkoitatko hiljaisuudella että se levyasema ei hurise kun F15 hävittäjä? Koska ei tää ihan alkuperäinen ps5 paljon ääntä pidä ellet...
  • Remeded
    Remeded reacted to DarkShadow's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Pelejä ei hirveästi ole vertaillut. Spider-man remasteria testasin ja Battlefield 6. Enemmän mä olen ollu vaikuttunut itse Pron...
  • HideoMiyamoto
    Jos audio on tärkeä ei ole headset puolella kilpailua Maxwellin kanssa. Pleikkarin 3D audio tuki pitäisi käsittääkseni olla kuulokkeilla...
  • Remeded
    Remeded reacted to DarkAges's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
    Tässä kuussa ostin seuraavat pelit + Valheim diginä:
  • Ulukai
    Jottei ketju kuole, jotain tännekin Tokkopa tarttee kummemmin reseptiä laittamaan. Paistettua ahventa, perunamuusia ja...
  • Strooper12
    Jottei ketju kuole, jotain tännekin Tokkopa tarttee kummemmin reseptiä laittamaan. Paistettua ahventa, perunamuusia ja...
    • Affenta.jpg
  • M
    Mimmo vastasi viestiketjuun PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet.
    Pulse Elitet olleet julkaisusta käytössä ja olen tykännyt. Nyt kun julkistettiin tuo Pulse Edge niin ajattelin että tuohonhan se pitää...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Pakko tähän väliin heittää että eilen oli kyllä niin tuskaista taistelua lukitussysteemin vuoksi. En ole ikinä tajunnut että tuonkin...
Ylös Bottom