Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
Pelaaja44's post
in the thread
SENUA
with
Sad
.
Näitä pelejä tehnyt studio suljetaan Xbox irtisanomisten vuoksi harmi koska sieltä oli tulossa uusi Senua peli olisi lakkautettu...
Torstai klo 15:26
BaDari
reacted to
stammy's post
in the thread
SENUA
with
Like
.
Hellbladet olen pelannut ja ne ovat hienoja pelejä. Teknisiä taidonnäytteitä vahvalla sanomalla ja näkemyksellä. Pirun epäkaupallisia ne...
Torstai klo 15:26
Remeded
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Ensimmäinen tunti takana. Lähdin pelaamaan normaalilla ja puzzlet myös normaalilla. Erittäin mielenkiintoinen alku ja koukuttava...
Torstai klo 15:25
Remeded
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Ooh paljon paremmat kun odotin. Kyllähän tämä suurena sarjan fanina peluuseen lähtee jossain vaiheessa. Julkaisu traileri
Torstai klo 15:22
D
Dingypack
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Pakko mainita että tässä saattaa olla itselle vuoden viihdyttävin peli tältä vuodelta. Minun kiinnostuksen herättää aina hyvä tarina...
Torstai klo 15:15
S
stammy
vastasi viestiketjuun
SENUA
.
Hellbladet olen pelannut ja ne ovat hienoja pelejä. Teknisiä taidonnäytteitä vahvalla sanomalla ja näkemyksellä. Pirun epäkaupallisia ne...
Torstai klo 15:09
L
Lordi Pohjola
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Ensimmäinen tunti takana. Lähdin pelaamaan normaalilla ja puzzlet myös normaalilla. Erittäin mielenkiintoinen alku ja koukuttava...
Torstai klo 15:00
Remeded
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Tarkoitatko hiljaisuudella että se levyasema ei hurise kun F15 hävittäjä? Koska ei tää ihan alkuperäinen ps5 paljon ääntä pidä ellet...
Torstai klo 14:58
Remeded
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
with
Like
.
Pelejä ei hirveästi ole vertaillut. Spider-man remasteria testasin ja Battlefield 6. Enemmän mä olen ollu vaikuttunut itse Pron...
Torstai klo 14:50
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet
.
Jos audio on tärkeä ei ole headset puolella kilpailua Maxwellin kanssa. Pleikkarin 3D audio tuki pitäisi käsittääkseni olla kuulokkeilla...
Torstai klo 14:49
Remeded
reacted to
DarkAges's post
in the thread
with
Love
.
Tässä kuussa ostin seuraavat pelit + Valheim diginä:
Torstai klo 14:49
Ulukai
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
with
Like
.
Jottei ketju kuole, jotain tännekin Tokkopa tarttee kummemmin reseptiä laittamaan. Paistettua ahventa, perunamuusia ja...
Torstai klo 14:41
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
.
Jottei ketju kuole, jotain tännekin Tokkopa tarttee kummemmin reseptiä laittamaan. Paistettua ahventa, perunamuusia ja...
Torstai klo 14:38
M
Mimmo
vastasi viestiketjuun
PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet
.
Pulse Elitet olleet julkaisusta käytössä ja olen tykännyt. Nyt kun julkistettiin tuo Pulse Edge niin ajattelin että tuohonhan se pitää...
Torstai klo 14:38
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Pakko tähän väliin heittää että eilen oli kyllä niin tuskaista taistelua lukitussysteemin vuoksi. En ole ikinä tajunnut että tuonkin...
Torstai klo 13:53
Foorumi
Uudet
Bottom