Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Poro24
    Poro24 reacted to Qwerty1's post in the thread Resonance: A Plague Tale Legacy with Like Like.
    Eilen rullasi lopputekstit tästä ja olipahan mahtava peli. Turhaan pelkäsin miten tää peli maistuu, kun eri päähenkilö ja paljon...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Ihan vaan nostona omia tuntemuksia aiemmalta ajalta. Ja pidän mielipiteeni edelleen.
  • wopsu
    wopsu reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mitä itse kohdannut noita pomoja, niin ovat huomattavasti helpompia kuin Elden Ringissä. En itse edes ajattele tätä millään tasolla...
  • wopsu
    wopsu reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Love Love.
    Ihan vaan nostona omia tuntemuksia aiemmalta ajalta. Ja pidän mielipiteeni edelleen.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Voimia sinne. Ei ole helppoja juttuja nämä. Pahin mahdollinen tilanne on että jää konflikteja mitä pahimmillaan taputellaan oikeudessa...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to kissanpoika's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Pitkään ajattelin, ettei ole mitään pahempaa kuin nähdä läheisen kuihtuvan pois. Olin väärässä. Ainakin näkee kärsimyksen loppuvan...
  • koomikko
    koomikko reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
    Mulla on ollut viime vuosina melko äärimmäisen huonoa onnea. Olen menettänyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 5 lähisukulaista mukaan lukien...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mitä itse kohdannut noita pomoja, niin ovat huomattavasti helpompia kuin Elden Ringissä. En itse edes ajattele tätä millään tasolla...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Jos näin väsynyt käsi kuin minä pärjää, niin sitten kyllä pärjää kuka tahansa. Yritin lainata vanhaa viestiäni mutta taas jostain syystä...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Xanthen touhut taputeltu ja oli kyllä vaikea valinta siellä tarjolla. Vaakakupissa painoi periaatteessa moraali ja se, haluaako lopusta...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Nauroin tuota muuten ääneen. Ihan oikeasti pistetään UPS:llä matkaan osia joita ei saisi päästää missään tapauksessa vieraan vallan...
  • T
    Turneri vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Tämä peli olisi seuraavaksi vuorossa. Nyt kesken vielä Elden Ring ja tunteja kertynyt pelin parissa vasta 70 tuntia ja paljon on vielä...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Control Resonant.
    Mikä siinä on että Photo Mode tulee nykyään niin paljon pelin julkaisua myöhemmin? Jos sen pelin ostaa julkaisussa, niin en minä...
  • BaDari
    BaDari reacted to Strooper12's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Luitteko muuten siitä ko jotain F-35 koneen osia oli päätynyt ihan kummallisesti Hong Kongiin. Ja että oli UPS kun tuon mokan teki...
Ylös Bottom