Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Poro24
reacted to
Qwerty1's post
in the thread
Resonance: A Plague Tale Legacy
with
Like
.
Eilen rullasi lopputekstit tästä ja olipahan mahtava peli. Turhaan pelkäsin miten tää peli maistuu, kun eri päähenkilö ja paljon...
Lauantai klo 14:08
Ippenator
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Ihan vaan nostona omia tuntemuksia aiemmalta ajalta. Ja pidän mielipiteeni edelleen.
Lauantai klo 14:06
wopsu
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mitä itse kohdannut noita pomoja, niin ovat huomattavasti helpompia kuin Elden Ringissä. En itse edes ajattele tätä millään tasolla...
Lauantai klo 13:59
wopsu
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Crimson Desert
with
Love
.
Ihan vaan nostona omia tuntemuksia aiemmalta ajalta. Ja pidän mielipiteeni edelleen.
Lauantai klo 13:58
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Voimia sinne. Ei ole helppoja juttuja nämä. Pahin mahdollinen tilanne on että jää konflikteja mitä pahimmillaan taputellaan oikeudessa...
Lauantai klo 13:57
Strooper12
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Pitkään ajattelin, ettei ole mitään pahempaa kuin nähdä läheisen kuihtuvan pois. Olin väärässä. Ainakin näkee kärsimyksen loppuvan...
koomikko
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Mulla on ollut viime vuosina melko äärimmäisen huonoa onnea. Olen menettänyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 5 lähisukulaista mukaan lukien...
Strooper12
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mitä itse kohdannut noita pomoja, niin ovat huomattavasti helpompia kuin Elden Ringissä. En itse edes ajattele tätä millään tasolla...
Lauantai klo 13:47
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Jos näin väsynyt käsi kuin minä pärjää, niin sitten kyllä pärjää kuka tahansa. Yritin lainata vanhaa viestiäni mutta taas jostain syystä...
Lauantai klo 13:47
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Xanthen touhut taputeltu ja oli kyllä vaikea valinta siellä tarjolla. Vaakakupissa painoi periaatteessa moraali ja se, haluaako lopusta...
Lauantai klo 13:40
BaDari
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Lauantai klo 13:38
BaDari
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Nauroin tuota muuten ääneen. Ihan oikeasti pistetään UPS:llä matkaan osia joita ei saisi päästää missään tapauksessa vieraan vallan...
Lauantai klo 13:33
T
Turneri
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Tämä peli olisi seuraavaksi vuorossa. Nyt kesken vielä Elden Ring ja tunteja kertynyt pelin parissa vasta 70 tuntia ja paljon on vielä...
Lauantai klo 13:32
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Control Resonant
.
Mikä siinä on että Photo Mode tulee nykyään niin paljon pelin julkaisua myöhemmin? Jos sen pelin ostaa julkaisussa, niin en minä...
Lauantai klo 13:31
BaDari
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Luitteko muuten siitä ko jotain F-35 koneen osia oli päätynyt ihan kummallisesti Hong Kongiin. Ja että oli UPS kun tuon mokan teki...
Lauantai klo 13:31
Foorumi
Uudet
Bottom