Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uudet profiiliviestit

Moro. Vieläkö nht on hengissä? Pelasin joskus muinoin nht:ssä NHL mv:mä. T: Ylilammi
Ippenator
Ippenator
Moro! Toki sinut muistan hyvin. Valitettavasti NHT kuopattiin jo reilu vuosi sitten. Itse olen ollut Karhujen listoilla, mutta jotenkin into änäriin on osaltani kyllä hävinnyt, enkä ole edes sitä pelannut lähes kahteen kuukauteen. Pelannut ihan muita pelejä sekä touhunnut muuta. Mitenkäs omat kuviosii n tällä hetkellä?
Terve. Tilasto taulukkoihin voi mun kohdalle kirjata ohjaimeksi G29 jos haluaapi :)
Moro, etit ilmeisesti eashl jengiä ? Tervetuloa pelailemaan meidän jengiin (hc ota tosta) jos kiinnostaa, 1 divaria tahkotaan tällä hetkellä ja pari pelaajaa tarvittais lisää. Voit laittaa vaikka mulle pleikalla viestiä psn: ousiig ja voin sut lisää vaikka tohon meidän whatsappiin niin pysyy paremmin mukana.
Moro, kyselit kalliimpien pelaajien perään, pelaatko boxilla vai pleikkarilla? Mulla olis xboxilla aikalailla kaikki kalleimmat legendat ym. joita voisin rahaa vastaan pikkuhiljaa myydä nyt kun tuo ykkösdivarin mestaruus tuli voitettua.
Striimien ystävät, käykää äänestämässä ensi viikon suoratoistopelejä osiossa "Palautteet ja tiedotteet".
Moi olisi yksi kysymys tänään julkaistu maailman tehokkain konsoli niin mulla on vanha xbox one niin kannattaako se vaihtaa siihen uuteen malliin ja onko vaikeeta kopioida kaikki sieltä siihen uuteen osa peleistä ulkoisella kovalevyllä muistissa houkuttaisi tuo uus Xbox one x
Murdoc
Murdoc
En tosiaan itte oo päässy tuota laitetta vielä testaamaan niin en osaa sanoa omakohtasia kokemuksia. Varmasti jos haluaa viimesimmän päälle olevan koneen ja parhaat grafiikat, muttei halua PC-puolelle siirtyä niin kannattaa laittaa. Tuosta tietojen kopioinnista en tiedä mutta esim pelit voi ladata uudelleen ilmaiseksi, kunhan kirjautuu samalla tunnuksella myös tuohon uuteen Xboxiin.
Tietääkö joku miten saan 4k version Battlefield 4 Xbox one s .... Mitä pitää tehdä?
Pitäisköhän pelata videopelejä. Olisi jotain, mistä puhua podcastissa...
Mulla voisi olla myytävänä Elite 800 kuulokkeet. Siirryin itse käyttämään hifi kuulokkeita modmicillä, niin jäänyt noi vähemmälle käytölle. Ilmaiseksi en ole niistä luopumassa, mutta n.200€ hintaan voisin myydä. Hyvässä kunnossa ja kaikki kaapelitkin pitäisi löytyä jos laatikoita pengon. Itse asun kyllä Vantaalla, mutta jos kauppoihin päädytään nii postitus varmaankin onnistuu. Laita viestiä takaisin jos kiinnostaa.
Yksi tosivalkoinen silmänrikkoja lisää tästä foorumista? No ehkä tohon tottuu...
Ylös Bottom