Uudet Profiiliviestit

1. CharGasM
    CharGasM Ippenator
    2.5vuotias on minun poikani. Aika harvassa nykyään hyvät tasoloikka pelit. Siihen tarpeeseen just hyvin sopinut toi super luckys tale. Taisi tällä hetkellä olla storessa tarjouksessa. Siihen on myös tullut ranta loma kohde lisä osa 5e on lisärin hinta.
  2. sekoku
    sekoku Tonoko
    Moikka, kiinnostasko vaihtaa Nioh peli watch dogs 2, mafia3 tai dying light peliin?
  3. curtaw
    curtaw
    Vapise, Konsolifin! Oon palannut 3 vuoden talviuniltani!
  4. TimHolmes
    TimHolmes Darkrain
    Mikäli shadow of war on vielä myynnissä niin voisin ostaa pois? :)
    1. Darkrain
      Darkrain
      Moi! Pahoittelut hitaasta vastauksesta, kiire ollut viime aikoina. Peli kyllä löytyy edelleen ja jos vielä tarvetta niin voin sen kyllä myydä :) Olen itse pääkaupunkiseudulla/Helsingissä, tehdäänkö kaupat postilla vai kasvotusten? -Tapio
      25.03.2018
  5. Seether
    Seether Darkrain
    Olisko vaihdossa shadow of war ja hitman firdt season ps4 peleihis kiinostanut gravel? :)
  6. gozaimasu
    gozaimasu
    I'm not dead... yet!
  7. Tonoko
    Tonoko aleksi61
    Nyt kun kauppapalautepisteet ovat häviksissä niin laitetaan tänne sitten kehut. Eli pelivaihdot sujuivat hyvin, suosittelen!
  8. Seether
    Seether Ercca
    Moi, tarjoaisin tuosta nfs:paybackista 22€ sis postit :)
    1. Ercca
      Ercca
      Peli ei ole enään myynnissä.
      14.02.2018
      Seether tykkää tästä.
  9. Toinenminä
    Toinenminä
    Ei kukaan ole muu kuin minä..
  10. Seether
    Seether Tonoko
    Olisiko sua kiinostanut vaihdossa nioh peliisi uncharted 4? :)
    1. Tonoko
      Tonoko
      En ainakaan vielä tässä vaiheessa viitsi tuohon Unchartediin vaihtaa, kun on sen verran vanhempi peli. Kokeilin vielä jos saisin noihin vähän uudempiin tuon vaihdettua, mutta jos ei tärppää niin pitää palata asiaan myöhemmin :)
      12.02.2018
  11. Szuper
    Szuper
    Olisko konsolifinillä kenties mahdollista tulevaisuudessa saada käytttäjille mahdollisuus omaan blogiin? Olisko sellaselle tarvetta?
  12. dj_suave
    dj_suave
    Täysi-ikäisiä pelikavereita kaivataan BF1 ja BF4 lisää PSN dj_suave
  13. Teemuhyn
  14. Eliminaattori
    Eliminaattori
    Tänään striimissä Monster Hunter World! Tulkaapa morjenstamaan uutta striimaajaamme :) Osoite www.twitch.tv/konsolifin alkaen klo 18!
  15. Btchcrank
    Btchcrank
    Beep boop
  16. xJBEZx
    xJBEZx silppur
    Saattas kaveri olla kiinnostunu vaihtaa kunhan saa tuon Originssin pelattua.
    Tuleekoha tää jonnekkin seinälle vai yksityisviestinä. Vittuku ei näitä KFinin sivuja enää osaa käyttää.

T: Pete
  17. Eliminaattori
    Eliminaattori
    www.twitch.tv/konsolifin - Striimipelinä Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Pelaan peliä ensimmäistä kertaa. Maratonstriimi!
  18. Heksa_83
    Heksa_83
    Old Man Playing Video Games, Kaikki muu paitsi videopelaaminen on turhaa
  19. SpanSpider
    SpanSpider
    Kept you waiting huh?
  20. Eliminaattori
    Eliminaattori
    Hyvää viikonloppua kaikille :). Huomenna KonsoliFINin striimissä pelataan RE7:n dlc:tä klo 17 eteenpäin!