Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tiesit tämän varmasti jo ennenkuin ostit pelin. Ja mitään bugeja en ole löytänytkään. Sinun kaltaisille ihmisille löytyy itseääntoistava Far Cry 2.

Voin vaikka privassa kertoa kaikki suurimmat bugit, ei viitsi juonipaljastusten takia tässä käydä niitä läpi.

Far Cryta pelasin tunnin ja se riitti minulle. Löytyisikö muita minunkaltaiselle ihmiselle?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Far Cryta pelasin tunnin ja se riitti minulle. Löytyisikö muita minunkaltaiselle ihmiselle?

Vähän vaikea hahmottaa mitä ole hakemassa. Joku pätevä verkkopeli voisi olla oiva ratkaisu. Ei putkea, eikä käsikirjoitusta. Vapaus soveltaa miten taitaa. Kenties SOCOM: Confrontation?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Loppari on hyvin helppo, olen mennyt pelin läpi Easyllä ja Hardilla, kummallakaan en kuollut kertaakaan siinä. Ehkä sitten Crushingilla tulee eka kuolema siinäkin.

Hardilla helppo, crushingilla aika pirullinen. Kova äijä oot, jos ekaa kuolemaa ei sen jälkeen oo tullu :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Co-op on täyttä rautaa! Samoin myös muut muodot. Tuli saavutettua level 20 :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Voin vaikka privassa kertoa kaikki suurimmat bugit, ei viitsi juonipaljastusten takia tässä käydä niitä läpi.
Laita vaikka jokainen bugi oman spoiler-tagin alle, niin jokainen joka haluaa voi katsoa kuinka monta haluaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hardilla helppo, crushingilla aika pirullinen. Kova äijä oot, jos ekaa kuolemaa ei sen jälkeen oo tullu :D

En sanoisi pirulliseksi, ite delasin siinä vain kahdesti. Eli kolmannella yrityksellä jo meni läpi. Tuossa tunti sitten pääsin siis crsuhingin läpi, eikä enää puutu kuin 9 aarretta, joitakin tappoja GAU:lla ja steel fist expert joka on törkeen helppo. Aarteisiinkaan ei pitäs kauaa mennä enää, kun tietää mistä kentistä puuttuu.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Läpihän tuo tuli vedettyä ja näin alkuun normaalilla.
Jo ykkösessä tykkäsin tutkistella ja pyöriskellä maastossa aarteiden toivossa ja sama homma jatkui myös tässä jatko-osassa. Mikä onkaan hienompaa kuin etsiä paikkoja mihin kiivetä, roikkua kuilun reunalla käännellen kamerakulmaa ja yrittää ylipäänsä kavuta mitä erikoisempiin paikkoihin. Usein jopa "kurkistaa" kameran väärälle puolen ja hypätä tuntemattomaan.Tällainen "mummoilu" niinkuin hyvä kaverini tätä etsiskelyä nimittää näkyi myös kokonais peliajassa, mikä oli rapiat 17h. Jos tätä vertaa valtaosan aikoihin, niin kait tällä siellä kärkipäässä ollaan :D

Seuraavaksi pitäisikin lähteä metsästämään aarteita hardilla. Älkää ymmärtäkö väärin, kyllä peli kokonaisuudessaan uppoaa kuin veitsi voihin, mutta tuo aarteiden etsintä vaan on hiton hauskaa puuhaa.
Tarkoituksena löytää kaikki aarteet ilman, että kurkkaan jostain gamefaqista niiden sijainnit.
Tällä hetkellä aarteita plakkarissa 54, joten pelaamista riittää vielä yllinkyllin. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tänää tuli kavereiden kanssa vähän aikaa pelattuu co-op arenaa ja tuo "moodi" oli ainakin omasta mielestä hauskinta puuhaa. Tosin kun kaverit lähti pois ja otin muutaman erän täysin tuntemattomien kanssa, niin sai huomata mitä idiootteja tuollakin pyörii. Porukka yritti vaa tappaa toisiaan kranuilla kokoajan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Nyt vois sanoo, että ekaa kertaa oli lähellä pinna palaa, SIis tuo junakohtaus. Huh huh. Hardilla siis aloitin tietysti heti ja tähän asti mennyt ihan hyvin, kuolemia tulee aina välillä ja se on hyvä, ettei liian helppo ole, mutta se joka on tämän osion päässyt kuolematta niin on pakko sanoa, että nostan hattua. Kuolin varmaan +30 kertaa. Sitten tulee tää helvetin "enuf!" äijä saatana ja ei eieieieieieie... noh selvisin siitä kuitenkin lopulta, mutta meni tuossa kyllä paljon pidempään kuin muissa osioissa ja toi ei enää ollut edes siistiä. Voin kuvitella mitä Crushing tasolla tuo on :o
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Nyt vois sanoo, että ekaa kertaa oli lähellä pinna palaa, SIis tuo junakohtaus. Huh huh. Hardilla siis aloitin tietysti heti ja tähän asti mennyt ihan hyvin, kuolemia tulee aina välillä ja se on hyvä, ettei liian helppo ole, mutta se joka on tämän osion päässyt kuolematta niin on pakko sanoa, että nostan hattua. Kuolin varmaan +30 kertaa. Sitten tulee tää helvetin "enuf!" äijä saatana ja ei eieieieieieie... noh selvisin siitä kuitenkin lopulta, mutta meni tuossa kyllä paljon pidempään kuin muissa osioissa ja toi ei enää ollut edes siistiä. Voin kuvitella mitä Crushing tasolla tuo on :o

SAMA!! Itte just pääsin hardilla pelin läpi ja aijjai miten vaikeeta seki oli ;D Nyt koko aamuyöki tuli paukuteltua. Vielä pitäis joo crushingil alotella ja muutama aarre kerätä niin saisin ihan ihka ensimmäisen platinium trophyn :) voi olla et lentää seinille tavaraa ku alan tolla murskaavalla pelaamaa.. ;EE eeeiii ..

ihme kyllä kuolin ainoastaan kerran pääbossille hardilla pelatessa. Ja paljon enemmän tuli kuolemia juuri esim. tuossa junakohtauksessa.

Tuli nytten mieleen tosta uudelleen alottamisesta, että pitääkö ottaa ihan se 'Uusi peli', vai riittääkö että alotan luvusta 1 murskaavalla ja annan siitä sitte mennä kohti loppua? Tuli meinaa tos Loppupuolel sähellettyä kun olin saanut jostain ihmeen syystä mun vaikeusasteen HYVIN HELPOKSI ja siinä ehdin noin 5chapteria mennä vaikka hardilla oli tarkotus :S Ihmettelin vaan kun säädöistä pysty laittamaan kaikki herkut päälle yms.

Että nyt kun crushingilla alotan niin pitääkö vetää ihan uus peli ja uusi save vai ihan vetää overwritel edellisen päälle? Oon nyt ainaki ite ihan samalla seivil mennyt koko ajan. Niin ja hardilla kun aloitin niin otin ton 'uusi peli' ja siitä alotin uudelleen (aarteet tietenki mukana.)

Mun mielest ois ihan kätevää ettei ihan alust tarvis vetää.. Sitte kuitenki leikki jää kesken kun palaa hermot tohon crushingii ;D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Itse sain (kaksi iltaa yritettyäni) vihdoin selvitettyä loppuvastuksen Hardilla. Yleisesti ottaen Among Thieves oli helpompi kuin ykkösosa, mutta ton finaalin kanssa meinasi mennä hermot. Sitä lukuunottamatta checkpointit on sijoitettu niin, että kertaakaan ei alkanut hatuttaa, ja ennen Crushingin aloittamista ei ole sellaista mielikuvaa, että mihinkään kohtaukseen jumittuisi (paitsi se loppu hirvittää jo valmiiksi).

Ehdottomasti yksi elokuvamaisimmista peleistä koskaan, ja pelkästään positiivisessa mielessä. Nyt tarttis sitten arvostelu kirjoittaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hard tuntuu jopa yllättävän helpolta, kun ensin pelasin pelin läpi normalilla. Veikkaisin, että olen kuollut jopa vähemmän kuin ensimmäisellä kerralla! Lievästi kyllä harmittaa, että Crushing vaikeustaso ei auennut heti normalilla läpipeluun jälkeen. Nyt tämä keskimmäinen läpipeluu tuntuu melko turhalta ennen viimeistä puristusta.

Vain yksi kohta on aiheuttanut harmaita hiuksia Hardilla:

Luostarissa sillanylitys, jossa on vastassa mm. sinkomies, sniper, kilpimies yms - checkpoint oli niin huonossa kohtaa, että ruutu oli saman tien harmaana kun toiminta alkoi. No, maltilla siitäkin selvittiin. Mutta esim. juna oli jopa helppo, kun tiesi milloin kannattaa roikkua milläkin laidalla sekä muisti helikopterin hyökkäysrutiinit edelliseltä kertaa.

Saas nähdä, mitä Crushing tarjoilee -> ensimmäinen platina olisi lähempänä kuin koskaan. Toisaalta COD4 & 5 on läpäisty Veteranilla, joten tuskin samanlaisiin v*t*tuskäyriin tarvitsee mennä! :D Ainakin peli on reilua, eikä loputtomista spawnaajista ole tietoakaan tässä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Jumankekka, että on ollut hienoja kohtauksia niin teknisessä kuin pelillisessäkin mielessä. Tohdin olla sitä mieltä, että Killzone 2 saa suosiolla luovuttaa teknologiakruununsa. Erityisen sykähdyttäviä kohtauksia on olleet...

<spoileria noin pelin puolivälistä>
... parin chapterin mittainen juna-ajelu ja sitä seurannut vaeltelu tiibetiläiskylässä. Jälkimmäisessä ei pelillisesti tehty juuri muuta kuin seurattiin tyyppiä, mutta silti tuli käytettyä ainakin puoli tuntia paikkoja ja maisemia ihmetellen. Se oli vaan NIIN kaunista.

Jos loppua kohti taso ei yllättäen romahda, on tässä hyvin vahva ehdokas Vuoden peliksi myös omalla kohdallani.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Pakko kyllä yhtyä näihin muihin ylistäjiin. Taitaa itelläkin eka platina tulla tästä, kun tuntuu että tän vois jopa toiseen kertaan vielä pelata kunhan Hard on läpäisty. Aarteiden löytäminen tuntuu olevan aika tiukassa itellä...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuli nytten mieleen tosta uudelleen alottamisesta, että pitääkö ottaa ihan se 'Uusi peli', vai riittääkö että alotan luvusta 1 murskaavalla ja annan siitä sitte mennä kohti loppua? Tuli meinaa tos Loppupuolel sähellettyä kun olin saanut jostain ihmeen syystä mun vaikeusasteen HYVIN HELPOKSI ja siinä ehdin noin 5chapteria mennä vaikka hardilla oli tarkotus :S Ihmettelin vaan kun säädöistä pysty laittamaan kaikki herkut päälle yms.

Että nyt kun crushingilla alotan niin pitääkö vetää ihan uus peli ja uusi save vai ihan vetää overwritel edellisen päälle? Oon nyt ainaki ite ihan samalla seivil mennyt koko ajan. Niin ja hardilla kun aloitin niin otin ton 'uusi peli' ja siitä alotin uudelleen (aarteet tietenki mukana.)

Mun mielest ois ihan kätevää ettei ihan alust tarvis vetää.. Sitte kuitenki leikki jää kesken kun palaa hermot tohon crushingii

En nyt varma todellakaan ole, mutta suosittelen, että aloitat aivan uuden pelin, vaikka uudella savella, niin ei sitten ainakaan pitäisi mennä mikään pieleen kun läpäiset pelin murskaavalla. Ettei tarvi sitten pelin läpäistyäsi harmitella, ettei sitä trophya tullutkaan vaikka pelasit sen läpi murskaavalla. ;) Näin ainakin itse tein. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Lievästi kyllä harmittaa, että Crushing vaikeustaso ei auennut heti normalilla läpipeluun jälkeen. Nyt tämä keskimmäinen läpipeluu tuntuu melko turhalta ennen viimeistä puristusta.

Joo tosi harmittavaa tämmönen.. Itse alotin helpolla, sitten hardilla.. Nyt mennään crushingissa. Monta kertaa oon veivannu ees taas chaptereissa. Kyllä jää ainaki tarinan pelaaminen suht pitkälle tauolle kunnes se platina sieltä tulee.. Tuntuu vähän tylsält pelata samantien uudelleen peli läpi vaikeammalla vaikeusasteella, mut silloin viimeistää kannattaa niitä väijytyshyökkäyksiä tehdä. Crushingilla kun vetää, niin siinä ei kauaa nokka tuhise vihuilla kun paksu nate lähtee rushaamaan vihollisia päin (tai miksei myös toisinpäin :p)!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Erittäin komea ja kaikin puolin mahtava peli, MUTTA täytynee antaa suitsutusta hieman MP:stä. Peliin pääseminen kestää turhan kauan ( eilen klo 18:00, 15000 pelaaja) noin 5-15 min. Demossa ei läheskään noin kauan. JA toinen mikä pani sapettamaan on jengien taspaino. Omassa tiimissä minulla toiseksi korkein lvl 8 (muilla 1-4) yhellä oli 19. Vihulaisilla oli kaikki päälle 28 ( parhaalla 48 lvl) Nnno kun peli alkoi niin meidän paras häippäs, ja teurastushan siitä tuli.:p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Peli läpi normaalilla, arviolta noin 12-14 tuntia siihen meni, ehkä enemmänkin (näkeekö tuon jostain?). Aarteita en etsinyt oikeastaan ollenkaan, mitä nyt muutaman kerran arvasin jossain vähän syrjemmässä olevan aarteen, joten noita tuli kerättyä vaivaiset 19 kappaletta. Ei kuulu omaan pelityyliini näiden perään haikailla, mutta katsoo nyt sitten, jos hardilla vielä kokeilisi ja etsisi samalla näitäkin hieman intensiivisemmin.

Mitäs pelistä voisi nyt sitten sanoa? Elokuvamaisin kokemus tosiaan omalle kohdallenikin, alusta loppuun toimivaa viihdettä, vaikka toki pelaajana tunsin enemmänkin olevan katsoja kuin mukana tapahtumissa. Toisaalta, vaikka tarinan kehitykseen tai tapahtumiin ylipäätänsä ei päässyt vaikuttamaan kovinkaan vapaasti, niin Naughty Dogin tarjoama tarina oli tarpeeksi mielenkiintoinen, jotta tämä lineaarisuus ei päässyt häiritsemään. Itse asiassa päinvastoin, Uncharted 2:n tarinankuljetus kuljetti lähes koko ajan mielekiintoisesta tilanteesta toiseen ja paikat vaihtuivat tiuhaan, eikä hetkeäkään tuntunut tylsältä. Jos ehitikin hiukan haukottelu alkaa, niin hyvin nopeasti tilanne muuttui hektiseksi tai toisaalta tylsäksi äitynyt räiskyttelykohtaus muuttui puzzleksi (mitkä olivat pelin ehkä heikointa antia, niin helppoja ne olivat). Ja tuon putken mahdollistama dynaamisuus tuo paljon suuren seikkailun tuntua peliin, kun linnut lähtevät lentoon Nathanin tullessa paikalle, viimeinen askelma sortuu, tolppa taittuu, kyltti tippuu ja niin edelleen. Skriptattua, kyllä - entäs sitten?

Okei, hieman kaavamaisiakin hetkiä ja toistoakin tuohon reiluhkon pituiseen pakettiin mahtui, mutta mistään vakavammasta ei ole kyse, mitä nyt muutaman kerran samankaltaisia tilanteita on, sen enempää spoilailematta. Toisaalta taas muutamat tapahtumat ovat yksiä ikimuistoisimpia tämän sukupolven ajalta, ja jo heti tuo Istanbulin hiippailu oli tunnelmaltaan aivan loistava jakso. Ja tunnelmallisia jaksoja mahtuu peliin useampiakin. Ja ne maisemat, ne maisemat -- jälleen kerran jotain minkä takia HD-konsolilla voi tehdä jotain mitä ei aikaisemmin ole voinut tehdä. Ja ainakin itse sanoisin, että tässä pelissä nämä maisemat tuovat juuri sen omaleimaisen tunnelman joka pelissä on. Rotkon partaalla tuntuu juuri siltä kuin tuntuisi, jos oikeasti olisi tilanteessa ollut.

Teknisesti peli ei kuitenkaan aivan siihen loistoon yllä mihin olisin odottanut tuon kaiken suitsutuksen jälkeen, mitä on lukenut täältä ja muualta. Graafinen suunnittelu on pelissä huippuluokkaa, siitä ei ole kyse ja kyllä se ihan tekninen toteutuskin on aivan sukupolven kärkeä, mutta etenkin tekoäly on jotain melko nihkeätä. Ja omaan makuuni nuo supersotilaat haulikkoineen olivat aivan järkyttävän huono ratkaisu laittaa tähän peliin, varsinkin kun näiden tapana ei ollut hakea suojaa, vaan ainoastaan kävellä kohti, kunnes kuolo korjaa. Suojaan meneminen aiheutti muutamaan otteeseen vaikeuksia ("ei Nathan, ei sinne!"), vaikka yleisesti ottaen toimikin varsin hyvin. Kumppaneiden tiellä oleminen pisti myös hieman ärsyttämään ajoittain, varsinkin jos nämä sattuivat vain seisomaan tiellä, kun yritti päästä suojaan. Muutenkin nämä kumppanit ovat melko turhia toimintakohtauksissa, vaikka muuten tuovatkin mukavasti dialogillaan lisää useisiin tilanteisiin.

Bugeja tuli vastaan muutamia, kuten esimerkiksi erään välivideon näkyminen puolittain (grafiikka repeili isosti) ja yhdessä kohdassa varsin tärkeän aseen jumittuminen grafiikoiden sisään. Kerran välivideon aikana ääniraita teki temput, eli näyttelijöiden äänet pätkivät, mutta onneksi tekstitykset kuitenkin pelastivat. Kerran sain pelin myös menemään täysin tilttiin, jolloin ainoastaan uudelleen käynnistäminen pelasti. Onneksi tosiaan on automaattinen tallennus, tämä meinaan tapahtui melko raivostuttavan kohtauksen päätteeksi.

Teksityksiä pääsin nyt ensimmäistä kertaa ihan härmällä käyttämään ja ihan hyvinhän nuo toimivat. Muutamia selkeitä virheitä tuli vastaan, mikä on ihan normaalia ja pari hieman kyseenalaista käännöstä (esim. "jeespoks" ei jotenkin sopinut Nathanin "suuhun"), mutta yleisesti ottaen ihan laatutyötä olivat. En sano, että suomenkielinen tekstitys olisi nyt mikään erityisen suuri ilo, mutta ilo se on pienikin ilo ja kyllä hyvin toteutetut teksitykset ovat kuitenkin selkeä bonus. Mielummin tekstityksillä kuin dubattuna, sillä ainakin tässä pelissä alkuperäiset ääninäyttelijät hoitivat hommansa todella mallikkaasti.

Moninpeliä en ole kuin vain hieman kokeillut, mutta kyllä tuo iskukestävyys vesittää omalta osaltani koko moninpelin. Tuo lippaalisen kestokyky aiheuttaa sellaisia kissa-hiiri -leikkejä ympäri kenttää ettei sitä jaksa vääntää. Muutenkin peliin pääseminen kestää tuskastuttavan kauan. Toisaalta, en edelleenkään ole tavoitteellisiin pelimuotoihin ehtinyt tutustumaan syvemmin, joten mahdollisuuden tulen vielä antamaan moninpelille. Enkä nyt noin muutenkaan tosin ole moninpelien varsinainen ystävä, joten mielipiteeni aiheesta on ehkä hieman jäävi. Yksinpelin takia tämä on hankittu.

Loppujen lopuksi kyseessä on kuitenkin selkeä merkkiteos ja omalaatuinen sellainen. Sopassa on vähän Gearsia, vähän Tomb Raideria ja Indiana Jonesia sekä hieman Splinter Cellia, mutta keittäjä on luonut näistä aineksista niin erilaisen keitoksen, että näämä raaka-aineet maistuvat edelleenkin tuoreilta. Kauneusvirheistään huolimatta peli jaksaa viihdyttää koko pituudensa ajan ja mahdollisesti vielä uudemmankin kerran, jos aarteiden etsintä koukuttaa. Omalla kohdallani näin ei ole, mutta muutamat kohtaukset pelissä on aivan pakko vielä uusia, ihan vain vaikka maisemien takia. Tekoälyttömyyden ja muutaman omaan makuuni hieman tylsähkön ratkaisun takia peli ei aivan täyden viiden tähden suoritus ole, mutta hyvin lähelle sitä kuitenkin. Ja ehdottomasti "must play", jos lineaarisuus ja Indiana Jones eivät jo periaatteena aiheuta hylkimisreaktiota.

****
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Moninpeliä en ole kuin vain hieman kokeillut, mutta kyllä tuo iskukestävyys vesittää omalta osaltani koko moninpelin. Tuo lippaalisen kestokyky aiheuttaa sellaisia kissa-hiiri -leikkejä ympäri kenttää ettei sitä jaksa vääntää. Muutenkin peliin pääseminen kestää tuskastuttavan kauan. Toisaalta, en edelleenkään ole tavoitteellisiin pelimuotoihin ehtinyt tutustumaan syvemmin, joten mahdollisuuden tulen vielä antamaan moninpelille. Enkä nyt noin muutenkaan tosin ole moninpelien varsinainen ystävä, joten mielipiteeni aiheesta on ehkä hieman jäävi. Yksinpelin takia tämä on hankittu.

Hyvää tekstiä avanto! Itse en ole taas yksinpeliin koskenut kuin muutaman hassun minuutin verran. Olen vain jotenkin niin puutunut tekoälyvihollisten kaatamiseen ja koska pelissä ei ole kunnon puzzlejakaan, niin ei ole vielä motivaatiota yksinpelin peluuseen likennyt, vaan moninpeli on vienyt kaiken ajan.

Pelien hakeminen todella kestää yleensä tuskastuttavan kauan!
Moninpelin tasapainotus ja toimivuus vaativat mielestäni sen, etteivät hahmot kuole yhdestä tai kahdesta kudista(lukuunottamatta tiettyjä aseita), vaan pelaajat voivat liikkua hieman vapaammin kentissä. Hahmojen sulava liikkuminen suorastaan kerjää sitä, että uskallat roikkua reunoilta, hyppiä vastustajan selkäpuolelle jne. Taitava pelaaja tiputtaa vihollisen kyllä reilusti alle lippaallisella: täytyy vain tietää millä ampuu ja milloin ampuu. Olisi pelimekaniikkaa kohtaan huutava vääryys, jos pelaajat vain kökkisivät nurkkien takana kytäten sitä typerystä, joka uskaltaa päänsä esiin nostaa... Toki HC-muoto päivityksenä voisi olla aina vaihtoehto. Itse kuitenkin pidän pelin moninpeliä Cod4:n jälkeen parhaana, mitä olen konsoleilla pelannut räiskintäpeleissä. Gearsille kaikki kunnia, mutta korkeuserot ja ketteryys vain maistuvat itselleni paremmin.
 
Ylös Bottom