Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Enpä sitten tiedä paljon se 14-levelillä saatava ekstra auttaa. Ainakin minä olen edelleen aivan onnettoman huono ja tuolla AK:lla mulla ei ole toivoakaan.. Pitäisi varmaan tähdätä alemmas jos se rekyyli nostaisi sitten päähän. Tuolla onlinessa kun mitään sarjoja ei tule ammutuksi:D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Niitä ei pysty käyttää. Vasta sitten kun on pelannut pelin läpin jollain vaikeustasolla, pystyy vain sillä vedetyllä tasolla käyttämään niitä. Mun mielest ihan jees juttu, oishan se vähän tyhmää jos ostais dessuun ym. loputtomii kutei :D. Tuleepahan lisää haastetta.

Player skinit tosin toimii, itse vedin crushingin läpi Chloe street skinillä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hyppiikö välinäytöksissä kaksi Chloea, vai miten homma pelittää? :)

Niissä välinäytöksissä jotka voi skipta on aina Nate vaikka olisi eri skini valittuna, mutta niissä pienemmissä joita ei voi skipta on se skini joka on sillä hetkellä valittuna.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Niissä välinäytöksissä jotka voi skipta on aina Nate vaikka olisi eri skini valittuna, mutta niissä pienemmissä joita ei voi skipta on se skini joka on sillä hetkellä valittuna.
Tuolla lailla on muuten helppo selvittää, mitkä pelin välianimaatioista on reaaliaikaisia ja mitkä pelimoottorilla "esirendattuja".

Itselläni on nyt kuutisen tuntia peliä takana, mutta olen silti vasta chapterin 9 alussa. Melko huimaa on meininki paikoitellen ollut, vaikka vuoristoratatyyliin pieniä suvantovaiheitakin on mukaan mahtunut. Eniten olen varmaankin pitänyt selkeän elokuvamaisista kohtauksista, vaikka itse toiminnan puolesta ne ovatkin olleet hyvin tarkkaan rajoitettuja.

Kauniin ulkoasun täydentää 5.1-äänijärjestelmän kautta tulevat DTS-äänet, jotka potkivat mukavasti pyllyä. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Joo on ihan hyvä peli ja juoni toimii. Pelistä menty 75% läpi, pitää pitää pari päivää taukoa että ei heti juokse läpi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Joo on ihan hyvä peli ja juoni toimii. Pelistä menty 75% läpi, pitää pitää pari päivää taukoa että ei heti juokse läpi.

Tuo on kyllä ihan outo asenne. Jos siihen kuitenkin menee peliaikaa se sama määrä, niin eikö se nyt ole ihan sama pelaako sen samantien läpi ilman mitään ihme taukoja.

Kahdesta Chloesta tuli vaan mieleen se välivideo, jossa
Chloe tulee Naten huoneeseen.. kaksi Chloea pelehtimässä sängyllä ei välttämättä satuttaisi silmiä... :p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Sen verran pitää kritisoida Co-oppia, että kun yksi kolmesta lähtee niin peli katkaistaan. Erityisesti public-peleistä joku aina lähtee, kun ei hiffaa että on respawn wait päällä tai sitten tulee muuten vaan nukkumaanmenoaika, vessahätä tms. Näiden tilanteiden varalle olisikin hyvä jos voisi kaksi pelaajaa jatkaa loppuun asti.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kauniin ulkoasun täydentää 5.1-äänijärjestelmän kautta tulevat DTS-äänet, jotka potkivat mukavasti pyllyä. :)
Joo, kivasti kyllä säikäytti 5-luvussa, kun..
yritti jatkaa matkaa siitä palavan bussin vierestä, joka yhtäkkiä räjähtikin
Dynamiikka-asetukset maksimissa, niin tunne oli kuin olisi lapiolla lyöty rintaan.:D

Aarteet tuntuvat olevan aika hyvin piilossa. 6-luku alkoi juuri ja löydettynä on vasta 5 aarretta, kun niitä ilmeisesti olisi ollut matkan varrella jo
22 kappaletta.
Vaikka olen yrittänyt koluta tarkasti joka paikan, niin ei niitä muka ole löytynyt.
Joku aarre on jäänyt saamatta vaikka sen olen nähnytkin, mutta en ole keksinyt miten sinne aarteen luokse pääsisi.
Vasta jossain 4-luvussa huomasin, että aarteen
voi pudottaa alas ampumalla!
mm. yksi aarre jäi kimaltelemaan puun oksalle, kun en päässyt sen luokse enkä tajunnut ampua sitä.
Mielestäni Drake's Fortunessa tuo ei onnistunut.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuo on kyllä ihan outo asenne. Jos siihen kuitenkin menee peliaikaa se sama määrä, niin eikö se nyt ole ihan sama pelaako sen samantien läpi ilman mitään ihme taukoja.

Kahdesta Chloesta tuli vaan mieleen se välivideo, jossa
Chloe tulee Naten huoneeseen.. kaksi Chloea pelehtimässä sängyllä ei välttämättä satuttaisi silmiä... :p

Valitettavasti cinematic cut-scenet on esirenderöityjä, eli niissä se skini vaihtuu ihan normi drakeks :( tuossa cut-scenessä olis hopinu hyvin myös Doughnut drake:D Ite pelaan sillä Crushingia läpi:)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Vasta jossain 4-luvussa huomasin, että aarteen
voi pudottaa alas ampumalla!
mm. yksi aarre jäi kimaltelemaan puun oksalle, kun en päässyt sen luokse enkä tajunnut ampua sitä.
Mielestäni Drake's Fortunessa tuo ei onnistunut.

Itekkin tajusin tuon saman vasta tänään.
Ekalla läpipeluu kerralla tuli tuijoteltua vaan maahan ja ei aarteita sit löytyny kun 37. Nyt se on sit tähyiltävä taivalle :D Tulee mieleen resident evil 5, jossa piti kans aarteita ampua alas.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Joskus sitä saa säväreitä ihan ihmeellisistä asioista. Eilen aloin selailla läpi Nathanin muistiinpanoja (Sullyn ilmeet kirvoittivat pikku naurun), ja siellä osui silmään passista irrotettu Indonesian viisumi. Sen nähtyä oli pakko mennä vilkaisemaan omaa passia, jossa on vastaava Visa on Arrival, ja totta kai tuo Unchartedissa nähtävä on ihan täsmälleen saman näköinen, mutta jotenkin tällaisen pienen tosielämän yksityiskohdan toteuttaminen videopelissä kasvatti autenttisuudentuntua taas jonkin verran.

Tuossa päiväkirjas oli myös yks hieno juttu,
Naten mielestä pelottavat asiat:
1. Sasquatch (ne siniset karvaotukset)
2. creepy naked guys(kuva niistä mitkä oli siin ykköses)
3. Sullys mustaches
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Joo on ihan hyvä peli ja juoni toimii. Pelistä menty 75% läpi, pitää pitää pari päivää taukoa että ei heti juokse läpi.

Tykkään kans pitää taukoja tällasissa peleissä ja sulatella juonta sun muuta mitä pelissä on tapahtunu ,sit voi juosta kun pelaa vaikeemmalla.
(Sain läpi vedettyä normaalilla ja aikaa kulu 15 tuntia 30 minuuttia ja 56 aarretta löyty.)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Putkijuoksua alusta loppuun. Jotenkin olisi kuvitellut että tämän päivän konsolipelit voisi tarjota jotain muutakin kuin näin selkeästi ennalta käsikirjoitettua peliä. Jos vähän yritit soveltaa, niin peli jäätyi itselläni useampaan kertaan, koska en selkeästi mennyt sinne minne piti, ja joutui lataamaan edellisestä kohdasta jotta tuosta pääsi taas eteenpäin.
Bugeja oli myös niin paljon, että välillä peli-ilo(ko) meinasi lennättää ohjaimet pitkin huonetta.

Tiesit tämän varmasti jo ennenkuin ostit pelin. Ja mitään bugeja en ole löytänytkään. Sinun kaltaisille ihmisille löytyy itseääntoistava Far Cry 2.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Valitettavasti cinematic cut-scenet on esirenderöityjä, eli niissä se skini vaihtuu ihan normi drakeks :( tuossa cut-scenessä olis hopinu hyvin myös Doughnut drake:D Ite pelaan sillä Crushingia läpi:)

Hahhaa samaa ajattelin itekki! =)

Donitsi-Drakella oon nyt alottanu pelaamaa hardilla ja jossain 10chapteris mennään..
Se on kyl niin läppä siinä 2chapteris ku ne on Flynnin kaa menos ryöstää sit mestaa ja siin kohas kun ne hyppää siit katolt toiselle puolelle ja sit se ränni pettää mut donitsi-drake kuitenkin pääsee takasin ylös ennen kuin vartija huomaa, ja Drake sanoo: "Nyt loppu niitten donitsien syöminen". Valmiiks kun on donitsi-drake niin vähän myöhästä siinä vaihees:D
Uusia paikkoja on löytynyt ja aarteitakin tarttunut mukaan.. Kyllä tuntuu nyt paljon haastavammalt tää peli kun vastuksetkin syö enemmän lyijyy ja paksu drakeki tippuu nopeemmin.
Saa nyt nähä miten sit crushingil, jos sinne asti ees päästään... :E
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Nii millo saa ostettuu noita yksinpeli skinejä?
Olen pelannu normaalilla kaverin kanssa, nyt ollaan:
shangri-la
Ja tänään alotin hardil vaik normaalikin on viel kesken:p

Mites toi crushing taso, kuinka vaikee se on?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Nii millo saa ostettuu noita yksinpeli skinejä?
Olen pelannu normaalilla kaverin kanssa, nyt ollaan:
shangri-la
Ja tänään alotin hardil vaik normaalikin on viel kesken:p

Mites toi crushing taso, kuinka vaikee se on?
Se on suhteellisen helppo. Joissakin kohdissa joutuu juttuja tekemään hieman fiksummin, mutta ei missään nimessä mitenkään mahdoton. DF:n Crushingissa tuli välillä epätoivoa, tässä ei ainakaan vielä ole ollut moista näkyvissä. Tuo viimeinen vastus vähän pelottaa jo valmiiksi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Loppari on hyvin helppo, olen mennyt pelin läpi Easyllä ja Hardilla, kummallakaan en kuollut kertaakaan siinä. Ehkä sitten Crushingilla tulee eka kuolema siinäkin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hieno peli! Läpi mentiin kolmella peli kerralla ja aikaa meni semmoset 12 tuntia! :) Aarteita taisi löytyä pikkasen yli 20, enkä kyllä hirveesti niitä etteiny! Kyllä tämä oli kaiken odotuksen arvoinen! harmittaa vaan etten ykkösosaa pelannut ennen tätä kakkosta jäi jotkut asiat vähän epäselviksi, mutta ei se mitään. Sanotaan, että ainakin henk koht vuoden peli.
 
Ylös Bottom