Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Todella loistavan viihdyttävä peli!! Tässä ei ne taistelutkaan mätä niinkuin ykkösosassa. Parasta viihdettä.
"patsas äidistäsi"..
Toissapäiväisestä coopista videokooste: KonsoliFIN - Media - Uncharted 2: Among Thieves Co-Op (PS3)
Toi pelimuoto on kyllä tosissaan aivan älyttömän hauskaa. Olen pelaillut sitä ihan random-kaverien kanssa ja välillä toimii, välillä ei. Eilen vedettiin kahdestaan jonkun random-jannun kanssa törkeän hyvin, tai siis pelattiin hyvin yhteen ja välillä mistään ei tule mistään mitään huonossa porukassa. Noissa kartoissa kun jo easyllakin on sellaisia kohtia joissa noutaja tulee jos ei pelaa yhteen.Toissapäiväisestä coopista videokooste: KonsoliFIN - Media - Uncharted 2: Among Thieves Co-Op (PS3)
Kuvanpakkaus teki tehtävänsä, mutta yrittäkää saada selvää. Ei mitään ihmeellistä, onpahan vain tallenne tästäkin puolesta peliä. Turhaa kait lisätä miten hauskaa toi yhteistyömuoto on tutussa porukassa
Paras peli niin kuin jotkut jo pariin otteeseen sanoneet!
Sitä vaan mietin, että kai tästä kolmaskin osa on tulossa? Onko ND jo sanonut jotain?
Nettipelissä se on melko ärsyttävää, kun on se äänestys kahden kartan väliltä ja jos kuitenkin tulee se huonompi niin pois tästä pelistä ei enää pääse ennen pelin alkamista.
Säilyy. Siitä en tosin tiedä, että jos tallennat uuteen save-tiedostoon.UPEA PELI!
Normaalilla pelaan. Olen nyt siinä kohtaa kun:
Maisemat upeat, pelattavuus täydellistä, juoni kulkee hyvin(paremmin kun ykkösessä).Se schäfer kuolee
Keskustelut ja videot hyvin toteutettu. Ainut mikä ottaa päähän:
On ne hemputin siniset karvaotukset. kai sit unchartediin kuuluu tollaset yliluonnollisuudet.
Säilyykö aarteet seuraavalle pelikerralle?
Säilyy. Siitä en tosin tiedä, että jos tallennat uuteen save-tiedostoon.
Olipa kyllä suunnilleen maailman helpoimmat hopeatrophyt nuo Steel Fist Master ja Expert Brutal Brawler.
Crushingilla kun pelasin niin sen kohan jälkee, jossa Lazarevin miehet ja ne Shambalan örrimörrit oli ottanu yhteen. Olin just kapuamassa portaita ylöspäin ja jumiin jäi. Käynnistäessäni pleikkaa uudelleen oli pieni jännitys, että tarviikohan toi vaikee kohta pelata uudestaa, mutta onneks auto-save oli paikallaan