Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä
Varmistan vain, ettei väärinkäsityksiä synny, että itse olen asiasta täysin samaa mieltä. Pelin kantavana voimana saattaa olla skriptatut tapahtumat ja lineaarinen pelimaailma, ei sen pitäisi automaattisesti olla ongelma. Ja sanon tämän JRPG-genren ystävänä. Avoimet maailma avoimina, lineaarisemmat lineaarisina. Ja Uncharted 2:n tekee juuri se toiminnan rytmitys Naughty Dogin haluamalla tavalla, putkimaisuus mahdollistaa elokuvamaisuuden, kuten jo kirjoittelinkin:
Enkä oikein ymmärrä miten putkimaisuus voi olla perustelu valitukselle. Jos putki on tehty hiton hyvin kuten tässä pelissä niin miksi marista siitä?
Varmistan vain, ettei väärinkäsityksiä synny, että itse olen asiasta täysin samaa mieltä. Pelin kantavana voimana saattaa olla skriptatut tapahtumat ja lineaarinen pelimaailma, ei sen pitäisi automaattisesti olla ongelma. Ja sanon tämän JRPG-genren ystävänä. Avoimet maailma avoimina, lineaarisemmat lineaarisina. Ja Uncharted 2:n tekee juuri se toiminnan rytmitys Naughty Dogin haluamalla tavalla, putkimaisuus mahdollistaa elokuvamaisuuden, kuten jo kirjoittelinkin:
Putkijuoksuahan tämä on, mutta ilman tuota pelissä ei olisi tuota todellisen seikkailuelokuvan tuntua.