Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hah, oli taas kyllä niin koukuttavaa pelata tätä, vaikka oli jo 4. pelikerta menossa. Alotin siis Crushingilla alusta ja en malttanut lopettaa kuin vasta siellä...
Tiibetiläisessä kylässä, jonne hyökätään. Eli kappaleeseen "Siege" jäin. :p

Huomenna menee sit kokonaan läpi ja platina is mine. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

itse jaksoin mennä pelin kerran läpi ja sitten ei enäää jaksa tätä. nettipeliin en jaksa edes koskea, koskia beta oli jo niin surkea.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kertokaas joku onlinesankari, että onko mitään järkevää tapaa tappaa alhaalta kiipeävää vihollista. Sitä kun ei voi oikein ampua tai sen on helppo repäistä raiveleista alas.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kertokaas joku onlinesankari, että onko mitään järkevää tapaa tappaa alhaalta kiipeävää vihollista. Sitä kun ei voi oikein ampua tai sen on helppo repäistä raiveleista alas.

Kyllähän sitä voi potkaista, mutta useimmiten alhaalla olevalla on kyllä etulyöntiasema...Itse yleensä tilanteesta riippuen joko hyppään vihun yli tai ohi, venailen suojassa tai heitän kranun.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kyllähän sitä voi potkaista, mutta useimmiten alhaalla olevalla on kyllä etulyöntiasema...Itse yleensä tilanteesta riippuen joko hyppään vihun yli tai ohi, venailen suojassa tai heitän kranun.
Joo, mäkin olen onnistunut joskus potkaisemaan mutta tosiaankin sitä löytää silti itsensä 90 % kerroista alhaalta. Pitää vaan tehdä jotain muuta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

nettipeliin en jaksa edes koskea, koskia beta oli jo niin surkea.

En itse pahemmin pelaa nettipelejä, mutta Uncharted 2:n nettipeli vaikutti varsin hauskalta ja sellaiselta, jossa "pärjää" vähän paremmin aloittelijat myös. Mikä siitä tekee niin "surkean"? Tai voihan sen kääntää muotoon "mitä muut tekevät niin paljon paremmin"?

Jälleen näitä sarjassa "olisi kiva kuulla joku perustelukin"..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

En itse pahemmin pelaa nettipelejä, mutta Uncharted 2:n nettipeli vaikutti varsin hauskalta ja sellaiselta, jossa "pärjää" vähän paremmin aloittelijat myös. Mikä siitä tekee niin "surkean"? Tai voihan sen kääntää muotoon "mitä muut tekevät niin paljon paremmin"?

Jälleen näitä sarjassa "olisi kiva kuulla joku perustelukin"..

Ei toi unchartedin nettipeli oikeen maistu miltään mw:n jälkeen, itellä aivan sama juttu. Vielä kun se on kuvattu kolmannesta persoonasta ja mw taas ensimmäisestä + viholliset kestää kauheasti kuteja.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

En itse pahemmin pelaa nettipelejä, mutta Uncharted 2:n nettipeli vaikutti varsin hauskalta ja sellaiselta, jossa "pärjää" vähän paremmin aloittelijat myös. Mikä siitä tekee niin "surkean"? Tai voihan sen kääntää muotoon "mitä muut tekevät niin paljon paremmin"?

Jälleen näitä sarjassa "olisi kiva kuulla joku perustelukin"..
Isot pojat tappoi, joten peli on aivan hanurista. Munkin mielestä haulikkoryntäily on aivan hanurista kun en sitä osaa ja sillä mut tapetaan 60 % kerroista.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ei toi unchartedin nettipeli oikeen maistu miltään mw:n jälkeen, itellä aivan sama juttu. Vielä kun se on kuvattu kolmannesta persoonasta ja mw taas ensimmäisestä + viholliset kestää kauheasti kuteja.

..eli se, ettei online-puoli ole "samanlainen kuin MW" tekee siitä "surkean"? Miten tuntuu, että olisihan se pitänyt arvata.. ;)

Vakavasti ottaen, jatkossa kyllä kaipaisi hiukan perusteluja näille kommenteille, varsinkin jos joku on mukamas "surkea" tai "loistava". Aika vahvoja ilmaisuja meinaan. Jos Uncharted 2:n online-puoli on "surkea", niin mitä sitten ovat selkeästi heikompien pelien online-puoli? "Surkeampaakin surkea"?

Eiköhän Uncharted 2:n online-puoli "peilaa" osaltaan itse yksinpelin henkeä - eli asteen rennompaa ja vähemmän ryppyotsaista? MW on niin pirun tosikkomaista touhua (eli sekin "peilaa" vain omaa yksinpeliään). Mitä järkeä on edes tehdä koko ajan samaa "MW online" -kloonia eri peleille, what´s the point?

(Mutta joo, tämä osin mutua, koska pelaan aika vähän online-pelejä..)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ei toi unchartedin nettipeli oikeen maistu miltään mw:n jälkeen, itellä aivan sama juttu. Vielä kun se on kuvattu kolmannesta persoonasta ja mw taas ensimmäisestä + viholliset kestää kauheasti kuteja.

Huonoimmat perustelut koskaan. Uncharted 2:n verkkopeli poikkeaa edukseen monessakin suhteessa. Erona tavanomaiseen nettiräiskintään vaikka kyky kiipeillä ja hakea paikkaansa kentän monista eri tasoista.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Isot pojat tappoi, joten peli on aivan hanurista. Munkin mielestä haulikkoryntäily on aivan hanurista kun en sitä osaa ja sillä mut tapetaan 60 % kerroista.
Minä en yleensä pidä mistään nettiräiskinnöistä ja usein tuntuu että pikkupojat tappaa. Muutenkin tuntuu että kaikki nettiräiskinnät on aina vaan pelkkää ryntäilyä. Itse pelistä ei ehdi nähdä kuin ruudulla vilahtavan hahmon ja oletkin jo kuollut.
Yhdesti olen vasta kokeillut tätä Unchartedin nettipeliä ja taisin yhden tapon saada aikaiseksi. Muuten kyllä vaikutti aivan kivalta, eli ehkä joskus uudestaan jos tässä vaikka olisi mahdollista pärjätä muidenkin kuin 24/7 CS:ää hakkaavan friikin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mitä tulee online puolen huonouteen, niin juuri tuo yksinpelin rennon tunnelman säilyttäminen tekee verkossa pelaamisesta erilaista ja hauskaa. Eri tavalla pystyy sitten nauttimaan vaikka MW:n maailmastakin kun kaikkien pelien online ei ole sitä samaa. Tosin voisivat alkaa pikkuhiljaa sitä lisämateriaalia julkaisemaan. Kun on jo menossa 42lvl kohdalla, niin alkaa vähitellen kaipaamaan jotain uudistuksia.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kyllähän sitä voi potkaista, mutta useimmiten alhaalla olevalla on kyllä etulyöntiasema...Itse yleensä tilanteesta riippuen joko hyppään vihun yli tai ohi, venailen suojassa tai heitän kranun.

Meikän mielestä taas jos tilanne menee tökkimiseksi, eli se on nopeampaa kuin ampumalla tappaminen, yläpuolella oleva on etulyöntiasemassa jos kumpakin on huomannut toisensa. Etäisyydet tiputtamiseen on kummallakin samat, mutta yläpuolella oleva jannu voi kusettaa tulevansa lähelle, jolloin roikkuva painaa neliötä ja tällöin päällä oleva pääsee roikkuvan ukon pitkän animaation takia "rankaisemaan" tämän erehtyneen tiputusyrityksen.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tämän moninpeli on erittäin hauska ja sitä on mukava pelailla...silloin kun toimii. MW multiplayer toimii moitteetta netissä mutta tämän MP ei edes aina yhdistä mihinkään. Ja jos sitten pääsee pelaamaan niin 3min ja yhteysvirhe....se ketuttaa:mad:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Huonoimmat perustelut koskaan. Uncharted 2:n verkkopeli poikkeaa edukseen monessakin suhteessa. Erona tavanomaiseen nettiräiskintään vaikka kyky kiipeillä ja hakea paikkaansa kentän monista eri tasoista.

Anteeksi nyt vaan kauhesti mutta ei oikein enää iske toi uncharted moninpeli mw:n jälkeen. Jos joku tykkää niin pelatkoon rauhassa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Meikän mielestä taas jos tilanne menee tökkimiseksi, eli se on nopeampaa kuin ampumalla tappaminen, yläpuolella oleva on etulyöntiasemassa jos kumpakin on huomannut toisensa. Etäisyydet tiputtamiseen on kummallakin samat, mutta yläpuolella oleva jannu voi kusettaa tulevansa lähelle, jolloin roikkuva painaa neliötä ja tällöin päällä oleva pääsee roikkuvan ukon pitkän animaation takia "rankaisemaan" tämän erehtyneen tiputusyrityksen.

Itselleni kyseinen taktiikka ei oikein ole sopiva johtuen onnettoman hitaasta nettiyhteydestäni (1M). Usein itselleni on käynyt niin, että kaveri on napannut minut alas, vaikka olen mielestäni ollut aivan riittävän kaukana. Kyseessä on mielestäni pakko olla lagiefekti, koska animaatio "loikkaa" ja siirtää minut yhtäkkiä kaverin ulottuviin. Tätä tapahtuu myös muissa lähitaisteluissa, enkä muista että olisin kesällä nopeammalla nettiyhteydellä betassa tällaisia tilanteita kokenut! Vai ovatko nopean yhteyden omaavat joutuneet kokemaan kyseistä ilmiötä jatkuvasti?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mitä tulee online puolen huonouteen, niin juuri tuo yksinpelin rennon tunnelman säilyttäminen tekee verkossa pelaamisesta erilaista ja hauskaa. Eri tavalla pystyy sitten nauttimaan vaikka MW:n maailmastakin kun kaikkien pelien online ei ole sitä samaa.

Minusta tavallaan tässä sivutaan tuota online-pelien "ongelmaa" nykypäivänä. Monelle (teinille ainakin.. ;) ) pelaajalle onlinesta tulee jopa yksinpeliäkin "kovempi juttu", jossa vietetään tunteja ja taas tunteja - ja sitä kautta hiotaan pelaaminen aivan huippuunsa.

Eli tavallaan tuollainen "casual-pelaaminen" tai asteen "rennommat/erilaiset" online-pelit eivät sitten sen jälkeen enää maistu miltään - varsinkin kun lempipeli on esim. CoD/MW ja sen tietynlainen "piinkova sota" ja "kertalaakin" realistisuus. Sitten muut ovat äkkiä "surkeita" forumilla..

Eli tavallaan pelimaailma on itse luonut tietyt "standardit" ja "odotukset" (CoD, Halo..), joita muiden pelien pitäisi sitten seurata ollakseen "yhtä hyvä". Toisaalta taas halutaan kuitenkin jokaiseen peliin joku online-pelaamisen muoto.. ..joka ei kuitenkaan pääse samalle tasolla kuin CoD tai Halo sen hardcore-porukan keskuudessa.

On se vaikeeta. ;)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Meikän mielestä taas jos tilanne menee tökkimiseksi, eli se on nopeampaa kuin ampumalla tappaminen, yläpuolella oleva on etulyöntiasemassa jos kumpakin on huomannut toisensa. Etäisyydet tiputtamiseen on kummallakin samat, mutta yläpuolella oleva jannu voi kusettaa tulevansa lähelle, jolloin roikkuva painaa neliötä ja tällöin päällä oleva pääsee roikkuvan ukon pitkän animaation takia "rankaisemaan" tämän erehtyneen tiputusyrityksen.
Jep, noin se voisi onnistua mutta sitten on vielä lagi. Huipulla myös usein "tuulee" jolloin ei välttämättä ole aikaa keskittyä pelkästään siihen yhteen kaksintaisteluun. No ei mun peli onneksi ole pelkästään tuosta kiinni, aika moni muukin asia kusee:D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kyllähän sitä voi potkaista, mutta useimmiten alhaalla olevalla on kyllä etulyöntiasema...Itse yleensä tilanteesta riippuen joko hyppään vihun yli tai ohi, venailen suojassa tai heitän kranun.

Hauskoja yksityiskohtia kyllä nuo kuinka Drake tekee eri liikkeen eri tasolla ollessaan. Jos vihu on vähän alempana kuin itse, niin Drake potkasee vihua naamaan. Ja jos taas ite on tolleen vähän alempana, niin voi ottaa vihua jaloista kiinni ja heittää sen pään yli. :p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hauskoja yksityiskohtia kyllä nuo kuinka Drake tekee eri liikkeen eri tasolla ollessaan. Jos vihu on vähän alempana kuin itse, niin Drake potkasee vihua naamaan. Ja jos taas ite on tolleen vähän alempana, niin voi ottaa vihua jaloista kiinni ja heittää sen pään yli. :p

Harmittaa vain kun näitä ei ole moninpeliin laitettu ollenkaan, tilanteila löytyisi vaikka millä mitalla, ja nyrkin heiluttaminen 1,5 metriä vihun yläpuolella ja listimällä hänet on jo naurettavaa.
 
Ylös Bottom