Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sain pelattua tarinan normaalilla läpi ja bonukset tuli aktiivisiksi. Mutta milläs tavalla niitä pääsee käyttämään? Ainakaan seuraavalla vaikeustasolla niitä ei saa käyttöön vai pitääkö ne erikseen vielä jotenkin aktivoida? Vai pitääkö peli läpäistä ensin kaikilla vaikeustasoilla, jotta saa ne käyttöön?
Olen miettinyt samaa, käytännössä se varmaan johtuu pahasta lagista tai sitten kyseessä on jonkilainen bleeding-efekti... Tuota tapahtuu aika usein, kun on AK:lla tyhjentänyt lippaan vihuun, joka juoksee nurkan taakse ja kuolee sinne.Moninpeli on edelleen viihdyttävä mutta olisi kiva jos nuo viiveet saataisiin pois, vai johtuukohan se luotien nopeudesta jonka vuoksi vihu tipahtaa vähän sen jälkeen kun olet lopettanut ampumisen.
Ei sitä voi. Tää on tossa mielessä "old school" eli jos haluut paremman/erilaisen tykin, niin pitää opetella mestat mistä ne löytyy ja koettaa keretä sinne eka.Miten voi vaihtaa tuon aloitus aseen moninpelissä?
Ei sitä voi. Tää on tossa mielessä "old school" eli jos haluut paremman/erilaisen tykin, niin pitää opetella mestat mistä ne löytyy ja koettaa keretä sinne eka.
Miksi sitten olen alussa monesti nähnyt joillakin esim haulikon?
En tiedä millä tasolla vedät, mutta ihan Crushingilla asti toimii kun ampuu suojasta ensin. Sitten kun se jamppa heittää kranaattia niin pois suojasta ja päin sen näköä kiskomaan nyrkeillä turpaan. Siinä hakkaat aikasi ja taas suojaan, kun kranaatti tulee niin taas nyrkkipyykille.Olen jumissa siinä junan lopussa sitä sissiä vastaan, kuinka kauan sitä pitää ampua vai pitääkö tehdä jotain muuta? Tuntuu et ei tipu millään vaikka miten lahtaa, usko meinaa loppua. Tähän asti ollu todella hyvä peli kaikin puolin!!!!
En tiedä millä tasolla vedät, mutta ihan Crushingilla asti toimii kun ampuu suojasta ensin. Sitten kun se jamppa heittää kranaattia niin pois suojasta ja päin sen näköä kiskomaan nyrkeillä turpaan. Siinä hakkaat aikasi ja taas suojaan, kun kranaatti tulee niin taas nyrkkipyykille.
Olen jumissa siinä junan lopussa sitä sissiä vastaan, kuinka kauan sitä pitää ampua vai pitääkö tehdä jotain muuta? Tuntuu et ei tipu millään vaikka miten lahtaa, usko meinaa loppua. Tähän asti ollu todella hyvä peli kaikin puolin!!!!
Lopunon sanottava kyllä sen verran, että hiemanhan se oli sarjassa mielikuvitukseton taisto. Tuota tosin tuntuu olevan aika monessa pelissä, eli jos lopussa on selkeä boss-taisto, niin se tuppaa olemaan pieni pettymys. Itsestä välillä tuntuu, että pelien loput voisi ratkaista jollain muullakin tavalla kun pakollisella boss-taistolla.bossista