Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Jos ostaa sieltä kaupasta loppumattomat panokset tai ihan mitä muuta vaan niin säilyykö ostokset kaikilla vaikeustasoilla ? Olen pelannut pelin nyt normitasolla läpi ja kokeilin peliä kaikista helpoimmalla. Ajattelin ostaa loppumattomat kranaatit mutta rupesin miettimään:confused: että joudunko maksamaan siitä myös normitasolla erikseen tai murskaavalla?

Jos meet esim. Hardilla, niin ne bonukset toimii sit ainoastaan Hardilla ja sitä alemmilal vaikeustasoilla. Eli Crushingissa ne ei toimi ennen kuin meet Crushingilla läpi. Eli nyt kun oot menny Normalilla, niin ne jutut toimii vain Normalilla ja sitä alemmilla vaikeustasoilla.

Huh. Olen chapter 18:ssa menossa ja täytyypä kyllä kehua, kuinka paljon peli petraa ykkösosasta. Drake's Fortunen pelasin n. kk sitten läpi ja arvoin kuutosen ja seiskan väliltä arvosanaa. Eka osan loppupuolella kävin netistä tsekkaamassa chaptereiden määrän, että loppuuhan tämä jo kohta, mutta nyt taas pikemminkin ketuttaa ajatus siitä, että peli on kohta lopussa.

Visuaalinen ulosanti on jotain aivan uskomatonta, tavallisesti tuo satatuumainen kuva paljastaa kaikki pienetkin sutut helpommin kuin tv-ruutu, mutta nyt saa jatkuvasti kyllä huokailla ihmetyksestä. Tuntuisi, että jos kerran moiseen näyttöön pystyy, laitettaisiin pelaaja väkisin välillä tuijottelemaan maisemia, mutta eihän tässä kerkiä kun jatkuvasti on meno päällä. Ammuskelukaan ei jostain syystä tympäse läheskään niin paljon kuin ykkösosassa, vaikkei sitä varmaan sen vähempää ole.

PAITSI
se junan lopussa odotellut bossi otti kyllä pattiin. Äijä juoksee ja pieksää turpiin, vaikka sitä on tulittanut suoraan naamaan yli lippaallisen. Syö aika pahasti fiiliksiä ja tunnelmaa.

PAITSI
se junan lopussa odotellut bossi otti kyllä pattiin. Äijä juoksee ja pieksää turpiin, vaikka sitä on tulittanut suoraan naamaan yli lippaallisen. Syö aika pahasti fiiliksiä ja tunnelmaa.

Ihmeen monella on vaikeuksia ton kohdan kanssa, mut itellä meni sekä hardilla ja crushingilla ekalla tuo läpi. Enemmän otti pattiin joissain kohdissa joka suunnasta tulevat vihollislaumat.

ihan helppo kohta munkin mielestä mut täs kohas on myönnettävä et on kyl parhain peli mitä oon koittanu:)

Ihmeen monella on vaikeuksia ton kohdan kanssa, mut itellä meni sekä hardilla ja crushingilla ekalla tuo läpi. Enemmän otti pattiin joissain kohdissa joka suunnasta tulevat vihollislaumat.

Itse vedin ihan normivaikeustasolla varmaan 10 kertaa ennenkuin tajusin, että tuohon pitää nyrkkejä käyttää. Mielenkiintoista sinänsä, että pari nyrkiniskua tehoaa paremmin kuin lipas luoteja. Eikä siis tuo kinkkisyys niinkään ottanut pattiin, vaan se että yhtäkkiä yhtä ihmistä voi ampua kymmeniä kertoja kasvoihin ilman että tuo hetkahtaa yhtään. Latisti sillä hetkeksi koko fiilistä.

Itse vedin ihan normivaikeustasolla varmaan 10 kertaa ennenkuin tajusin, että tuohon pitää nyrkkejä käyttää. Mielenkiintoista sinänsä, että pari nyrkiniskua tehoaa paremmin kuin lipas luoteja.
Eikä tuo edes ollut pelin ainoa vastaavalla tavalla scriptattu kohtaus. Eli itse kohtaus ei ole kovinkaan vaikea, jos sen sattumalta tekee heti ensimmäisellä kerralla kuten se on suunniteltukin.
Aika monessa pelissähän jonkinlaisia scriptattuja kohtauksia käytetään, varsinkin jos siinä pelissä joku juonellinen tarinakin on.

Tuossa moninpelissä on tuo videoiden siirto mahdollisuus niin minne ne oikein siirtyy? ND sivuille vai minne sillä reportaisin parista cheaterglitsaajista ja videossahan näkyisi kuinka he sen tekivät.
On se MP hyvä kunhan ei pelaajat lagaa ihan liikaa esim. kuolee itse kun on juossut seinän taakse piiloon tai saa myöhäsen tapon tai äijät juoksee näkymättöminä kun lagaa.

Järjestäisikö KFin tässä pelissä turnausta sillä minun mielestäni peli on aivan loistava klaaniotteluihin.

Visuaalinen ulosanti on jotain aivan uskomatonta, tavallisesti tuo satatuumainen kuva paljastaa kaikki pienetkin sutut helpommin kuin tv-ruutu, mutta nyt saa jatkuvasti kyllä huokailla ihmetyksestä.

Niin, Uncharted 2:n grafiikka ja visuaalinen ilme muutenkin on kyllä todella korkealla tasolla. Veikkaan, että se tarjoaa tämän hetken parasta grafiikkaa millään alustalla ja millään genrellä.

Sinänsä hyvä niin, koska jonkun on aina johdettava joukkoa. Nyt sen tekee Naughty Dog.

On myös itse osallistuttava kehuihin ulkoasun suhteen. Aivan tolkuttomat maisemat ajoittain, törkeän hienoa grafiikkaa. Välillä tulee mieleen että xbox360 olisi jonkun verran tehokkaampi johtuen yleensä multiplattarien lievästä paremmuudesta, mutta sitten tulee näppeihin tämmöinen peli, niin näemmä osaavan käsissä ps3:stakin saa ulos kiitettävästi hönkyä.

Itse peli muutenkin oli rautaa, jos ensimmäinen osa oli mielestäni 8.5-9/10 arvion peli, tämä on jo lähelle 9.5/10 kokemus. Vaikka pohjimmiltaan peli on skriptattua putkijuoksua, niin ei tätä genressään mikään kyllä päihitä. Upeita kohtauksia toinen toisensa perään.

Ainut "isompi" moitittava mitä oikeastaan keksii, on että se tumma naikkonen on aika epämiellyttävä pelihahmo. Blondi on paljon sympaattisempi.

Ykkösen liika räiskintä ei enää tässä haitannut, vaikka räiskintää oli yhä paljon. Se oli ilmeisesti rytmitetty sen verran fiksummin, ettei alkanut puuduttamaan missään vaiheessa.

Itse peli muutenkin oli rautaa, jos ensimmäinen osa oli mielestäni 8.5-9/10 arvion peli, tämä on jo lähelle 9.5/10 kokemus. Vaikka pohjimmiltaan peli on skriptattua putkijuoksua, niin ei tätä genressään mikään kyllä päihitä. Upeita kohtauksia toinen toisensa perään.

Tosiaan tuohon putkijuoksuun saivat onneksi hieman parannusta tällä vaihtuvalla ympäristöllä. Kun siis ykösessä koko tapahtuma tapahtui siinä samaisessa alueessa (tosin ei juoni olisi voinut sitä muuallekkaan repiä), niin tässä saa nähdä runsaasti erilaista maisemaa.
Loistava peli, pörfekt :D

Ainut "isompi" moitittava mitä oikeastaan keksii, on että se tumma naikkonen on aika epämiellyttävä pelihahmo.

Oh. Chloe Frazer.. Melkein yhtä hyvä videopelimisuli kuin Dreamfallin Zoë Castillo. No ei sentään, mutta hyvä hahmo joka tapauksessa.

Niin ja itse pelistä vielä vähän. Yksinpeli oli ainakin silkkaa kultaa. Juoni oli mahtava ja sisäinen seikkailijani heräsi peliä pelatessa. Mahtavaa settiä. Moninpeliä on nyt tullut noin sata matsia hakattua ja sekin vaikuttaa varsin mukavalta puuhalta. Ehdottomasti ostamisen arvoinen peli!

Onko typerää ku noita aseita joita on ostanut sieltä valikosta niin ei voi käyttää muilla vaikeustasoilla muutakun sillä jolla on mennyt pelin läpi. Ykkös osassahan noita aseita pysty käyttään muillakin vaikeusasteilla.

Onko typerää ku noita aseita joita on ostanut sieltä valikosta niin ei voi käyttää muilla vaikeustasoilla muutakun sillä jolla on mennyt pelin läpi. Ykkös osassahan noita aseita pysty käyttään muillakin vaikeusasteilla.

Olis muuten liian helppoa saada trophyt esim. Crushingilla pelatessa, kun menee eka nopeesti Easyllä läpi ja sit laittaa kaikki avut päälle... Sen takia siis.

Olis muuten liian helppoa saada trophyt esim. Crushingilla pelatessa, kun menee eka nopeesti Easyllä läpi ja sit laittaa kaikki avut päälle... Sen takia siis.

Niin mutta olihan ykköseski niin et ei pystyny ku pelas ekaa kertaa tolla Crushingilla¨nii ei voinu käyttää apuja. Mut ihan sama.... Mutta miks toi näyttää ku siä kauppa osios on siä alhaalla Drakes Fortune nii sitä ku painaa nii se sanoo et trophyjä ei löydy vaikka oon saanukki siitä kaikki trophyt.

Siis jos pelaat läpi esim. normaalilla, niin pystyyhän niitä aseita ja muita bonuksia valitsemaan normaalilla, helpolla ja erittäin helpolla vaikeustasolla.

Mutta miks toi näyttää ku siä kauppa osios on siä alhaalla Drakes Fortune nii sitä ku painaa nii se sanoo et trophyjä ei löydy vaikka oon saanukki siitä kaikki trophyt.
Minulla kyllä toimi aivan hyvin.. siihenhän riittää että Drakes Fortunen trophyistä löytyy joku pelin läpäisemisestä saatu trophy ja siitä hyvästä saa Among Thievesiin 100 000 krediittiä.

Siis jos pelaat läpi esim. normaalilla, niin pystyyhän niitä aseita ja muita bonuksia valitsemaan normaalilla, helpolla ja erittäin helpolla vaikeustasolla.

Minulla kyllä toimi aivan hyvin.. siihenhän riittää että Drakes Fortunen trophyistä löytyy joku pelin läpäisemisestä saatu trophy ja siitä hyvästä saa Among Thievesiin 100 000 krediittiä.

Niin mutta sitä tarkoitinkin et ykköses jos pelas eka vaikka normaalilla ja sitten pelas hardilla nii pysty käyttämään niitä aseita mitä oli normaalilla jo saanut. Mutta murskaavalla piti pelata eka läpi ja sitten pysty käyttään näitä aseita sun muita bonuksia. Näin ainakin muistelisin. Mutta ihan sama en jaksa ruveta tappeleen tosta jutusta.

Ittellä se ei löydä niitä trophyjä vaikka oon siitä ykkös osasta saanut 100% Siinä tulee vaan joku teksti et "Drakes Fortune trophyjä ei löydy"

Niin mutta sitä tarkoitinkin et ykköses jos pelas eka vaikka normaalilla ja sitten pelas hardilla nii pysty käyttämään niitä aseita mitä oli normaalilla jo saanut. Mutta murskaavalla piti pelata eka läpi ja sitten pysty käyttään näitä aseita sun muita bonuksia. Näin ainakin muistelisin. Mutta ihan sama en jaksa ruveta tappeleen tosta jutusta.

Ittellä se ei löydä niitä trophyjä vaikka oon siitä ykkös osasta saanut 100% Siinä tulee vaan joku teksti et "Drakes Fortune trophyjä ei löydy"

En ole varma, mutta tarkastaakohan peli Drakes fortunen tallennustiedostosta sen trophyjen määrän. Tai kun trophyt on samalla tavalla siinäkin siellä mitalli- valikossa.

En ole varma, mutta tarkastaakohan peli Drakes fortunen tallennustiedostosta sen trophyjen määrän. Tai kun trophyt on samalla tavalla siinäkin siellä mitalli- valikossa.

Ite olin jo poistanut Drakes fortunen tallennustiedot pleikkarilta ja silti sain ton 100 000 among thievesiin

Ylös Bottom