Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itselläni ei jostain syystä toimi tuo 100k rahaa Uncharted 1:stä, vaikka löytyy platinumi kyseisestä pelistä sekä tallennus. Mitään neuvoja?
Pelasin pelin läpi Hardilla. Aloitin uuden pelin Crushingilla, mutta jätinkin sen heti kesken ku tweakseja ei voinutkaan käyttää. Typerääkö? No ainakin minusta. Tulin takas päävalikkoon ja Chapters vaihtoehto oli sieltä tyystin kadonnut. Onko nyt näin, että en saa sitä mistään enää takaisin muuten kuin pelaamalla pelin uudestaan läpi?
Mee bonus valikkoon ja klikkaa neliötä.
Mä ostin pelini ihan Suomesta mutta jostain syystä sain brittiversion ja siinä ei ole muita kielivaihtoehtoja kuin englanti. Eli play.comista tilatessa ei saane suomenkielistä peliä. En kyllä pysty ymmärtämään miksi kaikkialle Eurooppaan ei jaeta samanlaista peliä.. Tuskin ketään haittaa jos pelin kieltä voisikin vaihtaa.
Eikös itse konsolin kieleksi pidä valita "Suomi" että mahd. dubit toimii? Vai ehkä tämäkin on muuttunut..
Sen verran on perään sanottava, että Uncharted 2:ssa (ja ykkösessä) on aivan loistavaa (englanninkielistä) ääninäyttelyä. Aika kauheaa olisi pelata peliä Suomi-dubbauksella (jos sellaista pelissä on). Lasten peleissä sen tavallaan ymmärrän sitten..
Pakko tulla varmistamaan täältä. Eli veli vetäs tämän pelin vaikealla läpi ja sitten sen talletuksessa alko itestään vissiin uusi peli tai niin se ainakin sano mulle. Itse nyt sitten ajattelin vetää läpi myös tämän ja jatkoin sitä veljen peliä ja se oli siinä alun junakohassa. Vaihdoin sitten vaikeustason murskaavalle niin tuleeko siitä se trophy että on löpässy pelin murskaavalla?
Vai pitääkö mulla alottaa kokonaan uus talletus ja ihan alusta asti murskaavalla? Vaikka olihan tuossakin tuo aivan ensimmäinen kohta pelissä vissiin. Noiden aarteiden takia en jaksais uutta alottaa kun veli keränny jo jonkun verran niitä.
No ainakin kaikki seuraavat kentät pitäisi olla sitten alusta asti murskaavalla tasolla, ja niistä ainakin kirjautuu että olet murskaavalla ne pelannut. Ja voit sieltä chapter valikosta pelata sen ekan kentän sitten uusiksi murskaavalla, jos se ei ole kirjautunut murskaavaksi. Toivottavasti nyt saat jotain selvää tästä
Josko se vähän rajottaisi sitä shotgun rushia. Saisi sen ryntääjän niitattua ennen kun ollaan iholla.Kiinnostavaa myös nähdä miten tuo heikompi lähtö-HP vaikuttaa peliin.
Hyvin samoissa tunnelmissa itsekin aikoinaan tuon kohtauksen pelasin. Eihän se loppujen lopuksi vaikea ollut, mutta mielestäni kaikki pelien pahiksetkin täytyisi olla voitettavissa ensimmäisellä yritykselläkin. Tuollaiset raivostuttavat scriptatut pahikset saa pelaajan useimmin vain menettämään hermonsa. Itsekin tyhjensin pari lippaallista AK47:lla sen naamaan, eikä tapahtunut mitään, kunnes vahingossa huomasin että pari kertaa nyrkkiä naamaan saa sen putoamaan.Perkele miten raivostuttava kohtaus. Miks noin vittumaisia bosseja pitää peliin tunkea? Bosseja ylipäätään? hermot vaan menee.
Hyvin samoissa tunnelmissa itsekin aikoinaan tuon kohtauksen pelasin. Eihän se loppujen lopuksi vaikea ollut, mutta mielestäni kaikki pelien pahiksetkin täytyisi olla voitettavissa ensimmäisellä yritykselläkin. Tuollaiset raivostuttavat scriptatut pahikset saa pelaajan useimmin vain menettämään hermonsa. Itsekin tyhjensin pari lippaallista AK47:lla sen naamaan, eikä tapahtunut mitään, kunnes vahingossa huomasin että pari kertaa nyrkkiä naamaan saa sen putoamaan.
Todella ärsyttävää kun mistään ei voi tietää pitääkö sitä mahdollisesti ampua 5000 kertaa ja sen jälkeen potkaista naamaan vai onko pelin etenemiseksi tehtävä joku toinen ainoa oikea ratkaisu.
Alkaa pikku hiljaa tympiä tuo kohdan valitus kun se oli niin pirun helppo ekalla että tokalla kerralla.