Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
IGN julkistanut valintansa vuoden parhaaksi peliksi aika hilpeällä videolla:
IGN Video: IGN's Best of 2009 Videos Video - IGN 2009 Game of the Year
Oisko mittää klaanii mihin vois liitty ?? oon level28 ja aika hyvävaikka ihe sanonkii
Aiemmalla kokemuksella alemmista vaikeustasoista ehkä joku pari iltaa (7-8 tuntia) Lazarevichiin asti. Sitä tuli ehkä reilun vartin verran yritettyä mutta kun ei tippunut niin loppui mielenkiinto. Vanhaksi sitä kai alkaa tulla - ei vaan enää jaksa noita pomoja, joita paniikissa hierotaan viisikin minuuttia ja kuolon korjatessa sama rumba alkaa alusta :/Kuinka kauan teillä meni, vetää vaikealla?
Oisko mittää klaanii mihin vois liitty ?? oon level28 ja aika hyvävaikka ihe sanonkii
Tällälailla vedin itse Crushing-tason läpi:Sitä tuli ehkä reilun vartin verran yritettyä mutta kun ei tippunut niin loppui mielenkiinto. Vanhaksi sitä kai alkaa tulla - ei vaan enää jaksa noita pomoja, joita paniikissa hierotaan viisikin minuuttia ja kuolon korjatessa sama rumba alkaa alusta :/
Ah, tästä kiitoksia! Ei tullut mieleenkään, että tuossa voisi oikeastaan minkään sortin erikoisia strategioita hyödyntää mutta tuotapa pitää kokeilla seuraavan kerran kun Uncharted-hammasta alkaa kolottamaan.Tällälailla vedin itse Crushing-tason läpi:
Suomenkielinen tekstitys löytyy. Suomenkielistä puhetta ei löydy pelin mistään versiosta.jos ostan pelin englannista niin onko siinä suomenkieli?
Suomenkielinen tekstitys löytyy. Suomenkielistä puhetta ei löydy pelin mistään versiosta.
Sitten seison korjattuna. Mikäs sen tuotekoodi (BCES-XXXXX) on?Minun kappaleeni on Game.co.uk:sta ja kielivaihtoehtoina on vain ja ainoastaan englanti, joten olen kyllä eri mieltä.
Sitten seison korjattuna. Mikäs sen tuotekoodi (BCES-XXXXX) on?
Ai jo ens viikolla tulloo nuo ekatUncharted 2:een on tulossa alkuvuodesta uusia skinejä ja karttoja... Alla yksi aika hauska esimerkki.![]()
Uncharted 2:een on tulossa alkuvuodesta uusia skinejä ja karttoja... Alla yksi aika hauska esimerkki.![]()