Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

IW pyrkii ilmeisesti lisäämään pelaajien välistä viestintää puutteellisella party chatilla. Taktiikka toimisi varmaan hyvin täydellisessä maailmassa missä brittilapsukaiset eivät pelaa MW2:a, saati laula ja rääy jatkuvasti mikrofoniinsa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos Partychatin puuttuminen on ongelma niin ainahan sitä voi pistää läppärin viereen ja heittää läppää skypen kautta..:rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos on vain toinen kaveri ja pelaatte kahdestaan, niin ainahan voi käyttää PrivateChattia, tai sitten pelaatte Ground Waria jos on pakko olla partyssä koko ajan. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aika outoa tuossa S&D pelimuodossa se pisteiden saanti. Ensimmäisessa MW pelissä S&D muodosta sai eniten pisteitä kun 1 taposta sai jo 50 xp. Tässä MW2 saa saman verran?? Perus TDM pelissä saa taposta jo 100 xp. Eihän tuo nyt mikään iso ongelma ole mutta on tässä pelissä kuitenkin yksi idea se että kerätään pisteitä. Nyt se kaikista mukavin muoto on se mistä saa kaikista vähiten.. MW1 se oli palkitsevaa kun sai tapon, tässä ei... :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

IW pyrkii ilmeisesti lisäämään pelaajien välistä viestintää puutteellisella party chatilla. Taktiikka toimisi varmaan hyvin täydellisessä maailmassa missä brittilapsukaiset eivät pelaa MW2:a, saati laula ja rääy jatkuvasti mikrofoniinsa...
Tätä selitystä aikanaan ounastelinkin. Ja selitykseksihän tuo jää, sillä käytännössä moinen ei millään party-chatin poistolla toteudu. Ihan jo ensimmäisenä ongelmana jenkkideville ei taida tulla mieleen, että kaikki maailman kansat eivät halua tai osaa sitä englantia vääntää nettipelejä pelatessaan.

TDM:ssä huijaaminen siten, että yksi partyn jäsen on toisella puolella:

Tähänhän korjaus on toiselle puolelle joutumisen estäminen, eikä suinkaan partychatin poisto. Väärä korjaus oikeaan ongelmaan. Lisäksi en voi millään uskoa, että kyseinen huijaus olisi mitenkään erityisen tehokas pelitilanteessa, jotta kovin monet sitä viitsisivät käyttää.

Partychatin korvaavat ehdotukset (privachatti, muiden mutetus jne.):

Kyllä, partychatin pystyy korvaamaan varsin helposti ja muiden pelaajien mutetus onnistuu jo boksin käyttisasetuksista lähtien, jolloin niiden kanssa ei tarvitse joka pelin alussa säätää. Tämä ei kuitenkaan ole se pointti. Pointti on, että IW on MW2:n kanssa ottanut askeleen kehityksessä taaksepäin ja ajaa yksinäisen tehopelaajan etua verrattuna sosiaaliseen hupipelaamiseen. Tätä minä en hyväksy, kuten on ketjun mittaan tullut varmasti varsin selväksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja jotenkin pelin tempo on hieman hidastunut joka miellyttää ainakin itseäni. Toki CoD on edelleen melkoisten adhd-pettereiden peli mutta hitaammalla ja varovaisella pelaamisella pärjää nyt huomattavasti paremmin kuin ensimmäisen moninpelissä.

.

Eli edelleen camppimisestä pitäisi palkita?

Liian monta pelia eilenkin tuli missä aina joku oli hinkannu itsensä johonkin koloon!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joku jaksoi valittaa, että Spec Opsit kuraa co-opissa..? Jotain perusteluja?

Tässäkin IW jätkät oli lupailu ihan omaa moodia coopille joka on suunniteltu coop toimintaa varten kun ei halunnu pilata yksinpeliä sillä tj. Nonii onhan toi 2 pelaajan coop cooppia, mutta jos tollanen tehdään ja varta vasten suunnitellaan niin eikö se sitten ois voitu samantien suunnitella sille normaalille 4 pelaajalle. Toi on vaan auttamatta liian vähän jos haluaa vääntää frendien kanssa noita. Toki kai ne voi olla ihan kivoja yhdenkin kaverin kanssa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aika outoa tuossa S&D pelimuodossa se pisteiden saanti. Ensimmäisessa MW pelissä S&D muodosta sai eniten pisteitä kun 1 taposta sai jo 50 xp. Tässä MW2 saa saman verran?? Perus TDM pelissä saa taposta jo 100 xp. Eihän tuo nyt mikään iso ongelma ole mutta on tässä pelissä kuitenkin yksi idea se että kerätään pisteitä. Nyt se kaikista mukavin muoto on se mistä saa kaikista vähiten.. MW1 se oli palkitsevaa kun sai tapon, tässä ei... :mad:

S&D:ssä saa 500xp taposta.
Scoreboardilla se tosin näytetään vain 50:nä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Yöllä kirjoitin hienon stoorin siitä, miten Party Chat-kiellosta oli hauskaa hyötyä, mut KFin tilttasi ja tuhosi mun ajatukset. Tiivistettynä se meni jotenkin näin: unohdin mutettaa samalla puolella olevat saksalaiset, joiden kanssa heitettiin läppää englanniksi noin kolmen matsin ajan. Taispa keskusteluun tulla mukaan jossain vaiheessa brittejäkin. Statsit nyt vähän kärsi, mutta hauskaa oli :)

(Ja neljännessä matsissa lobbyyn tuli sitten heliumeja)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä on boksilaisia lellitty kun pitää niin himpskatin jääräpäisesti nostaa meteli yhdestä partychätin poistumisesta. Suosittelen visiittiä pleikka puolelle jossa heikäläisillä ei ole koskaan edes ollut mahdollisuutta kyseiseen toimintoon - ei CoDeissa, ei yhdessäkään pelissä.

Eihän tuon poistaminen edes vaikuta peliin millään tavalla. Party kun on kasassa pysyvät kaikki kaverukset samalla puolella mikä on tietääkseni se tärkein pointti eikä se missä chätissä sitä läppää heittää? Huomiona heitettäköön että tiimi pysyy jatkuvasti partychätissä, moodista riippuen peli jopa vaihtaa napin painalluksella puolestasi sinne pelichättiin - eli ketään ei koskaan potkita partystä, partyn sisäinen chätti vain muuttuu. Eilen tuon kanssa elettiin ja kuoltiin, mitään ongelmaa tässä systeemissä EI OLE, meno on täysin samaa oli sitten party- tai pelichätissä.

Ja notta huhhuh, peli on äärettömän hauskaa kun saa suuren määrän finskejä matseihin! Sulavaa kommunikointia, kuolettavia täsmäiskuja ja kevyttä taktikointia. Kenttien suuret koot ovat muuttaneet pelin tempoa kyllä melkoisesti, useammassa kentässä sotiminen menee kunnon asemasodaksi vaikka niitä selkään puukottajiakin kyllä löytyy. Ehkä suurin vaiva tällä hetkellä ovat ne saamarin himocodittajat jotka sauvan heilautuksella ownaawat joskus melkein koko matsia. Mutta tasaväkinen ja kiivas mittelö jatkui edelleen, moninpeli on todella hyvin tasapainotettu.

Eli edelleen camppimisestä pitäisi palkita?

Liian monta pelia eilenkin tuli missä aina joku oli hinkannu itsensä johonkin koloon!
Saa toki valaista: millä ilmeellä hidas ja taktinen pelaaminen on kämppimistä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa-a, johtuisikohan närkästyminen vaikkapa siitä, että me maksamme LIVE:stä koska siinä on sellaisia ominaisuuksia, mitä PSN:ssä ei ole. Täten Party-tuen pitäisi olla itsestäänselvyys.

Ja mitä tuossa äsken kuvasit, niin kyllä ei sitä ongelmaa edelleenkään ole, jos ei muuta halua tehdä kuin pelata kyseistä peliä ja keskittää kaikki ajatuksensa siihen. Lue tuo ylempi stammyn viesti, ymmärrät mitä tarkoitan.

Hidas ja taktinen liikkuminen muuttuu kämppimiseksi siinä vaiheessa, kun pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään koko matsin ajaksi. Hidasta ja taktista ehkäpä, mutta liikkuminen kaukana.

Samalla tapaa sitä maksettiin LIVE:stä vaikkei siinä mitää party chatteja ollutkaan. Chatin poistoa on perusteltu IW:n toimesta "huijaamisen" estämin takia sekä joukkueen keskisen kommunikaation lisäämiseksi (koska osa tiimistä on partychatissa, ei kommunikoida lopputiimin kanssa mitenkään). Itse olen ainakin hyvin pystynyt pelaamaan tuota peliä ilman chattia, tuosta on varsinaista haittaa vasta silloin, kun osa pelaajista tippuu tjms.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa-a, johtuisikohan närkästyminen vaikkapa siitä, että me maksamme LIVE:stä koska siinä on sellaisia ominaisuuksia, mitä PSN:ssä ei ole. Täten Party-tuen pitäisi olla itsestäänselvyys.
Tämä nyt ei perustele mitään koska näihin ominaisuuksiin osallistuminen ei vaadi kulta-jäsenyyttä, pelaaminen on se mistä meikäläiset joutuvat maksamaan.
Hidas ja taktinen liikkuminen muuttuu kämppimiseksi siinä vaiheessa, kun pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään koko matsin ajaksi. Hidasta ja taktista ehkäpä, mutta liikkuminen kaukana.
Argumentissa esität kaksi aivan erinlaista lähestymistapaa pelaamiseen: hidas ja taktinen & pelaaja etsii vain mukavan kolon ja ryömii sinne kyttäämään =
kaksi aivan erinlaista tapaa pelata peliä. Itse suosin hidasta ja taktisempaa pelaamista mikä ei todellakaan ole kämppimistä vaan varovaisesti pelaamista.

---

Tämä ristiretki kun muutenkin tuntuu olevan täysin pohjaton ja periaatteita vastaan taisteleminen aiheuttaa vain harmia; niin suosittelen oikeasti että asiaa epäilevät käyvät vaikka kaverilla testaamassa miten peli toimii tämän ominaisuuden kanssa. Kirjaa ei koskaan kannata tuomita kansien perusteella. Itse närkästyin samaisesta uutisesta mutta eihän tuo suoraan sanottuna edes muuta peliä suuntaan tai toiseen. Samaa kunnon codihuttua tuo on, ei se mihinkään ole muuttunut :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämä nyt ei perustele mitään koska näihin ominaisuuksiin osallistuminen ei vaadi kulta-jäsenyyttä, pelaaminen on se mistä meikäläiset joutuvat maksamaan.

Itse asiassa, partychat vaatii sen Gold-tason jäsenyyden :)
Privachat ei vaadi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämä ristiretki kun muutenkin tuntuu olevan täysin pohjaton ja periaatteita vastaan taisteleminen aiheuttaa vain harmia; niin suosittelen oikeasti että asiaa epäilevät käyvät vaikka kaverilla testaamassa miten peli toimii tämän ominaisuuden kanssa. Kirjaa ei koskaan kannata tuomita kansien perusteella. Itse närkästyin samaisesta uutisesta mutta eihän tuo suoraan sanottuna edes muuta peliä suuntaan tai toiseen. Samaa kunnon codihuttua tuo on, ei se mihinkään ole muuttunut :)
Ei mulla ainakaan ole mitään ristiretkeä, vaan ihan omasta puolestani ja omista mielipiteistäni olen puhunut. Tarkoitus ei ole ketään "käännyttää" tms. Asiasta on puhuttu yhtä viestiä enemmän, koska olen vastaillut toisten postauksiin ja käsitelty on mm. tätä huijaus-argumenttia ja muuta.

Enemmän sitä käännytystä sieltä leiristä tulee:

Kokeile vaan. Ei se niin paljoa haittaa. Pienellä vaivalla pääsee samaan lopputulokseen kuin ennenkin. Peli on tosi hyvä ilman partychattiakin...

Tiedän, eikä tämä ole koskaan ollut se pointti.

Partychatin poisto ei ole ominaisuus, vaan ominaisuuden poisto. Toki party on porukan kasaavana elementtinä edelleen olemassa, mutta party "laajennettuna privachattina" on poistettu, vaikka asiaa kääntelisi ja paikkailisi kuinka. Hyvän ominaisuuden poistaminen on aina negatiivista, vaikka "ilmankin pärjää". Miksi pitäisi vain "pärjätä" kun ennen kaikki oli vieläkin paremmin? Ei jummarra, ei jummarra.

Tiedä sitten missä ketjussa asiasta debatoimista pitäisi jatkaa. Tiedän että tämä ketju on suht väärä paikka asian puimiseen ja vain ärsyttää kaikkia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo sen mä tajusin.. Ihmettelin tuota että leaderboardissa on eri pistemäärä mitä oikeasti saa.. :)

joo ihmettelin eilen ihan samaa, mutta kyllä matsin jälkeen sieltä tulee ihan oikeat pisteet kuitenkin. eli jos leaderboard näyttää 200 niin pisteitä tulee 2000 + match bonukset sun muut. ilmeisesti joku pikku bugi tuossa käynyt.
 
Ylös Bottom