Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On nyt tullu pitkästä aikaa taas pelattua tätä peliä, varsinkin Hardcore Team Deatmatchia. Pakko sanoa et jumankauta mitä kykkimistä tää nykyään on! :mad: Eihän tässä ole enää mitään järkeä, kun vastustaja liikkuu pelistä ensimmäisen 5s ja sen jälkeen istutaan tai maataan jossain nurkassa koko loppupeli. Tiedän, että kämppereitä on ja tulee aina olemaankin, mutta nyt alkaa jo tuntua, että 80% pelaajista on näitä nurkassa istuskelevia pellejä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On nyt tullu pitkästä aikaa taas pelattua tätä peliä, varsinkin Hardcore Team Deatmatchia. Pakko sanoa et jumankauta mitä kykkimistä tää nykyään on! :mad: Eihän tässä ole enää mitään järkeä, kun vastustaja liikkuu pelistä ensimmäisen 5s ja sen jälkeen istutaan tai maataan jossain nurkassa koko loppupeli. Tiedän, että kämppereitä on ja tulee aina olemaankin, mutta nyt alkaa jo tuntua, että 80% pelaajista on näitä nurkassa istuskelevia pellejä.

Haha iha samaa mieltä. HC TDM en kyl ite pelaa, mutta oma suosikki pelimuoto, Free for all, on kyl kans menny iha samanlaiseks kyykkimiseks. En oo enää jaksanu pelata sitä, ku jengi istuu samassa kulmassa koko pelin ajan. Välillä tuntuu, että ite on ainoo joka liikkuu ympäri mappia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse jo sen verran "kypsä" tähän peliin, että enään ei löydy mitään muuta kivaa, kuin vain metsästää noita nukeja...

...joten laitetaan nyt pientä galluppia vaikka pystyyn, että kuinkas monta nukea kukin on saanut? Itselleni tuli tänään 12:sta täyteen. Melkoista cämppimistä ja aimo annoksen tuuria nuo ovat vaatineet...se joka sanoo, että tuuria ei tarvita, niin valehtelee :rolleyes:


Mä kyllä kehtaan sanoa että ei se nuke vaadi mitään "onnea".
Harrier, chopper gunner, nuke., Eipä se vaadi kun sen 7 ja piiloon niin on nuke taskussa..

Mutta onko se niin hienoa sitte? Tottunu tota sd:tä pelaamaan niin yleensä jää siihen max. 17een se killstreak ku loppuu peli kesken.

Nuke, se ei vaadi oikeastaan mitöön, muuta kuin yhden olut tölkin.. :P
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mä kyllä kehtaan sanoa että ei se nuke vaadi mitään "onnea".
Harrier, chopper gunner, nuke., Eipä se vaadi kun sen 7 ja piiloon niin on nuke taskussa..

Mutta onko se niin hienoa sitte? Tottunu tota sd:tä pelaamaan niin yleensä jää siihen max. 17een se killstreak ku loppuu peli kesken.

Nuke, se ei vaadi oikeastaan mitöön, muuta kuin yhden olut tölkin.. :P

Mitäs sitten kun jokaisella vastustajalla on käytösssä Cold-Blooded? Siinä voi Harrierit yms. pyöriä ilmatilassa vaikka kuinka usein, mutta mitään ei tapahdu??? Ja kun itse ei voi oikeataan valita, että mihin servuun sitä lykätään, niin eikös se vähän "tuuria" vaadi, että sielä niitä kavereitä pyörii ilman Cold-Bloodedia niin monta, että Harrieri ehtii ottaa sen vähintään 4 tappoa, että saa chopperin käyttöön....oletuksena tietenkin se, että Harrierin jälkeen mennään sinne puskahommiin ja otetaan ne tapot, mitkä killstreak reward:lla saa...

Eihän siinä ole tosiaan mitään "hienoa" nuken saamisessa, mutta kun kaveri on myynnyt pelin jo pois ja muutenkin eipä tuo peli kannusta mihinkään tiimityöhön, niin tuo killstreak "huoraaminen" jää omalle kohalle ainoaksi tehtäväksi...joskus tietenkin tulee pelattua myös "joukkueen" puolesta :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

[video=youtube;29zUKqKj_ww]http://www.youtube.com/watch?v=29zUKqKj_ww[/video]
Tossa oma nuke. Eka nuke ja ainoo nuke, nuket on niiiiiiiin 2009. Ja älkää nyt herranen aika käyttäkö sitä choppergunneria aka noobgunneria.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eikö tosiaan IW ole luonut mitään nettisivua, josta sais kahteltua, että mitä sielä taistelutantereella on tullut tehtyä...siis toisin sanottuna jtn statiikka sivua omista saavutuksista yms. Vähän samaan tapaan kun Dice on tehnyt BC2 kanssa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eikö tosiaan IW ole luonut mitään nettisivua, josta sais kahteltua, että mitä sielä taistelutantereella on tullut tehtyä...siis toisin sanottuna jtn statiikka sivua omista saavutuksista yms. Vähän samaan tapaan kun Dice on tehnyt BC2 kanssa...

Ei ole. Aluksihan jengi sellasta odotteli et se aukeis sillä manuskan vikasivulla olevalla koodilla. Mutta eipä silläkään saanu ku sen mahtavan exclusive sisällön eli oli kai kolme biisiä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

VIIMEIN 1000 gamerscorea tästä pelistä, ensimmäiset 1000 pistettä mitä olen ansainnut. Juuri äsken vedin viimeisen spec-opsin Veteranilla kahden tunnin yrittämisen jälkeen yksin. Nyt on hyvä olo. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vieläkö täällä pyörii MW2:sen pelaajia vai onko siirrytty kokonaan Black Opsiin? Itse hakattuani Black Opsia sain siitä vähäksi aikaa tarpeekseni ja jatkoin vanhaa MW2 quick scope harrastustani. Olisiko täällä halukkaita pelaajia, esimerkiksi täksi illaksi olisi kiva saada jotain peliseuraa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Juu, netissä tulee pelailtua tällä hetkellä paljonkin. Quick scopetus tosin on hyvin ärsyttävää. :O
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos täällä ketään kuka haluaisi ottaa 1 vs 1 quick scope/no scope matsin tai joka on hostina quick scope servussa (esim. private matchit)?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli tääkin hommattua, menneellä viikolla tipahti postilaatikkoon. Kiitos latelan pääsin testaamaan liveenkin (48h trial), mutta turpaanhan siellä tuli aika pahasti :D Mutta kai se sitten paremmin sujuisi jos pääsisi enemmän pelaileen.

Yksinpeliä tuli sitten vaan hakattua, eilen jäi Loose Ends -tehtävään jumiin, mutta täytyy sitä tästä kohta koitella jos pääisis. Että eiköhän se tänään läpi mennä ;) Livee pitäis vaan hommailla.

EDIT: Kyllä, läpi on! Osa tehtävistä toiseksi helpoimmalla tasolla (en nyt muista niitten nimiä) ja osa helpoimmalla, kun ei jaksanu raastaa hermoja enää :D

Ja livee tuli 3kk ostettua :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

onks tääällä muita samanlaisia että pelannu mw2 jo sillei aika vitu kaua mut nyt ostanu black opsi..... sit tuli mielee mw2 ja nykäää jauhaaa vaaan intervention/barretilla s'n'd tai jtn .... :::: D?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

...Ja livee tuli 3kk ostettua :P

Olisit nyt ihmeessä ostannut heti kättelyssä sen 12kk liven. Nimittäin nyt kun pelailet 3kk livessä, niin tuut varmaan aika nopeesti ostamaan lisää liveaikaa, koska kun liveen tottuu, niin eipä niitä yksinpelejä jaksa enää tahkota 11 kertaa läpi. Koskee siis muidenkin pelien kohdalla kuin MW2:sen.

onks tääällä muita samanlaisia että pelannu mw2 jo sillei aika vitu kaua mut nyt ostanu black opsi..... sit tuli mielee mw2 ja nykäää jauhaaa vaaan intervention/barretilla s'n'd tai jtn ....

Jaa-a, enpä tuosta tiedä, mutta eipä tuo Black Ops jaksanut enää innostaa samalla tavalla kuin MW2 ja kyllä omasta mielestä MW2 vie voiton....kyllähän Black Opsin yksinpelinkin jaksoi pelata ja muutaman prestigen vetää, mutta täytyy kyllä harkita, että josko tuo BO on viimeinen CoD, jos sarja ei uudistu totaallisesti...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse jo sen verran "kypsä" tähän peliin, että enään ei löydy mitään muuta kivaa, kuin vain metsästää noita nukeja...

...joten laitetaan nyt pientä galluppia vaikka pystyyn, että kuinkas monta nukea kukin on saanut? Itselleni tuli tänään 12:sta täyteen. Melkoista cämppimistä ja aimo annoksen tuuria nuo ovat vaatineet...se joka sanoo, että tuuria ei tarvita, niin valehtelee

Pakko vastata tähän aika vanhaan kysymyksen kun on tylsä:p.
No minulle tuli 67 Nuke puoli vuotta sitten ja sen jälkeen en ole MW2 pelannut koska levy meni paskaksi:P
Ja itselläni ne nuket eivät tule munkilla, vaan itse vain saan niitä:/
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vieläkö porukka pelaa tätä livessä?

Mää ainakin olen taas innostunut tätä pelaamaan. Black Ops on vaan jotenkin niin tylsä peli...
Ihan mukavaahan tää on, ja niitä kuuluisia noobituubeja ja commandopuukkojakin tulee vain n. kerran pelissä. Ja onneksi OMA-Danger Close-yhdistelmällä pelaavaat eivät ikinä mitään maailman parhaita pelaajia ole. ;)

Ainoa harmi on, että melko huonosti tuntuu pelejä löytyvän. En tiedä, että johtuuko sitten uudesta netistä (NAT on kyllä Open) vai mistä, mutta melko kauan kestää aina pelin löytäminen. Domia ja SD:tä kyllä löytää, mutta lempipelimuotoani HQ:ta löytyy vain yöllä ja silloinkin ne ovat useimmiten jenkkipelejä :/

Ja tuohon Nuke-kysymykseen vastatakseni; 13 nukea olen saanut. Emblemin saamisen jälkeen en ole edes yrittänyt, koska Nuken saaminen vaatii "puolustavaa" pelityyliä ja itse pidän enemmän rushimisesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikähän tähän on tullut tai pikemminkin pelaajiin tullut?

3h yritin tätä pelata(TDM), joka pelissä valehtelematta ainakin 2 noodtube dangerclose kaveria...

Ja muutenkin pelaajat oli todella passiivisia :(
Ei edes black opsissa kämpitty niin paljon!
 
Ylös Bottom