Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

NIIN? Sitähän toi sanoikin että kun olet nähnyt yhden olet nähny kaikki...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

NIIN? Sitähän toi sanoikin että kun olet nähnyt yhden olet nähny kaikki...

Ohops, luin väärin.

Omasta mielestäni kyllä silti Sandyn videot on viihdyttävimpiä MW2-videoita mitä on tällä hetkellä tarjolla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Gamertagini on iiTz Sniperr .. pelailen suunnilleen kyseistä peliä joka päivä. Lisäilkääs jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kumpi kannattais hommata? Stimulus vai Resurenge? Stimuluksessa houkuttaa "crash", mutta olen kuullut että Resurenge olisi parempi koska siinä on carnival. Mitä mieltä olette?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä tuo Resurenge kannattaa hommata.Mielestäni ainoa huno mappi siinä on Strike.Kun taas en tykännyt yhtään noista Stimuluksen mapeista.Ainoa mikä iski oli vanha Overgrown.Jollei sitten tuo Crash niin paljon himota niin osta resurenge
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä tuo Resurenge kannattaa hommata.Mielestäni ainoa huno mappi siinä on Strike.Kun taas en tykännyt yhtään noista Stimuluksen mapeista.Ainoa mikä iski oli vanha Overgrown.Jollei sitten tuo Crash niin paljon himota niin osta resurenge

Ton resurengen hommasin. Pelaan sitten overgrownia ja crashia cod4:ssa.:) Mut toi vacant ja strike on musta hyviä kenttiä. uusista kartoista carnivalia olen kerennyt vaan pelata, ja se oli kyl musta hyvä. Siinä oli sopivasti vaihtelua, snipaamisesta haulikolla kikkailuun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä tuo Resurenge kannattaa hommata.Mielestäni ainoa huno mappi siinä on Strike.Kun taas en tykännyt yhtään noista Stimuluksen mapeista.Ainoa mikä iski oli vanha Overgrown.Jollei sitten tuo Crash niin paljon himota niin osta resurenge

Itse olen täysin eri mieltä :)

Stimulus oli paljon parempi paketti, Salvage on yksi parhaita kenttiä omaan makuun, samoin Crash. Bailout ja Storm on myös hauskoja isompia karttoja. Huonoin noista mun makuun on juuri tuo Overgrown, mikä sekin on ihan ok. Sniper kentät vaan iskee harvemmin.

Resurgencesta taas mainitsemasi Strike on omasta mielestä paras kenttä, oikeastaan yksi parhaita kenttiä codin historiassa. Vacant toimii myös mutta uudet kentät ei vaan toimi. Trailer Park on ehkä huonoin kenttä koskaan, ja ainoastaan S&D sopii tuohon mappiin. Fuel on muuten hyvä, mutta kivi glich + objektiivit/plantti paikat toisella puolella kenttää takaavat että tästä kentästä puolet menee hukkaan. Carnival taas on aivan täynnä kämppipaikkoja, ja plänttipaikat on sijoiteltu niin että hyökkääjät pääsevät A:lle nopeammin kuin puolustajat. Tästä seuraa että 95% matseista on pikaplänttejä A:lle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse olen täysin eri mieltä :)

Juurikin näin. kyllä noista kahdesta stimulus on parempi, overgrowni ei oo omaan makuun ja bailout on vähän siinä rajoilla, mutta muut menee. Resurgencesta ei jaksa innostaa trailer park, vacant ja carnival. Onkohan tähän tulossa vielä lisää karttapaketteja kun tuo black opsikin on tulossa?
 
Juurikin näin. kyllä noista kahdesta stimulus on parempi, overgrowni ei oo omaan makuun ja bailout on vähän siinä rajoilla, mutta muut menee. Resurgencesta ei jaksa innostaa trailer park, vacant ja carnival. Onkohan tähän tulossa vielä lisää karttapaketteja kun tuo black opsikin on tulossa?

Mun mielestä se overgrown on koko pelin p*skin mappi. Muut mapit kummassakin packissa on hyviä, poikkeuksena bailout. Paras on varmaan uusista salvage tai trailer park.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Fuel on muuten hyvä, mutta kivi glich...

Kerros lisää tästä?

Mä kyllä diggailen kaikista kartoista ihan yhtä paljon. Enemmän niitten mielekkyyteen vaikuttaa minusta peliseura ja pelimuoto. Strategiat sitten aina sen mukaan.

Aloitin btw vihdoin uuden prestigen, ihan vain tylsistymisen vuoksi ja täytyy sanoa että mielekkyys nousi taas hitusen ylemmäs, kun pitää testailla uusia aseita johdostansa.
Olin vähän niinkuin fakkiintunut m16:n ja akogin yhdistelmään. Nyt olen jopa viehtynyt snipailustakin:)

Nyt odottelen kovasti sitä uutta kodia, jonka mukana pahimmat perseilijät ja ne brittinulikat siirtyis pois jaloista pyörimästä ja ennenkaikkea HUUTAMASTA!!!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voiko MW2:sen asentaa Xboxin kiintolevylle?

Kaikki boxin pelit voi asentaa kovalevylle.
Tämä ominaisuus tuli muistaakseni reilu vuosi sitten, ja jos tämän jälkeen et ole boxia päivittänyt et myöskään voi mitäkään peliä kovulle asentaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaveri tulkuttaa että tämä pitäisi hankkia, siispä mieleeni tulikin että onko minkälaiset mahdollisuudet pelata system linkissä tätä? Pystyykö tarinaa jauhamaan esim, tai onko muita vaihtoehtoja? Voi olla turha hankinta muuten, kun netissä en tätä pelaile. :)

Tietenkin yksinpeli kiinnostaa, mutta kampanjan lyhyyden takia ei juuri hetkauta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaveri tulkuttaa että tämä pitäisi hankkia, siispä mieleeni tulikin että onko minkälaiset mahdollisuudet pelata system linkissä tätä? Pystyykö tarinaa jauhamaan esim, tai onko muita vaihtoehtoja? Voi olla turha hankinta muuten, kun netissä en tätä pelaile. :)

Tietenkin yksinpeli kiinnostaa, mutta kampanjan lyhyyden takia ei juuri hetkauta.

No jos ei netissä aio pelata eikä kamppanja hetkauta, niin ei tätä kannata hankkia, kun ei tässä ole kuin Spec Ops (joka on kylläkin aivan mahtava) jota voi kaverin kanssa jauhaa. Kamppaanjaakaan ei pysty coopina pelaamaan. Multiplayeria toki pystyy pelaan system linkillä.
 
Ylös Bottom