Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
Joo, mäki oon huomannu nyt kuinka merkittäviä ne yhteydet ovat, kun on se kumma, kun huonoilla yhteyksillä (1-3 palkkia) statsit on siinä 4-18 HC TDM:s ja sit ku tulee se 4-5 palkkia, niin sen eron oikeen huomaa, kun voittaa useimmat kaksinkamppailut. Ja statsit on luokkaa 22-3. Kuhan se matchmaking update tulis tänne boxilleki, ku kuulemma PS3 -versiossa updaten jälkeen useimmat pelaajat servuissa olivat suomalaisia (jokainen päättäköön onko hyvä vai bad asia ;D) ja palkkeja oli aina se 4-5.
ei vaan tuo johtuu lähinnä yhteyksistä, sillä puukottajalla on ollut parempi yhteys (ehkä jopa hosti) kuin sulla, jolloin sulle kuva tulee pahimmassa tapauksessa jopa puoli sekunttia myöhässä. joten tosiaan et oikeasti ehtinyt edes ampua vaikka sun ruudussa se siltä näyttikin.
tässä pelissä lagillä on melkeempä enemmän merkitystä kun pelitaidoilla, aseilla tai millä tahansa muulla. se kellä on parempi yhteys voittaa käytännössä jokaisen kaksin kamppailun olettaen että molemmat ovat yhtä hyviä ampujia. hardcore pelimuodoissa huonoimpia yhteyksiä voi hieman kompensoida käyttämällä stopping poweria, koska moni ei sitä sielä muuten käytä.
Joo, mäki oon huomannu nyt kuinka merkittäviä ne yhteydet ovat, kun on se kumma, kun huonoilla yhteyksillä (1-3 palkkia) statsit on siinä 4-18 HC TDM:s ja sit ku tulee se 4-5 palkkia, niin sen eron oikeen huomaa, kun voittaa useimmat kaksinkamppailut. Ja statsit on luokkaa 22-3. Kuhan se matchmaking update tulis tänne boxilleki, ku kuulemma PS3 -versiossa updaten jälkeen useimmat pelaajat servuissa olivat suomalaisia (jokainen päättäköön onko hyvä vai bad asia ;D) ja palkkeja oli aina se 4-5.