Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itseä harmittaa kaikki tälläset 'lisälaitteet'. Konsolilla aloin pelaamaan sen takia että kaikki on varmasti samalla viivalla laitepuolella, väärässä taisin olla
Itseä harmittaa kaikki tälläset 'lisälaitteet'. Konsolilla aloin pelaamaan sen takia että kaikki on varmasti samalla viivalla laitepuolella, väärässä taisin olla
Mä oon joskus sanonutkin kavereille, että välineurheiluahan se tämä Call Of Dutyn pelaaminenkin on.Tästäkin aiheesta voisi saivarrella vaikka kuinka paljon, mutta mitenkäs näytöt? Oliko meillä kaikilla samanlaiset? Nuo näppylät ei varmaan taitoa tuo yhtään lisää.
Mä oon joskus sanonutkin kavereille, että välineurheiluahan se tämä Call Of Dutyn pelaaminenkin on.Huomasi kun aikoinaan pelasi kuvaputkitöllöllä ja siirtyi 40 tuuman Full HD -televisioon.
![]()
erittäin hyvä asia! tänään taas palo pinna ku kaikilla vihollisilla on model 1887 tai sniperi. snipumiehet kököttää matsin ajan samassa paikassa kämppimässä ja pudottaa porukka. Sitten taas kun ampuu scarilla puoli lipasta 1887 äijään niin ei mitään, juoksee vaan sua päin ja ei edes ammu kohti ni oot laakista vainaa![]()
Mun mielestä nää K/D-rationin ja tarkkuuden mulkkaaminen on melko pikkumaista. Ite ainakin nään pääasiana sen, että mahollisimman moni matsi tulee voitettua ja tappoja ropisee mukavaan tahtiin...tietenkin se vatuttaa, jos kuolo korjaa koko ajan, kun nämä K/D-ration wannabe:iit kämppii nurkissa, muta sitten käydään hoitelemassa ne poies...
Testailin huvikseni tuota "Demolition" pelimuotoa. Sehän on ihan paras pelimuoto. Siinä ei kämppereitä näy oikeastaan yhtään ja peli on mukavan intensiivistä.
Nykyään tulee pelattua joko Demolition, HC S&D tai Ground War.
Demolitionissa tuntuis myös tulevan todella paljon xp:tä. Aikalailla joka matsissa tulee noin. 5000-10000 pistettä.![]()
Jahas. Itse pelasin Cod4:ää pelitunneissa kuukauden verran, ja tilanteeni on tämä: Pelasin sitä AINA pelkkää dominationia, ja en halunnut/jaksanut testata muuta. Nyt kun peli muuttui tähän mw2:n, niin meinaa pää räjähtää. En tajua mikä siinä on, mutta hermot on ihan hemmetin kireällä koko ajan ku pelaan sitä, enkä nauti yhtään. Jos sattuu menemään todella hyvin, esim statsit 56-11, en osaa olla tyytyväinen siitäkään vaan stressaan etten saanut tarpeeks vallattua lippuja, ja käyttäydyin kuin deathmatch pelaaja. Eli olen siinä tilanteessa, että Domination on nyt nähty, piste.
Kaverin kanssa pelattu nyt muutama ilta TDM:ää ja TDM expressiä, ja voi hitto, ihan huikea fiilis on sitä pelatessa, ja nauretaan kokoajan. Huomaan että vanne ei kiristä pelin ulkopuolellakaan enää niin paljoa. Demolitionia näytit sinä suosittelevan, ja olen katsonut gameplay videota siitä, ja hauskalta vaikuttaa. TDM on mukavaa mutta jotain "missionia" tuohon mättämiseen tarvitsen. Ei enää Domia, ei ei ei
![]()
Tässä MW2 pelissä domination on kyllä aikas perseestä.. Ei johdu pelistä vaan pelaajista. Jostain syystä vähintään joka toisessa pelissä koko porukka vaan kykkii jossain ja joudun melkein yksin valtaamaan lippuja. Demolition muodossa tuntuu porukka olevan ihan eri fiiliksellä pelissä. Kaikilla on vaan yrityksenä räjäyttää/suojata kohteita.. Mahtavaa peliä![]()
Kokeilkaa sabotagea. Tänään pelasin ekaa kertaa ja tuntu ainakin hyvin porukka liikkuvan PS3 puolella siinä. Tai sitten osuin vain hyviin servuihin![]()